روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

23 ماهگیه عروسک خانوم

1393/9/25 12:07
نویسنده : مامان ریحانه
1,938 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته پاک و معصومم

23 ماهگیت مبارک

همه زندگی من وبابایی

http://zibasaz.niniweblog.com/

دیشب دوشنبه 93/9/24 به مناسبت 23 ماه کامل در کنار فندق کوچولو بودن یه جشن 3نفره خودمونی با حضور مامان و باباسی و روژی ملوسه گرفتیم.

خدارو هزاران مرتبه شکر که دخملی الان خوبه و سرحال

دیگه چیزی به تولد دو سالگیت نمونده عشقم

خدایا هزاران بار شکر

دخترم داره 2 ساله میشه و بزرگتر و خانومتر

خدایا خیلی دوست دارم که همچین نعمت ارزشمندی رو بهم دادی

تمام سعیمو میکنم که قدر این نعمت بزرگ رو بدونم

اینم چن تا عکس از دیشب

اینم کیک 23 ماهگی

متاسفانه شمع عدد 3 نداشتم و با کمبود امکانات مواجه بودیمچشمک

ناچارا از عدد 2 و 3 تا شمع کوچولو استفاده کردیم زیبا

خدارو هزار مرتبه شکر اجازه هم که نمیدی شمع رو کیک روشن بمونهکچل

از یه طرف باباسی شمع روشن میکنه

از طرف دیگه خانوم خانوما تند وتند فوت میکنه و دست میزنه به افتخار خودششاکیخندونک

انگشت کوچولوتم که قربونش بشم همش تو کیکهعصبانیمحبت

اینم از عشق پدر دختری

اینم شام،الویه مامان پز

چن تایی عکس از قبل مریض شدنت

این عکسام چن روز بعد ترخیص از بیمارستانه

الهی مامانت فدات شه که اینقد لاغر شدی عشقم

نفس مامان چی داری به نی نیت میگی مامانم؟بوسمحبت

اینم از نقاشی عشقم

دقت کنین پایینشو ریز کشیده!

 خودکار رو تو دستش طوری نگه داشت که یعنی دارم نقاشی نمی کشم،دارم می نویسم!

می خواسته از باباش تقلید کنه!

ایشالا سر فرصت بتونم از کلمات جدیدی که میگی و من و بابا رو ذوق مرگ میکنی بنویسم

دوستت داریم

پسندها (9)

نظرات (24)

مامان نيكا جون
25 آذر 93 13:11
عزيزم 23 ماهگيت مبارك . چه عكساي نازي .ايشالاه هميشه شاد باشيد خوشگل خانوم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونمخیلی لطف داری گلم
مریم مامان دونه برفی
25 آذر 93 13:19
23 ماهگیت مبارک قشنگم امیدوارم همیشه سلامت باشی گلم.
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم خاله مهربونممنم برای شما و امیر علی قشنگم آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم
مامانش
25 آذر 93 14:06
سلام روژینا جوووووووووووووون خوبی خدا بد نده... انشاا...که همیشه شاد و سلامت باشی 23ماهگی هم مبارکا باشه
مامان ریحانه
پاسخ
سلام خاله جون مرسی که به یادمونیخدارو شکر الان خوبه بچمفدای تو همچنین برای شما
مهتاب
25 آذر 93 19:41
خدا رو شکر که خوبی عزیزم " عیبی نداره ریحان جونم دوباره تپل مپل میشه
مامان ریحانه
پاسخ
خیلی گلی مهتاب جون فدای توایشالا
مامان آنیسا
26 آذر 93 7:07
عزیز خاله 23 ماهگیت مبارک ایشالا که همیشه شاد و خندون باشی مرسی خاله جون از احوال پرسیتون خدارو شکر آنیسا هم بهتره ولی هنوز اسهالش کامل خوب نشده رژینا چی دیگه کاملن خوب شده ؟
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونمخدارو شکر که جوجه کوچولوی شما هم بهترهروژینا هم خوبه خدارو شکر عزیزم
مامان بهی
26 آذر 93 7:44
مبارك عزيزم 23 ماهگيت خداراشكر كه خوب شدي عزيز دلم دوستت دارم خاله بووووووووووووووس
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونمخیلی لطف داری عزیزمما هم دوستتون داریم خیلی زیاد
مامان کارن( رزیتا )
26 آذر 93 8:23
سلام روژی جونم 23 ماهگیت مبارک عزیزم چه دخمل نازی چه دامن قشنگی چه کیک خوشگلی قربون اون چهره ی معصومت
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو عشقمچشاتون قشنگ میبینه خاله جونی
مامان کارن( رزیتا )
26 آذر 93 8:25
درست میگی ریحانه جون بعد از مریضی لاغر شده دخترم ولی اصلا نگران نباش زود زود وزنش بر می گرده دیگه هرگز نبینم مریضیتو عسل خاله
مامان ریحانه
پاسخ
آره خاله جونعزیزمی
مامان کارن( رزیتا )
26 آذر 93 8:26
نقاشیتو عشقه روژی طلا
مامان ریحانه
26 آذر 93 10:00
سلام ریحانه جون دیروز به محض به روز شدن وبت اومدم و کلی نظر دادم اما الان که دیدم نظرم نیست شک کردم من این نظر رو ارسال کردم یا نه آخه یه دفعه سر و کله ی وروجکمون پیدا شد و دیگه خودت اینجور مواقع خوب می دونی چی میشه؟؟ حالا بگذریم دوباره اومدم تا بگم: 23ماهگی روژینا جون خیلی خیلی مبارک انشالله تولد دو سالگیش فداش بشه خاله که اینقدر لاغر شده باز ریحانه جون خدا رو شکر الان خوبه و همه ی دنیاتونه این دنیای قشنگتون همیشه جاویدان
مامان ریحانه
پاسخ
عزییییییییییییییز دلمخیلی به من لطف داری که بهم سر میزنیدوستت دارم خیلی زیادخیلی عزیزی
خاله ندا
26 آذر 93 10:51
الهی که صد ساله بشی خاله جونی و همیشه خنده رولبات باشه و کیک جلوی مامان شکموتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خیلی لطف داری عزیز دلمایشالا در کنار هم
مامان راحله
26 آذر 93 14:09
خدا رو شکر که حالت خوبه عزیزممممممممم 23 ماهگیت هم مبارکککککک
مامان ریحانه
پاسخ
خیلی خیلی ممنون خاله مهربونم
مامان عسل 
26 آذر 93 15:11
۲۳ماهگیت مبارک باشه عشقم..خوشحالم که خوبی..ایشالله تنت همیشه سالم لبت همیشه خندون باشه نفس خاله..روی ماهتومی بوسم عسیییسم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونیسلامت باشیبوس برای عسل خانومی خودم
آویسا
26 آذر 93 18:39
خداروشکر که بهتره.23 ماهگیش مبارک
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشمعزیزی
مامانی آیلین
26 آذر 93 22:39
مبارک عزیز دلم انشاالله همیشه شاد و سالم باشی در کنار پدر و مادر عزیزت
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله عزیزمایشالا آیلین کوچولوی منم همیشه سلامت باشه کنار مامانی و بابایی
پری
27 آذر 93 11:13
سلام ماشالله تولدت مبارک مامانش برا منم دعا کن خدا بهم یه بجه سالم بده
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزمخیلی لطف داریایشالا عزیز دلمامیدوارم سال دیگه همین موق یه نی نی ناز و سالم تو بغلت باشهآدرست باز نمیشه عزیزم
مامان مهدی کوچولو
27 آذر 93 12:13
عزیز خاله 23ماهگیت مبارک عزیزم به قول مامان من الهی سالم باشن لاغری مهم نیست انشااله که دیگه هیچوقت روژینا جونم مریض نشه عکسها هم عالی شدن
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم عزیز دلم
م.م
29 آذر 93 2:04
23 ماهگیت مبارک خاله. به به چه کیک خوشگلی. دست مامانی درد نکنه واای دست خطتتو بخورم من.
اتی مامان
29 آذر 93 18:30
23ماهگیت مبارک شیرین منایشالله همیشه سالم و خوشحال کنارمامان جون و بابایی زنده باشی ملوسکم
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو خاله مهربونمسلامت باشین
مامان ریحانه
29 آذر 93 19:31
چه سخاوتمند است پاییز که شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانتان سفید و سلامت . . . یلدا مبارک
روژینا سلطانی
1 دی 93 9:51
سلام مبارک باشه
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیز خاله
میترا
4 دی 93 15:21
سلام پسرم تاج سرم مهران تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده مهران احتیاج دارد به رای شما 46 را ارسال کنید به 1000891010 بادتان نرود یک رای یک امتیاز
مامان ریحانه
پاسخ
چشم حتما عزیزم
الناز مامان آوا
10 دی 93 10:01
هزار ماشالله به عرویک خانوم خوشگلچه خانومیه این روژینا خانوم.بووووووس
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو دوست خوبمچشاتون ناز میبینه خاله جونیبوس برای شماای کاش از خودت آدرس میذاشتی عزیز دلم
زهرا مامان ایلیا جون
14 بهمن 93 2:05
ایشالله 120 ساله شی عسل خاله
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو دوست خوبم