روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

22 ماهگیت مبارک عشقم

1393/9/2 12:03
نویسنده : مامان ریحانه
2,342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه کوچولوی مامان

شرمندتم که پست 22 ماهگیت رو اینقد با تاخیر دارم آپ میکنمخجالت

امید دلم، نبض زندگی من

22 ماهگیت مبارک

 

عاشقتم،عاشقتم،عاشقتم

http://zibasaz.niniweblog.com/

الهی مامان قربونت بشه که تا هر جا میشنوی تولد اینقد ذوق میکنی که نگو. تند تند بهم میگی که می خوای فوت کنی(منظورت فوت کردن شمع تولده!!)بعدشم دست میزنیمحبتبوس

روز پنج شنبه بعد اینکه از محل کارم اومدم خونه با مامانی هماهنگ کردم که بازم یه چن ساعتی تو پیشش بمونی و من برم استخر. همونجا که بودم تصمیم گرفتم واسه 22 ماهگیت یه جشن خودمونی خونه مامانی بگیرم. برگشتنی رفتم و یه کیک کوچولو برات خریدم و شمع و فشفشه که قربونش بشم عاشقشیبوس

اینم کیک اون شبمون

اینم مهمونای ویژه مون

واینم دخملی که براش فرفره درست کردم به یاد بچگی های خودم

و همینطور گیفت درست کردم واسه مهمونازیباچشمک

واین دخملی ما که داره فکر میکنه چه بلایی سر کیک بینوا بیارهزیباخندونک

واین هم از اقدامات ثانویه جوجه طلا

کیک قبل ازتخریب

کیک بعد از تخریب

الهی مادرت دورت بگرده نفسم

پسندها (8)

نظرات (26)

خاله ندا
2 آذر 93 12:23
قربون اون چشم و چال خوشگلت بشم ،مبارکت باشه نفس خاله ، ان شااله که 100 ساله بشی با این مامان شکمو
مامان ریحانه
پاسخ
فدات شم خاله ندا جونموااااااااااااااااا خدا بدور!!!!!!کی گفته مامانم شکمویهمامانم فقط هر از چن گاهی هوس میکنه من شاد شم فقط همممممممممممممیییییین جاتون خیلی خالی بوداااا خداییشبا خوردن اون خامه خرسی وسطیشاااااا فقط چهره خاله ندا میومد جلو چشمم
مامان ریحانه
2 آذر 93 13:03
عزیزم 22 ماهگیت مبارک خداییش خاله جون خوب تحمل کردی انگشتت نزدی به اون خرسی وسط کیکا نازنین بود مهلت نمی داد جیگر خاله بازم میگم مبارک مبارکه مبارک
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونمآی گفتی عزیزم
مامان مهدی کوچولو
2 آذر 93 13:43
22ماهگیت مبارک عشقم ایشااله 120ساله بشی خوشگل خاله
مریم مامان دونه برفی
3 آذر 93 9:17
سلام سلام عزیزم 22 ماهگیت مبارک باشه قربونت برم ماشاءا.... چقدر بزرگ و ناز شدی ..عزیییییییییزم
مامان ریحانه
پاسخ
سلام خاله مهربونم بابا کجایی کم پیدایی؟ دلمون براتون یه ذره شدهفدات شم مریمی لطف داری
مریم مامان دونه برفی
3 آذر 93 9:19
خوبی ریحانه جونم خوشحالم که شاد و سلامتین. انشاءا... تولد گل دختر عزیزمون رو جشن بگیری چه کیک خوشمزه ای هم داره ..خاله ندا راست گفته دیگه ..بچه که نمیتونه این همه کیک بخوره ..پس کی می خوره ؟؟؟؟؟
مامان ریحانه
پاسخ
قربونت بشم مریم جونم ای وای خاله جونم من و این کارا !!!!!!!!!!تهمته!!!!!!!!روم به دیوار
مریم مامان دونه برفی
3 آذر 93 9:20
واااای چه خوب که استخرمیری .. خوش بحالت من که هنوز موفق نشدم برم. ولی یوگا رو با تمام سختیهایی که برا رفتنش دارم ول نمیکنم . عالیه
مامان ریحانه
پاسخ
عالیهحتما ادامه بده
مامان دینا
3 آذر 93 9:23
22 ماهگیت مبارک خانومی اخ جون تا تولد چیزی نمونده
مامان کارن( رزیتا )
3 آذر 93 10:14
چه دخمل خوشگلی چه کیک خوشگلی چه مامان مهربونی 22 ماهگیت مبارک روژی بلا
مامان ریحانه
پاسخ
فدات شم عزیز دلم
زهرا
3 آذر 93 11:07
عزیز دلم 22 ماهگیت مبارک
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم عزیز دلم
آویسا
3 آذر 93 11:08
22 ماهگیت مبارک عزیزممرسی از مهمونا ومرسی از مامانی به خاطر گیفت مهموناکلا مرسی به خاطر همه فانتزیهای زیبا
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم خاله جونی لطف داری
زهرا
3 آذر 93 18:19
عزیزدلم 22 ماهگیت مبارک
مامانی آیلین
3 آذر 93 18:56
مبارکه عزیزم همیشه شادو سالم باشی خشگلم
اتی مامان
3 آذر 93 19:42
22ماهگیت مبارک جیگر خالهایشالله همیشه زنده باشیوای روژینای من کیک ت،چقدر ملوسه به به معلومه خوشمزه م هستدست مامان ریحانه درد نکنه
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مرسی خاله مهربونمجاتون خیلی خالی بود خاله جونایشالا به زودی و سلامتی فارغ شی و واسه نی نی توچولوی جدیدت جشن بگیری و براش وبلاگ بسازی
مامان نازنین زهرا
3 آذر 93 21:56
یعنی این مهمونی باشکوه توی هیج جا دیده نشده ...با همچین مهمونای ویژه ای.....اون خواب دختر جونی خیلی رویاییه...از طرف من یه بوس بچسبونین روی لپش...
مامان ریحانه
پاسخ
شما بسی لطف داری خاله جونمچششششششششششششششششششششششششم عسیسم
مامانى عسل
4 آذر 93 9:13
خاله جون 22ماهگىت مبارک..... اتشالله 220 سالگىت.بوس بوووووووس
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونمشمام ببوس عسل توچولورو
محدثه، مامان ارسطو
4 آذر 93 16:52
عزیز دل خاله مبارکه 22 ماهگی همیشه شاد و سالم باشی گلکم
مامان ریحانه
پاسخ
فدات شم خاله جونیمحبت داری
مامان صفورا
5 آذر 93 1:29
مباااااااااااااااااااارکه عزیزم
مامان بهی
5 آذر 93 12:51
عزيز خوشگلم 22 ماهگيت مبارك پس شيريني ما چي ميشه
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونمچشم شیرینی ما هم سر جاشه
سلطان کربلا حسین*ع*
5 آذر 93 14:50
سلام ای جونم ماشالله ایشالله 120ساله شه
مامان ریحانه
پاسخ
ممنون از محبت شما
مامان رهام
6 آذر 93 0:24
22 ماهه شدنت مبارک خاله.خیلی نازشدی.عکساتم یکی ازیکی خوشگلتره.
مامان ریحانه
پاسخ
محبت داری خاله جونمبوس برای رهام کوچولو
مامان نگار
6 آذر 93 9:02
مباركه عزيزم .خانم خوشگله .بزرگ شدي حسابي .ديگه بايد ماماني خودشو واسه تولد دوسالگيت اماده كنه .از حالا ما خودمونو دعوت مي كنيم .
مامان ریحانه
پاسخ
آره خاله جونم بچه ها بزرگ میشن و ما هم کم کم پیرشما که روی چشم ما جا دارین عزیزم
مامان باران
6 آذر 93 11:26
ماشاا.. چه نازه دخترت دخمل من سال 91 اسفند دنیا اومد خوشحال میشم لینکم کنی دوست شیم دخملی رو ببوس
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدیچشم حتما با کمال میل
مامان راحله
7 آذر 93 23:21
مبارکه عزیزممممممممممممم ماشالله به دختر خوشگل
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان آنیسا
12 آذر 93 8:27
22 ماهگیت مبارک شیطون بلا
﹃رویــــا﹄
17 آذر 93 23:34
عزیزم 22ماهگی مبارک باشه خاله جون...ایشالله افتخار مامان و بابا باشی و باعث سربلندیشون شی عزیزه دلممممم...مامانی به دنیای ما هم سری بزن خوشال میشم
مامان ریحانه
پاسخ
واقعا ممنون عزیز دلمچشم با کمال میل
مامان عسل 
26 آذر 93 13:40
عزیزم خاله فدات بشه نمیدونم چراکامنتی که برات گذاشته بودم سبت نشده موندم....ولی عیبی نداره فداتشم تولدت تبریک باتاخیر..خاله جونوببخش عزیزمایشالله۱۲۰ساله بشی نفسم دوستت دارم جیگررررررم
مامان ریحانه
پاسخ
کامنتات رسید خیلی خیلی ممنون خاله مهربونم