روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

دشت شقایق - تابستون 95

1395/8/26 12:45
نویسنده : مامان ریحانه
1,224 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق مامان 46 ماهگیت مبارکمحبتبوس

کلی عکس و خاطره از ماه های گذشته دارم که هنوز فرصت نکردم ثبتشون کنم

فعلا میریم سروقت تابستون و گشت و گذار به دشت شقایق جاده خلخال

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

بابایی و عمو مهدی طی یک تصمیم یهویی مارو سورپرایز کردن و برنامه سفر یک روزه به منطقه بکر و زیبا و دیدنی دشت شقایق جاده خلخال رو گذاشتن

ماهم که همیشه آماده به سفرزیباخندونک

خیلی یهویی آماده شدیم و صبح زود راهی

وای که هر چی از آب و هوا و مناظرش بگم کم گفتم، فقط حیف که فرصت نشد زودتر خاطراتش رو که تو ذهنم بود و الان جزئیاتش رو فراموش کردم ، ثبت کنم.غمگین

عشق مادر دختریبغلمحبتبوس

همونجا یه ناهار توپ زدیم کباب بابا مهدی پز کنار یه رودخونه زیبا

هیچ عکسی ندارم ازشغمگین

برگشتنی هم از مسیر گردنه حیران برگشتیم و رفتیم تله کابین گردنه حیران

از مراسم بلال خورون هم عکسی ندارم

اینم شترسواری پدر دختری

اینم یه چن تا عکس جامونده از قلعه رودخان که من و تو و مامان جون سه تایی عصر یه روز گرم تابستونی رفتیم که خیلی خوش گذشت

الهی من فدای جفتتون بشممحبتبوس

بوسبوسبوس

پسندها (2)

نظرات (1)

سیما
26 آبان 95 16:09
الهی همیشه شاد باشین و در تقریح و گردش