روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

عروسکم و سیزده بدر 93

1393/1/24 13:47
نویسنده : مامان ریحانه
1,739 بازدید
اشتراک گذاری

سیزده بدر 

دختر قشنگم سیزده بدر امسال به خاطر اینکه تو خسته نشی و بهت خوش بگذره من و باباسی تصمیم گرفتیم از صبح نریم بیرون و بعد از اینکه ناهار خوردیم آماده شدیم و مامانی رو هم با خودمون بردیم.

حدودا ساعت 3 عصر رسیدیم. خیلی خیلی شلوغ بود. هر جا یک متر مربع سبزه میدیدی چند نفر یه زیلو پهن کرده بودن و دور هم نشسته بودن. واقعا خیلی احساس خوبی به آدم دست میده!

تو هم همه جارو با دقت نگاه میکردی و با دیدن بچه ها کلی ذوق میکردی!اولش یه چند دقیقه ای پیش ما نشستی و دور و برت رو نگاه کردی!و ازم پرتقال می خواستی بهت دادم ولی باز حواست به نی نی های کناریمون بود که یهو دیدم پاشدی و رفتی سراغ یکیشون و دستشو گرفتی و سمت خودت کشیدی یعنی بیا با هم بازی کنیم اون نی نیه هم که حدود 3 سالش بود گفت تو نی نی هستی چطوری باهات بازی کنم!!!!!!!!!!! آخه نیست خودش خیلی بزرگ بودچشمک

خلاصه من و بابا همینطور دنبالت میدوییدیم از این طرف به اون طرف که کم کم دیدم خدا رو شکر چشات خمار شده !چون بعد ناهار عادت داری یه کوچولو بخوابی و اون روز نخوابیده بودی رفتم تو ماشین و تا یه کوچولو جی جی خوردی دیدم خوابیدی اونم چه خوابی فدای ملوسکم بشم

خیلی خوشحال شدم از اینکه خوابیدی چون هم هوا خیلی داشت سرد میشد و باد تندی میومد و هم داشتی دیگه کم کم  اذیت میکردینیشخندماچ

توی ماشین خوابوندمت ، رفتیم کنار رودخونه یه چند تایی عکس انداختیمو جات خالی کاهو سکنجبین خوردیم و بقیه تنقلات.

حود ساعت 8 برگشتیم  تا اون موقع خوابیده بودی موقع برگشت تو ماشین بیدار شدی و موقع خوردن بستنی مچ مارو گرفتی و خوردن بستنی رو به خوردن شیر ترجیح دادی ماچ

فدای اون بستنی خوردنش بشم من!

 

 

 

 

 

 

 

دخملی مامان تو ماشین خوابش برده فداش شم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

الهه مامان ابوالفضل
25 فروردین 93 0:11
سلام ریحانه جون خوبی خانم سال نو شما مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشید روژینا گلت ببوس جیگر شده خلاصه پس از مدتها تونستم بیام وبت نمیدونم ولی فکر میکنم به خاطر قالب وبلاگت که با Internet Explorer بالا نمیاد و فقط Mozilla Firefox بالا میاد آخه من همیشه از اداره به دوستام سر میزنه خونه خیلی وقت نمیکنم دیگه خودت میدونی که بچه کوچیک ، اداره ، کارخونه ... ولی چون سیستم اداره Mozilla Firefox نداره نمی تونم بیام پیشتببخش منو که این قدر دیر به دیر بهت زنگ میزنم
مامان ریحانه
پاسخ
عزیز دلمی واقعا خوشحالم کردی دارم میام پیشت
مامان اتنا
25 فروردین 93 5:36
چه وبلاگ زیبا وفعالی دارید. از آشنایی با شما و روژینای زیبا و ملوس خوشحال شدیم. برای دختر گلت اسفند دود کن که اینقدر دوست داشتنی و شیرینه. امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم. راستی خیلی خوبه که از لحظه های زیبای دخترت عکس به یادگار میگیری، منم عاشق این کارم
خاله ندا
25 فروردین 93 9:21
قربون دست گوشتالودت بشه خاله که فندق میخوری
مامان ریحانه
پاسخ
آخه خاله جون دخملی عاشق بادام هندیهیادت نیست خونه شما
مامان حدیث
25 فروردین 93 9:56
سلام روژینا جون این چند پست رو دیدم مبارک باشه موهاتو کوتاه کردی به سلامتی تو سفره هم که نشستی چقدر هم خانم شدی ماشاا.... سیزده بدر هم که کلی مامانو دوندی ...
مامان ریحانه
پاسخ
آخ گفتی خاله جونم
نیلوفر جون
25 فروردین 93 13:07
اخی ماشا.. چه نی نی نازه بانمکی شیطونی
مامان ریحانه
پاسخ
با نمکی از خودتونه خاله جونم
مامان محمدپارسا
25 فروردین 93 13:14
سلام.دومین 13 بدر عمرت مبارکبه ما هم سر بزن خواهر
مامان ریحانه
پاسخ
دارم میام گلم
مامان هلیـــــــــــــــــا
25 فروردین 93 17:16
خصوصی
مامان نیلو
26 فروردین 93 2:59
سلام پرنسس کوچولوی زیبا خوشحالم کردین که به وب ما سر زدین چه قدر کپل مپلو جییییییگری گیر من بیای مییییخورمت
مامان ریحانه
پاسخ
سلام خاله مهربونمممنون پیشم اومدیاز قند عسل تو که کپل تر نیستم
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 4:30
لحظه اي درگذر از خاطره ها ، ناخودآگاه دلم ياد تو کرد ، خنده آمد به لبم شاد شدم ..هرکجاهستي دوست ، دست حق همراهت .
مامان ریحانه
پاسخ
نفسمی
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 4:31
سلام خواهري خوبي... تو اين پست كه عكس هاي اوايي رو گذاشته بودم
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 4:43
واي هوارتا نوشتم همش پريد
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 4:54
سلام خواهري خوبي دلم براتون تنگ شده اما خيلي گرفتارم
مامان ریحانه
پاسخ
عزیز دلم چرا؟ ایشالا که خیره
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 4:55
خواهر تو پست جديد ام عكس هاي اوايي رو گذاشتم كه
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 4:55
اي جونم خاله سيزده بدر و خواب بودي وقت بستني بلند شدي شيطون
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 4:56
روز به روز خوشگل تر ميشي فرشته كوچولو
سحر مامان یسنا
26 فروردین 93 10:38
همیشه خوش باشید الاهی معلومه حسابی خوش گذشته...
مامان آوا
26 فروردین 93 12:56
سلام عزیزم خوبی ریحانه جون دختر گلمون چطوره ماشاالله بزرگ شده بووووووووووووووووووووووووووس برای روژینا
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان محیاآرام جانم
26 فروردین 93 13:39
سلام عزیزم.سال نوتون مجددا مبارک.عکساخیلی خوب شده.واقعا جای قشنگیه ها
مامان محمدپارسا
26 فروردین 93 17:18
خصوصی داری عزیزم.اسم دختر نازت به زبان کردی هست.این اسم در کرمانشاه و کردستان فراوان هست که بسیار بسیار زیباست.دلیل خاصی داشت انتخاب اسم روژینا جون؟
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم! از معنی و آهنگش خیلی خوشم اومد و با همسری سر این اسم به توافق رسیدیم.
آوايي ( لي لي )
27 فروردین 93 2:27
توجاده ای که انتهاش معلوم نیست، پیاده یاسواربودن فرقی نداره، امااگه همراهی داشته باشی که تنهات نذاره، بی انتها بودن جاده آرزوت میشه! یه همراهه خوب و دوست داشتنی برات آرزو میکنم عزیزم ( خـــدا رو )
مامان ریحانه
پاسخ
فدای دل مهربونت گلم
آوايي ( لي لي )
27 فروردین 93 8:55
سلام خواهر خوبي؟؟؟ ديشب اوايي خوابيد برعكس همه ي شب ها كه بيداره اما من خوابم نبرد و حتي پنج دقيقه ام چشم روهم نزاشتم و اومدم شركت ... ماشينم پيدا نشد خيلي اعصابم خورده اصلاً فكر و خيال ولم نميكنه
مامان کارن
27 فروردین 93 8:59
سلام سلام به روزینا جون و مامانش بعد از کلی تلاش تونستم وبلاگتونو باز کنم خیلی خوشحال شدم که یه دوست جدید به این خوشگلی و ماهی پیدا کردم بهارتون مبارک
مامان ریحانه
پاسخ
قربون خاله مهربونمگاز بگیر اون لپای خوشگل کارن جونمو
مامان نگار
27 فروردین 93 9:10
وای مامانش من یه عالمه برای گل دخترت دل تنگ بودم .ببوسش و بازم عید رو بهش تبریک بگو.خیلی جاهای باصفایی رفتید و حسابی هم خوش گذروندید .امیدوارم تمام عیدهای روژینای عسل به سلامتی و شادی باشه.
مامان ریحانه
پاسخ
قربونت خاله مهربونمنگارمو حسابی بماچ
الهام مامان امیرعلی جیگر
27 فروردین 93 10:47
سلام ریحانه جون. معلومه که حسابی خوش گذروندید. ایشالله همیشه به شادیروژیناجون رو هم از طرفه خاله الهام ببوسش
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیز دلم خوبی الهام جون؟ آره جات خالی بود گلمحتما شمام امیر علی ریزه رو حسابی بماچ
مامان پارمیس
27 فروردین 93 10:51
قربون این دختر عزیز و ناز خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
مامان ریحانه
پاسخ
دارم میام عسیسم
مامان محمدپارسا
27 فروردین 93 13:18
خصوصی را بچک
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 فروردین 93 0:59
عزیزم همیشه شاد و سلامت باشی بهمراه بابا و مامان مهربونت
مامان نگار
30 فروردین 93 8:54
همیشه به گردش.خوشحالم که امسال نوروز خوبی رو با دخترطلات و همسرت گذروندی.
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزمییییییییی
مامان یگانه
30 فروردین 93 10:50
مـادران پاکنـد، همچـون یـاسها گـوهـرانـی ، بهتـر از المـاسها قلبشان دشتی ز مهـر و عاطفه روحشان لبریز از، احسـاسـها ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر بر شما مبارک باد.
مامان مینا منتظر ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
8 اردیبهشت 93 12:17
خوشحالم که بهتون خوش گذشته عزیززززززززززززززززم عکساتون هم عالیه گلم