روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

بابایی مهربونم روزت مبارک

1393/7/8 9:54
نویسنده : مامان ریحانه
3,046 بازدید
اشتراک گذاری

7 مهر روز آتش نشان

رو به بابایی مهربون و با گذشتم صمیمانه تبریک میگم

با تمام وجودم عاشقشم

fire animated gif

Extinguisher AnimationFire truck 2 AnimationPole Animation

fire animated gif

http://zibasaz.niniweblog.com/

دیشب به مناسبت 7 مهر روز آتش نشان واسه بابایی یه جشن کوچولو گرفتیم.

می خواستم بدونه که من و خانواده همیشه قدر زحماتش، شب بیداریهاش و خطر کردن هاشو میدونیم.

چن سال پیش زمانیکه هنوز مجرد بودم یه روز اتفاقی تو مسیر بودم دیدم خیابون خیلی شلوغ شده ناخودآگاه رفتم سمت شلوغی. دیدم ای دل غافل یکی از پاساژهای شهر از طبقه بالا دچار حریق شده.

تا سرم رو چرخوندم دیدم ماشین آتش نشانی با سرعت خیلی زیاد به محل حادثه رسید.

وای که قلبم داشت از سینم بیرون میزد،چرا؟؟؟؟؟

چون اون روز بابام شیفت بود. خوب که دقت کردم دیدم بابایی پشت فرمون ماشین آتش نشانی نشسته و به سرعت برق و باد سریع پیاده شدن و شروع کردن به انجام عملیات. هیجان و استرس رو تو چهره تک تکشون میشد دید. بابا فرمانده عملیات بود. یکی یکی همکارا رو هدایت کرد هر کدوم به سمتی که اطفاء به درستی انجام بشه. تو یه آن، دیدم بابا خودش شیلنگ اصلی رو گرفته و رفت داخل، سمت راه پله ها......

همه چیزو داشتم با چشمام میدیدم، از وحشت خشکم زده بود.

آتیش مثل یه مار عصبانی که به خودش می پیچه رسیده بود به باکس راه پله و داشت میومد پایین و  بابایی هم تو راه پله هااااا......

پلیس مدام سعی میکرد مردم رو متفرق کنه. دیگه چیزی ندیدم.

وای که حالم تو اون لحظه قابل وصف نیست.

فقط اشک میریختم و دستامو بهم فشار میدادم و امام زمان رو صدا میکردم که بابام از این فاجعه جون سلامت به در ببره.

ولی بعد 20 دقیقه تلاش بی وقفه بابایی و همکارا موفق شدن آتش رو مهار کنن. تمام تن و بدنشون خیس عرق و یه جاهایی از لباساشون سوخته بود. چن جا از سر بابایی موقع عملیات به در و دیوار خورده بود و خون میومد.

ولی خودش خیلی راضی بود که تونسته بود با موفقیت عملیات رو به اتمام برسونه.

الان که اون روز رو بیاد میارم مو به تنم سیخ میشه و میدونم بابایی 30 سال هر روزش با چنین وقایع وحشتناک و پر استرسی گذرونده فقط میتونم بگم که بهش افتخار میکنم.

بهش افتخار میکنم ، بخاطر اینکه من و داداشم بزرگ شیم و واسه خودمون کسی بشیم این همه سال از جونش مایه گذاشته.

خدا همه باباهای مهربون و با گذشت رو واسه خانواده هاشون حفظ کنه.

اینم چن تا عکس از دیشب

عشق مامان داشتی از کنار باباجون و باباسی بودن لذت میبردی

بابای مهربونم زمستون امسال باز نشسته میشه و واسه این موضوع ناراحته

چون عاشق کارشه و ما هم عاشق خودش

پسندها (17)

نظرات (28)

خاله ندا
8 مهر 93 10:34
ان شااله سالهای سال زنده و سلامت باشه و هرسال براش جشن بگیری .پدر فوق العاده ای هستش قدرش و بدون
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو خاله جونمخدا بابایی تو رو هم برات سالهای سال سلامت و زنده نگه داره تا هی اذیتش کنی و شوخی کنی باهاش
اریا
8 مهر 93 11:08
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ # وبلاگتون عالیه چ روژینانازی خدابراتون نگهش داره روزاتش نشانم به بابای گل تبریک میگم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیز دلمخدا خانواده شمام براتون حفظ کنه
samira
8 مهر 93 11:16
روز بابایی رو تبریک میگم به خودشون و همه همکارانشون ان شالله که همیشه سالم باشند آتش نشانی کار خیلی سختی هست
مامان ریحانه
پاسخ
خیلی خیلی ممنون عزیز دلم دقیقا عزیزم ما که تو این چن سال کاملا لمسش کردیم
maman elaheh
8 مهر 93 13:14
ریحانه جون چقدر قشنگ نوشتی واقعاً یه لحظه دلم برای بابام تنگ شد ایشالا که همیشه سالم تندرست باشه دخترا نفسشون به باباهاشون وصله به افتخار تمام باباهای دنیا
مامان ریحانه
پاسخ
فدات شم الهه جونآخ گفتی من که عاشقشمبه افتخارشون
مامان مهدی کوچولو
8 مهر 93 13:24
قبل از هرچیز این روز عزیز و گرامی را به پدر مهربانتون تبریک میگم انشااله که سالیان سال سایه پر مهرشون بر سر شما باشد و امیدوارم که همیشه از ماموریتاشون سالم و موفق بیرون بیان
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیز دلم واقعا لطف داری
سما مامان ني ني
8 مهر 93 14:34
مباركه مبارك زنده باشي به افتخار بابا هاي مهربون و ناز[
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامانى عسل
8 مهر 93 21:24
روز باباىى مباااااارک.خدا همىشه ب اتون حفظش کنه و زىر ساىه پر مهرش روزهارو سپرى کنىد.
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم عزیز دلم خدا بابایی شمارو هم براتون حفظ کنه
مامان حدیث
8 مهر 93 22:50
سلام بابایی روژینا جوووووووووووون روزتون مبارک
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خیلی ممنون گلم
مُحدثه ツ مامان ارســــــــــطو ツ
8 مهر 93 23:16
روز باباجونی شما مبارک. انشالله همیشه سالم و خوش باشند و سایه شون بالا سرتووون. خاطره تو خوندم من مو بر تنم سیخ شد موقع خوندن شما چی کشیدی ریحانه جوووون. پرنسسم رو دوتا آبدار ببوس اینم وسه بابای فداکارتون
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو دوست خوبم
مریم مامان دونه برفی
9 مهر 93 8:34
سلام ریحانه جونم من هم این روز رو به پدر عزیزتون و همه پدرهای مهربون دنیا مخصوصا اونهایی که این شغل شریف و سخت رودارن تبریک میگم. معلومه که چقدر بابایی هستی .. خدا نگهدارشون باشه و محفل صمیمی تون همیشه گرم و مهربون باقی بمونه. نامرد ازز مامانی چیزی نگفتی ...سلام گرم منو بهشون برسون. این هم مال مامانی
مامان ریحانه
پاسخ
قربونت بشم مریم جونای وای راست میگی دختر بی معرفت به من دیگه
مامان آنیسا
9 مهر 93 9:44
روزشون مبارک-- ایشالا که سالهای سال سایشون بالای سرتون باشه = واقعا شغل پر استرسیه
مامان آرمیتا
9 مهر 93 9:51
خدا پدرتون وبراتون حفظ کنه وخداوند حافظ همه عزیزانمون باشه
مامان ریحانه
پاسخ
آمییییین
سحر مامان یسنا
9 مهر 93 10:29
عزیزم خدا پدرت رو براتون سالهای سال حفظ کنه بابت تک تک زحمتهای پدر عزیزت من هم بهش خسته نباسید میگم و ازش تشکر میکنم
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزمی
مامان نيكا جون
9 مهر 93 12:14
ايشالاه هميشه سالم وتندرست باشن. روزشون مبارك
مامان تینا و...
9 مهر 93 12:27
خدا حفظشون کنه بابایی مهربون رو ایشالا سایه شون سالهای سال بالای سر شما و خونواده تون باشه
مامان ریحانه
پاسخ
خدا عزیزان شما رو هم براتون حفظ کنه
آویسا
10 مهر 93 9:08
روزشون مبارک.ان شاا... همیشه سالم و سلامت باشن.خیلی زیبا نوشته بودی
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو عزیز دلمینظر لطفته گلم
ابجی سجا
10 مهر 93 15:02
از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند با تو باید مثل باران حرف زد !
اتی مامان
11 مهر 93 20:12
بابایی جون روژینا،روزت مبارکواقعا" تنت سالم و خدا قوت...ایشالله سالهای سال سایه ش محکم و استوار رو سرتون باشه
مامان ریحانه
پاسخ
قربونت بشم گلم
مامان زهره
13 مهر 93 18:26
خدا حفظ کنه پدر مهربون و فداکارتونو ریحانه جان
روژینا سلطانی
14 مهر 93 8:43
سلام روز بابا بزرگ مهربونت مبارک
مامان کارن( رزیتا )
15 مهر 93 11:50
بابایی روژی جونم روزتون مبارک با تاخیر - ایشالا سایتون همیشه بالا سر روژینا خانوم باشه
مامان ریحانه
پاسخ
قربونت بشم رزیتا جونم
مامان مهلا
16 مهر 93 20:08
تبریک منم بپذیرید راستش خاطره تونو که خوندم مو به تن من سیخ شد چه برسه به شما برای هر دختری سخته که پدرش رو تو شرایط سخت ببین خدا حفظشون کنه براتون
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم عزیز دلمدقیقا
مامان رهام
19 مهر 93 12:11
انشالاه سایه همه پدرو مادرها رو سر بچه هاشون باشه و با کلی تاخیر این روز رو بهتون تبریک میگم.چون نت نداشتم نتونستم زودتر ازین براتون نظر بذارم از روی روژیناجون ببوس
غزاله
20 مهر 93 14:20
سلام.ممنونم از حضور و تبریکتون
مامان نگار
24 مهر 93 10:35
ببخشید که دیر اومدم یه مدت نبودم .از قول منم به پدر فداکارت تبریک بگو ریحانه جون .واقعا کارشون سخته و قابل ستایش
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم عزیز دلم
مامان معین
26 مهر 93 11:41
بابایی روژین جون روزت مبارک . روژین جون چه خوشحالی پیش پیش بابایی ها
مامان آروشا
11 آبان 93 16:23
آتشنشانان دریادلانی هستند که در هنگام بروز حوادث جان به کف و بی محابا دل به آتش می زنند و دل دریایی داشتن یعنی همین. عزیزدلم. خدا پدر شما و همه باباهای باگذشت و فداکار رو حفظ کنه.
مامان ریحانه
پاسخ
jفدای تو عزیز دلم
مریم(پرنیاوبردیا)
16 آبان 93 14:20
روز پدر تون با تاخییر مبارک.... چه کیک قشنگی هم باری پدر گلتون گرفتید امیدوارم همیشه سایه پدر تون بالا سر شما و خانواده تون باشه عکساتونم خیلی قشنگه
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم عزیز دلم