روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

روژینای مامان و یه هفته خیلی سخت

1393/9/19 16:40
نویسنده : مامان ریحانه
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امید مامان

دلم خیلی پره. تو هفته ای که گذشت خیلی سختی کشیدیم خصوصا خودت ولی خدا رو هزاران مرتبه شکر که همه چیز به خوبی و خوشی گذشت.

جمعه هفته گذشته 93/9/7 صبح به محض بیدار شدن از خواب احساس کردم بینی کوچولوت کیپ شدهغمگین

با خودم گفتم ای داد بیداد بازم بچم داره سرما میخوره....

تا ظهر به حدی آبریزش بینی داشتی که دیگه داشتم کم کم میترسیدم و همین شد که برای اولین بار شروع کردم به خود درمانی!!!!!!

گفتم یه سرما خوردگی سادس این منم که همیشه همه چیز و بزرگ میکنم. با چن سی سی استامینوفن و چن سی سی سفکسیم زودی خوبش میکنم بچمو.....

اتفاقا تاروز یکشنبه همون هفته آبریزشت به کلی قطع شد و خدا رو شکر میکردم که حالت خوب شد و کار به جاهای باریک نکشید....بغل

و اما از روز دوشنبه......

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

از روز دوشنبه یکم بی حال بودی و داشتی من و نگران میکردی ولی بازم میگفتم چیزی نیست بچس خوب میشه! 

از عصر در کمال ناباوری شروع کردی به تب کردن!!!

با اینکه 3 روز تمام سفکسیم گرفته بودی!!! این دفعه تصمیم گرفتم ببرمت دکتر ولی نه دکتر خودت !

رفتیم پیش یه دکتر عمومی، وقتی به دکتر شرح ماجرا رو گفتم بهم گفت خیلی اشتباه کردی بدون اینکه بچه تب کنه بهش استامینوفن و خصوصا سفکسیم دادی! بچه ها زود در مقابل آنتی بیوتیک مقاوم میشن!

ترسیده بودم! نمی دونستم چرا این اشتباه رو کرده بودم!

من خیلی رو روژینا حساس بودم ولی نمی دونم آخه چرا !!!!!!!!

تازه بد تر از اون فرداش فهمیدم یه اشتباه مهلک دیگه هم کرده بودم ندانسته و ناخواسته!!!

طبق دستور قبلی پزشک که از تو دفتر چه بچم پیدا کرده بودم خودسرانه شروع کردم به دادن 5 سی سی استامینوفن تو همون روز اول اما نگو ای دل غافل دکتر منظورش از 5 سی سی شربت استامینوفن بوده ولی من هر 6 ساعت به بچم 5 سی سی قطره استامینوفن داده بودم.

وقتی به این موضوع پی بردم مثل این بود که از سر تا به پام آب جوش ریخته باشن!!!!!!!

سراسیمه شماره دکترش رو گرفتم و با گریه بهش جریان رو گفتم اونم با خونسردی بهم گفت چون چن وعده بیشتر ندادی خطرناک نیست اما اگر در دراز مدت استفاده میکرد واسه کلیه اش خطرناک بود.

وااااااااااای نمی دونی یه نفس راحت کشیدم و به خودم لعنت فرستادم آخه من چرا باید اینطور ناشیانه رفتار کنم؟!

خدارو شکر تا شب تبت کاملا قطع شد اما مدام لجبازی میکردی تا صبح چندین بار چکت کردم ولی خدا رو شکر اصلا تب نداشتی.

صبح گذاشتمت پیش مامانی و رفتم سر کار.روز سه شنبه خیلی خوب بودی و منم خوشحال که همه چیز به خیری و خوشی گذشت.

روز چهارشنبه صبح محل کارم بودم که مامانی بهم زنگ زد و گفت از صبح چن بار بالا آوردی و اسهال هم داری!!!!

ساعت دیگه نزدیکای 1 ظهر بود و مرخصی ساعتی گرفتم و اومدم پیشت.تو اون ساعت هیچ دکتری مطب نبود.تا 3 صبر کردیم و بالاخره مجبور شدم ببرمت پیش دکتر خودت. از صبح نتونسته بودی چیزی بخوری و  هر چی میخوردی بالا میاوردی!خطا

داشتم از ترس میمردم.ساعت 4 دکتر ویزیتت کرد و گفت هیچ علائمی از سرما خوردگی یا عفونت درت وجود نداره یه آمپول ضد تهوع میزنم بهش بعد یک ساعت کمی شیر بخوره اگه بالا نیاورد امشب ببریدش خونه در غیر این صورت اردر میدم تا بستریش کنید بیمارستان.ما هم همه کارایی که دکتر گفت به ترتیب انجام دادیم و خدا رو شکر بالا نیاوردی و آوردیمت خونه.

اون شب تا صبح نتونستم چشم رو هم بذارم. تا صبح بیرون روی داشتی حتی تو خواب. میدونستم که حالت خیلی بده و این شروع یه گرفتاریه بزرگه!!!!!!!

صبح روز پنج شنبه دیگه اداره نرفتم تا بمونم خونه و مواظبت باشم به محض بیدار شدن ازم شیر خواستی ولی الهی مادرت دورت بگرده به محض اینکه چن سی سی خوردی همه رو بالا آوردی و از طرف دیگه اسهال شدید!!!

دیگه فهمیدیم که باید حتما بیمارستان بستری شی و به این سادگی خوب بشو نیستیغمگین

یک راست بردیمت بیمارستان گلسار و اونجا بستریت کردیم.

وااااااااااای که وقتی به از اون به بعدش فکر میکنم جیگرم داغ میشه !!!!!!

الهی که مادرت پیش مرگت بشه!!!!!!

اینقد موقه رگ گرفتن ازت گریه کرده بودی که هر لحظه فکر میکردم الانه که بی حال شی و فقط اسم مامان و میگفتی و منم پشت در فقط هق هق میکردم

الانم که دارم مینویسم گریم گرفته!!!!!

از بس تقلا کرده بودی رگ دست چپت رو خراب کردی و سوزن رو کشیدی بیرون و دوباره از دست راستت رگ گرفتن!!!

همش میگفتی مامانییییییییییییییی و بابایییییییییییییی!!!!

شب پنج شنبه به سختی هر چه تمام تر گذشت

تا فرداش جواب همه آزمایش ها اومد تا دلیل این اسهال و استفراغ شدید مشخص شه!!!!!

پیش خودم میگفتم که حتما تقصیر منه و بچم دچار مسمومیت دارویی شده.

تمامی آزمایشاتت سالم بود و هیچ مشکلی نداشت!!!!!!!!!

خصوصا آزمایش مدفوعت رو 3 بار تکرار کردن ولی هر سه بار سالم بود.

نهایتا دکتر گفت که مورد خاصی نیست و مشکل ویروسیه!

روز شنبه دکتر برای بار سوم اومد و شروع کردن به معاینه کردنت و داخل گلوتو خوب نگاه کرد در همین حین گفت ای داد بیداد این نی نی داره 2 تا از دندونای آسیابش با هم دیگه در میاد!!!

جالب بود که معمولا دکترا قبول ندارن که اسهال دلیلش جوونه زدن دندونا باشه ولی دکترش میگفت این بچه هیچ مشکلی نداره و تایید کرد که اسهالت به خاطر در اومدن دندون آسیابته!!!!!

دندونای 17 و 18 جوونه زده بود و لثت به حدی متورم و قرمز بود که با دیدنش اشکم سرازیر شد و تازه فهمیدم تو این چن روز چقد عذاب کشیدی!!!!

بالاخره روز یکشنبه از بیمارستان ترخیص شدیم.

مرواریدای پر درد سرت مبارک عمرممحبت

الانم دندونت از یک طرف کامل زده بیرون و خدا رو شکر حالت خوبه و مثل روزای قبل بازم همون روژینای شیطون خودم شدیمحبت

وای الان که شاداب و سرزنده تو اتاق میدویی و بازی میکنی و جیغ میزنی از خوشحالی بال درمیارم. دیگه از شیطونیات عصبانی نمیشم.

روژینای من همیشه سالم و شاداب بمون و بذار با نفسات نفس بکشم

هر تار موی تو شاهرگ زندگیه منه

عاشقتم عزیز مادرمحبت

پسندها (15)

نظرات (31)

خاله ندا
19 آذر 93 17:50
الهی خاله قربونش بشه ،قربون اون چشاش بشم ، قربون اون لباش بشم ،ان شاالله که هزاران سال در زیر سایت زندگی کنه ریحانه جون
مامان ریحانه
پاسخ
خدا نکنه خاله جونممرسی که همیشه ، در شادی و در غم کنارمون هستیدوستت دارم
مامان ریحانه
19 آذر 93 20:29
واااااااااای خدای من ریحانه جون تا رسیدم به آخر مطلب نصف العمر شدم به خدا داشتم از نگرانی میمردم آخه برای یه مادر همه ی بچه مثل بچه ی خودش می مونند یعنی باور کن وقتی از رگ گرفتن روژینا گفتی گریم در اومد آخه این طفلیها گناه دارن عزیزم وقتی آخرشو خوندم که همه ی آزمایشا سالم بوده خیلی خوشحال شدم انشالله همیشه روژینا جونو شاد و سلامت ببینی خانومی یه نکته عزیزم دیگه خودرمانی نکنیا مخصوصا آنتی بیوتیک چون به قول پزشک بدن در برابرش مقاوم میشه و اگه یه موقع خدای نکرده فقط به اون آنتی بیوتیک احتیاج داشته باشه دیگه بدن جواب نمیده عزیزم روی ماه خودتو روژینا جونو می بوسم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی ریحانه جونم که درکم کردیبه خدا از بس تو این هفته سختی کشیدم تازه چن روزیه که به حالت بل برگشتم و رنگ و روم مثل گچ دیوار شده بودچشم عزیزم حتماتو هم ببوس نازنین گلی رو عزیزم
مامان مهدی کوچولو
19 آذر 93 22:14
الهی بمیرم برای روژینای گلم که انقدر اذیت شده اعصابم خیلی خورد شد خیلی سخته وقتی بچه مریض میشه من حاضرم چند برابر خودم مریض بشم ولی بچم سالم بمونه ایشااله که روژینای گلم دیگه مریض نشه
مامان ریحانه
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلمفقط مادرا همدیگرو درک میکننمنم دقیقا همینطورمالهی آمین همینطور مهدی کوچولوی خودم
مامان نوشین والناز
20 آذر 93 8:26
______________$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ __________$$$_________________$$$$$ سلام عزیزم وبت عالیه میای لینک اگه موافقی خبرم کن
مامان کارن( رزیتا )
20 آذر 93 9:03
الهی بمیرم من خدایا چقد سخته مریضی بچه ها مخصوصا اسهال و استفراغ دوست دارم بمیرم ولی مریضی یه بچه رو نبینم بخدا - سخت بود مامانی ولی گذشت خدا روشکر ایشالا که دیگه هرگز مریض نشی روژینای عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم رزیتا جونمایشالا تو کاکاری هم همیشه سالم باشین
مامان ریحانه
20 آذر 93 10:01
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶22222222¶¶¶¶2222222222222¶¶ ____________¶¶222222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶22222¶¶ ____________¶222222¶¶22¶¶222¶¶22¶¶¶2¶¶22222¶ ___________¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶¶¶¶2¶¶222¶¶ ___________¶¶22222¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶2¶¶222¶¶ ___________¶¶22222¶222222222222222¶¶2¶222¶¶ ___________¶222222¶22222222222222¶¶2¶¶22¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶22222222222¶¶¶¶2¶22¶¶¶2¶¶¶¶ _______¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶2222222¶¶¶¶22¶¶¶2¶¶222222¶¶ ________¶¶222222222¶¶¶¶¶22¶¶¶¶22222¶¶¶222222222¶ _________¶¶22222222222¶¶¶¶¶22222222¶¶22222222¶¶¶ _______¶¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶2222¶¶22222222¶¶ ______¶¶222¶¶¶22222222222222¶¶¶¶2¶¶2222222¶¶¶ _____¶¶222222¶¶¶222222222222222¶¶¶¶22222¶¶¶ ______¶¶¶¶22222¶¶¶2222222222222222¶¶22¶¶¶ ________¶¶¶¶¶¶222¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶222¶¶¶¶¶¶222222¶¶¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶ __________________________¶§¶¶ _________________________¶¶§¶ _________________________¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________________¶§¶¶___¶¶¶¶¶77¶¶¶777¶¶¶ ________________________¶¶§¶____¶7777¶¶¶¶777¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶______¶§¶¶¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶ ____¶¶¶777¶¶¶¶¶77¶_____¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶___¶¶§¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶§¶¶ _____________¶¶_____¶¶¶¶§¶ ______________________¶§¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶§¶____¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶¶¶___¶¶777¶¶¶¶¶777¶¶¶¶ _____________________¶§¶___¶¶¶¶¶¶7777¶¶¶¶¶ ____________________¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶¶¶¶ ____________________¶§¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ___________________¶¶§¶ ___________________¶¶¶¶ _______________ ___¶§¶¶ گل برای گل
مامان ریحانه
پاسخ
گل قشنگمی
اتی مامان
20 آذر 93 11:14
الهی...عزیزدلم خیلی ناراحت شدم روژینای منخدارو هزار بار شکر که مریضی مهمی نبوده ریحانه جان...خوب درک میکنم اون حس و حالت رو...چون بارها تو همچین شرایطی بودم،عزیزخاله ایشالله که حالت بهتر و بهتر میشه و دیگه مریض نشیرویش مرواریدای قشنگت هم مبارک جیگر من
مامان ریحانه
پاسخ
الهی فدات بشم اتی جونمتو هم مواظب خودت و بچه ها باش
مامان نيكا جون
20 آذر 93 11:58
الهي فداش بشم وايشالاه هميشه سالم وشاداب باشي عزيزم. دندوناي تازه هم مبارك
مامان ریحانه
پاسخ
خیلی ممنونم خاله مهربونم
مریم مامان دونه برفی
20 آذر 93 13:01
سلام ریحانه جون بی صبرانه منتظر این پست سلامتی روژینا جون بود م خدا روشکر که به خیر گذشت وقتی اون روز اس دادی و گفتی بیمارستانم خیلی ناراحت شدم. دلم میخواست میومدم پیشت ولی شرمنده نشد. همش تو فکرتون بودم . تااینکه گفتی آوردیمش خونه ... خدا رو شکر.
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزمفدات بشم مهربونمنه گلم این حرفا چیه مرسی که به یادمون بودیمواظب امیر علی باش
مامان دینا
20 آذر 93 14:23
وای مامانی کلی مطلب نوشتم اینتر زدم ولی مثل اینکه اینترنت قطع بود پرید . این بگم که الهی هیچ بچه ای مریض نشه . روژینا جون هم زودی خوب شه و شیطونی کنه مرواریدات هم مبارک خاله جون ایشالله به خوبی از دندونات مراقبت کنی
مامان ریحانه
پاسخ
آخی عزیزمفدات بشم گلمخیلی عزیزی
مامان زهره
21 آذر 93 1:01
الهی ناناز من چه قدر زجر کشیده ریحانه به خصوص وقت رگ گرفتن درکت میکنم چی کشیدی انشالله دیگه هم چین روزهایی تکرار نشه فقط خوشی و سلامتی ببینید عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو زهره جونم مرسی که درکم میکنیالهی آمین برای همه نی نی هامرسانا کوچولو رو حسابی ببوس و مواظبش باش
مامان گیسو جون
21 آذر 93 16:16
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم امیدوارم همیشه شاهد شادی و سلامتی روژینای گلم باشه درکت می کنم و می دونم چه روز و شب وحشتناکی رو تجربه کردی امیدوارم دیگه گذرتون به دکتر و بیمارستان نیفته بوسسسسس
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مونا جونم خوبی گلمفدات شمخیلی عزیزی
آویسا
21 آذر 93 21:55
عزیزم خداروشکر بخیر گذشت.ما هم موقع دندونهای آسیاب آویسا خیلی اذیت شدیم
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو گلموای از دست این دندونا تا در بیان پدر آدمو در میارن
محدثه، مامان ارسطو
22 آذر 93 0:02
وای الهی ریحانه جونی چقدر ناراحت شدم مواظب پرنسسی باش
مامان ریحانه
پاسخ
چشم حتما تو هم مواظب قند عسل باش عزیزم
مامان تینا و...
22 آذر 93 8:04
عزیز دلم ایشالا دیگه هیچ وقت مریض نشی و همیشه سالم وشاداب باشی خیلی دلم براتون تنگ شده بود هزار تا بوووووووس برای روژینا جونم
مامان ریحانه
پاسخ
ما هم خیلی دلمون براتون تنگ شده بود خاله جونیخودت و نی نی نازت خوبین؟ تینا ی خاله چطوره؟ ببوسش برام
مامان محمدپارسا
22 آذر 93 15:21
الهی فداش بشم..خیلی اذیت شدین،بیشتر مواظب خودتون باشین...گاهی اوقات اینجوری میشه...همه چی قاطی پاتی میشه...ایشالاه همیشه سلامت باشین و دختر خوشگلتو ببوس...مرواریدای خوشگلشم مبارک
مامان ریحانه
پاسخ
سلام زهرا جونیفدات بشم عزیز دلمایشالا شمام همیشه سالم و شاداب باشینببوس محمد پارسای خوشگلمو
مامان بهی
23 آذر 93 7:36
واي اين بچه ها چقدر سر دندون در آوردن اذيت ميشن خيلي ناراحت شدم بخدا هر وقت مريضي و بستري شدن يك بچه را ميخونم گريه ام ميگيره اميدوارم خاله ديگه هيچ وقت مريض نشي و پات به بيمارستان باز نشه بووووووووووووس
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم الهی آمین
مریم مامان دونه برفی
23 آذر 93 8:57
ای وااای عزیزم دیگه هیچ وقت هیچ وقت رو تخت بیمارستان نبینمت خاله جونی بمیرم برا اون صورت خوشگلت که اینقدر ناراحته ..
مامان ریحانه
پاسخ
خدا نکنه خاله جونممنم آرزو میکنم هیچ بچه ای مریض نشه الهی آمین
مریم مامان دونه برفی
23 آذر 93 8:59
پس همش تقصیر این مرواردیهای شیطون بلا بود که دخملمونو اینقدر اذیت کرد.. خدا رو شکر . مامان ریحانه ناراحت نباش تقصیر شما نبود که شما فقط میخواستی دختر کوچولو زودترخوب خوب بشه ... مرواردیهات مبارک نوجینای من./
مامان ریحانه
پاسخ
آره خاله جونم ولی حسابی بچمو اذیت کرده این 2 تا دندونوای خاله جون از اشتباه من نگو که یادش میوفتم اعصابم داغون میشهفدات بشم خاله مهربونم
مهتاب مامان آذین
23 آذر 93 16:28
دندونای شیطون حالا نمیشه بی سرو صدا بیایین ؟؟؟؟ چرا اینقد دخمل ناز ما رو اذیت میکنید دوست مهربونم ایشااله بلا دوره
مامان ریحانه
پاسخ
وای نگو خاله جونم که دیگه پدرمونو در آورده به خدا......بمیرم از همه بیشتر بچم اذیت شدایشالا همه بچه ها همیشه سالم باشن
مامان راحله
23 آذر 93 19:53
آخی .. چقدر سختی کشیده عزیزم .. ان شالله هیچ وقت دیگه مریض نشی گلم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
مامان آنیسا
24 آذر 93 8:41
درکت میکنم مامانی خیلی سخته آخه آنیسای منم هفته گذشته دقیقا همین جوری شده بود اسهال و استفراغ شدید تازه از دیروز یه کمی بهتر شده شاید اونم داره دندون در میاره خدا روشکر که روژینای عزیزم بهتر شده
مامان ریحانه
پاسخ
عزییییییز دلماحتمالش هست عزیزمولی تورو خدا خود درمانی نکن حتما ببرش دکترآره خدارو شکرمواظب دخملی باش
روژینا سلطانی
24 آذر 93 14:01
سلام وای چه روزهای سختی رو پشت سر گذاشتین . خدا رو شکر آخرش خوب بود. ایشالا هیچ وقت تو هیچ خونه ای مریضی نباشه
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی دخمل قشنگم
م.م
25 آذر 93 0:19
واااای میفهمم چی کشیدی عزیزم.چقدسخته مریضی وتب بچه ها.خداروشکر رفع شده
مامان ریحانه
پاسخ
آره عزیز دلمواقعا خدارو شکرممنونم که به ما سر میزنی
مامان رها
25 آذر 93 1:56
انشالله دیگه از این سختیا نبینی همیشه دخملیتو خانوادت صحیح و سال م باشن راستی به وب دخملی منم سر بزن نظر یادت نره
مامان ریحانه
پاسخ
قربونت عزیز دلمهمینطور برای شما آرزوی سلامتی و شادی دارمچشم با کمال میل
مهتاب
25 آذر 93 6:46
سلام بانو دخملی چطوره خوبه ؟ اومدم پیشتون برا احوالپرسی ولی نمیدونم انگاری ثبت نشد . خیلی مراقبش باش . بوس و بای
مامان ریحانه
پاسخ
چرا عزیز دلم ثبت شد وقت نکردم تایید کنممرسی که به یادمون هستیبوس برای آذین قشنگم
مامانى عسل
25 آذر 93 7:59
الهى قربونت بشم چقدر سختى کشىدى هم تو هم مامانىت.خدا هىچ وقت هىچ بچه اىو مرىض نکنه .خداروشکر چىزى نبوده و حالت خوب .و دندون پر دردسرت مبارک.چقدر بده دندون دراوردن عسلم هنوز دندون درنىاورده الانم تب اسهاله نمى دونم از دندونه ىانه
مامان ریحانه
پاسخ
آره خاله جونمخدارو هزار مرتبه شکردقیقا عزیزم بچه ها هر روز یه مشکل دارنیه روز دندون،یه روز اسهال،یه روز یبوست.....خدا همشون رو حفظ کنه
مامان عسل 
26 آذر 93 13:33
سلاااام ریحانه جونم خوبی..الهی فداتشم ایشالله دیگه بدنبینین...توروخدادیگه خوددرمانی نکن...البته خودمنم یه وقتایی ازاین کارامیکنم هرچندآخرش دست دکترشفاست..ولی خوب خداروشکردیگه تموم شدفدای روژینای خوشگلم بشم که خیلی اذیت شد..من نمیدونم اگه سرماخوردگی نبودبچه های ماچه مریضی روتندتندمیگرفتن
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو بشم گلموای نمی دونی به خاطر کاری که کردم چقد پشیمونمایشالا همشون همیشه تنشون سلامت باشه
مامان عسل 
26 آذر 93 13:35
یلداااتون هم پیشاپیش مبارک ایشالله درکنارخانواده شب خوشی روسپری کنین فداااااتون
مامان ریحانه
پاسخ
یلدای شمام مبارک قربونت بشم
میترا
2 دی 93 15:30
سلام مهران تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده بیایید و زحمت بکشید کد 46 را به 1000891010 ارسال کنید
مامان ریحانه
پاسخ
چشم حتما
مامان نگار
9 بهمن 93 9:13
ريحانه جون با خوندن اين مطلب خيلي غمگين شدم چون مي فهمم كه چه حالي داشتي .خوشحالم كه حال دخملي خوب شده .هيچ چيز در اين دنيا يه مادر رو به اندازه درد بچه اش نمي تونه از پا دربياره
مامان ریحانه
پاسخ
میدونم درکم میکنی عزیز دلم چون خودتم یه مادریایشالا همه بچه ها همیشه تنشون سالم باشه