روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

رویداد های 25 ماهگی

1393/12/24 11:17
نویسنده : مامان ریحانه
1,753 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر مامان ، جیگر مامان

اول از همه 26 ماهگیت مبارک

روزهای پایانی سال هست و همه تند و تند مشغول انجام دادن کارهای عقب مونده، خونه تکونی، خرید عید و تهیه هفت سین و کلی برنامه جالب و هیجان انگیز که بوی زندگی میده....

خدا رو شکر میکنم هزاران هزار بار که امسال رو هم در کنار تو بودم و سالی پر از اتفاقات جور واجور رو به سلامتی پشت سر گذاشتیم...

از رویدادهای یک ماه اخیر میخوام بگم....

http://zibasaz.niniweblog.com/

اول اسفند روز جمعه تولد 2 سالگی آرش کوچولو نی نی پسر خاله مامان دعوت بودیم. روژینا گلی هم که عاشق تولد و انگشت زدن کیک تولد بچه های فامیلزیباخندونک مامان همنهکچلشاکی

خیلی بهمون خوش گذشت وای که چقد با بچه ها بازی و ورجه وورجه کردیبغل

دو سه روز بعد این جریان دوباره پروژه سرما خوردگی و ویروس و آبریزش اول از دخملی شروع شد و بعد من و بابایی به نوبت مریض شدیم. ویروس لعنتی حدود 10 روزی خونه ما جا خوش کرده بود و منم کلی استرس داشتم که خدای نکرده دوباره سینت عفونی نشه و کارمون به بیمارستان کشیده نشه  که شکر خدا وقتی بردمت دکتر با دارو بر طرف شد.

روز 10 اسفند تو جشن روز مهندس شرکت کردیم.البته جشن با چن روز تاخیر برگزار شد. نتونستم زیاد ازت عکس بگیرم چون اصلا همکاری نمیکنی عشقمکچلعصبانی

روز 14 اسفند هم واسه داداش عزیز تر از جانم مراسم سالگرد داشتیم. هر سال وقتی همون موقع سر میرسه انگار داغ دل خونواده ما تازه میشه . میدونم این داغ ابدیه....

خیلی دلم براش تنگه. دوست داشتم خدا بهم فقط چن ثانیه اجازه میداد ببینمش باهاش حرف بزنم و روی ماهشو ببوسم. فقط ازش بپرسم الان کجایی؟ دلت واسه مامان، واسه بابا، واسه من تنگ نشده...

ما که فقط تو حسرت یک نگاهتیم....

از دخترم بگم که این چن وقته خیلی خانوم شده  مخصوصا وقتی مامان داشت خونه تکونی میکرد اصلا اذیتش نکرد به جز چن مورد...چشمک

صحبت کردنت داره روز به روز بهتر میشه، تکیه کلامت شده کلمه این چیه!!!!!!!!!

در : این چیه! دیوار : این چیه! تلویزیون : این چیه! گربه: این چیه! ....سوال

وقتی ازم میپرسی این چیه دوست دارم قلبه قورتت بدم. سعی میکنم هر وقت ازم این سوالو میپرسی با حوصله برات توضیح بدم و تو هم بعد توضیح من یه اهووووم معنی دار میگی انگار کاملا متوجه صحبتهای من شدی!

عاشق خوندن کتابی و بابایی مدام برات کتاب های کودک میخره تو هم میگیری جلو صورتت و از روش می خونی الکی مثلا بلدی بخونی.....راضیچشمکمحبتبوس

از مهمترین علایقتم که پارک و پارک و بازم پارکه شبو روز نداریم به خدا

بابایی هم سعی کرده پارک رو بیاره تو خونمونچشمک

به مناسبت ماهگرد 26 ماهگیت بابایی برات استخر و توپ گرفت.Piscina

18 اسفند هم تولد خود عزیزم بودخندونکچشمکبغل

ای جانم چه حالی میده تولد آدم  در کنار عزیز ترین هاش برگزار بشهمحبت

یه تولد کوچولو و خونوادگی که خیلی بهم خوش گذشت

همه عکسامون دسته جمعی بود و حیف شد نتونستم ازت عکسی بگیرم که بتونم تو وبت بذارم

کادوی شوشوی عزیزم

ممنون عزیزم از اینکه هر سال این روز رو بیاد داری و خیلی ساده بهم نشون میدی که دوسم داری

منم دوستت دارم مهربون منمحبتبوس

خرید لباسای عیدت  رو هم تا قسمتی انجام دادیم که از همگی فرصت نکردم عکس بگیرم که تو پست بعدی که ایشالا واسه عیده ،میذارم.

از بس دیر وبلاگت رو آپ کردم خیلی چیزارو فراموش کردم و الان یادم نمیاد که برات ثبتشون کنم.خجالت

فقط اینو بگم که برات آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم تا ابد

سال جدید رو هم پیشاپیش به همه دوستای ناز وبلاگیم تبریک میگم و

براشون سالی پر از سلامتی و شادی و خوشبختی آرزومندم

پسندها (10)

نظرات (10)

مامان راحله
24 اسفند 93 13:08
سلام عزیزممممممممم ... اول از همه ماهگردت مبارکککککککککککککک سال نو هم پیشاپیش مبارککککککککک .. ان شالله که سال خوبی رو در پیش رو داشته باشید
مامان ریحانه
پاسخ
خیلی ممنون خاله مهربونمهمینطور برای شما
مامان راحله
24 اسفند 93 13:09
خدا داداشتون رو هم رحمت کنه و به شما صبر بده
مامان راحله
24 اسفند 93 13:10
تولدت هم با تاخیر مبارکککککککککککککککککک ریحانه جون
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم راحله جونمخیلی عزیزی
مامان ریحانه
25 اسفند 93 1:14
ریحانه جون امیدوارم که همیشه شادیهایتان از غمهایتان پیشی بگیرد و همیشه ایام شاد باشید و غم در دلتان جایی نداشته باشد روح برادر عزیزتان قرین رحمت الهی عزیزم تولد زیبای شما هم مبارک امیدوارم عمری با برکت و طولانی داشته باشی در کنار عزیزانت فدای روژینا جوجو کوچولو بشه خاله که باز سرما خورده حالا خوبه خدا رو شکر با دارو خوب شده و در آخر من هم پیشاپیش آغاز سال نو را به شما تبریک میگم امید اینکه سالی پر از عشق و محبت و صمیمیت پیش رو داشته باشید در هنگام تحویل سال نو ما را هم یاد کنید عیدی من به روژینا جون و مامان ریحانه ی مهربون
مامان ریحانه
پاسخ
عاشقتم دوست خوبم
مامان لیدا
26 اسفند 93 2:13
اول از همه تولدت مبارک باشه دوست خوبم انشالا که سالهای سال در کنار خونواده گرمت شاد و خندون باشی خدارو شکر که حال روژینای خوشگلم زود زود خوب شد خدا داداش گلتو بیامرزه و روحش شاد باشه
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم لیدا جونمعزیز دلمیخدا عزیزای تورو هم برات حفظ کنه
مامان آنیسا
27 اسفند 93 8:29
26 ماهگیت مبارک خوشکل خاله عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشی پر از خنده و شادی و سلامتی
مامان ریحانه
پاسخ
سلامت باشی دوست خوبم
مامان پرنیا
27 اسفند 93 12:55
تولدت مبارک دوست عزیز البته با تاخیرالهی من قربون رژینا جونمم بشم که انقدر ناز شده سال نو رو هم پیشاپیش تبریک میگم
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو عزیز دلمخیلی لطف داریسال نوی شما مبارک
مامان نيكا جون
27 اسفند 93 13:11
ريحانه جون تولدت مبارك . پيشاپيش سال جديد رو تبريك ميگم اميدارم بهترين سال رو كنار خانواده عزيز داشته باشي.
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزمیهمچنین برای شما
nasim
27 اسفند 93 23:23
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمين شکوه جادوی رنگين کمان فروردين شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود دوباره چهره نوروز و شادماني عيد دوباره عشق و اميد دوباره چشم و دل ما و چهره های بهار هفت سين فرارسيدن نوروز و سال نو را شادباش ميگويم. برايتان تندرستي و نيکروزی در سال نو آرزو دارم. باشد که سالي سرشار از شادی و کامروايي داشته باشيد
مامان ریحانه
پاسخ
سال نو ی شما هم مبارک باشه دوست خوبم
اتی مامان
3 فروردین 94 18:53
26ماهگیت مبارک جیگر من[هورا
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو خاله مهربونم