روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

تولد دایی رامین

1393/8/25 11:05
نویسنده : مامان ریحانه
2,557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من

22 آبان تولد دایی رامین مهربونه

امسال 27 ساله میشه

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست!

مثل آرامش بعد از یک غم،مثل پیدا شدن یک لبخند،مثل بوی نم بعد از باران

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست!من به آن محتاجم!

امسال دهمین ساله که بدون تو ، رامین عزیزم ،تولدت رو جشن میگیریم

10 ساله که مامان همچین روزی رو به جای شاد بودن و پایکوبی کردن ،

سر خاکت اشک میریزه و باهات درد دل میکنه

و من با دیدن اشکاش احساس میکنم غصه دار ترین آدم دنیام

آرزوی اینکه داداش مهربونم پیشمون باشه و تو دایی رامین صداش کنی و براش دلبری کنی به دلم موند

همیشه بهم میگفت اگه خواهر زاده داشته باشم جونمم بخواد براش میذارم

چرا اینقد سرنوشت بی رحمه!!!!!!!!!!!!!

بغض گلومو داره میترکونه! گاه احساس میکنم سینم واسه این همه غم دیگه جا نداره!

دختر قشنگم مینویسم تا بدونی به مهربونی و بزرگیش تا بحال ندیدم !

با اینکه 17 سال بیشتر نداشت

ولی دلش به وسعت دریا بود و امکان نداشت از دستش کاری واسه کسی بر بیاد و انجام نده

داداشی خوشگل و مهربونم تولدت مبارک

بگویم و بدانی یا نگویم و ندانی فاصله دورت نمی کند

در خوبترین جای جهان جا داری، جایی که دست هیچ کس به تو نمی رسد!

روحت شاد عشق خواهر

پسندها (12)

نظرات (37)

مامان کارن( رزیتا )
25 آبان 93 11:20
روحش شاد و جاش توی بهشت باشه - ریحانه جون خیلی خیلی ناراحت شدم
مامان ریحانه
پاسخ
فدات شم روزیتا جونامیدوارمببخش عزیز دلم نمی خواستم ناراحتت کنم
مامان بهی
25 آبان 93 11:20
خدا رحمتش كنه عزيزم با علي اكبر امام حسين همنشين باشه ان شاالله تولدت مبارك دايي رامين. ميدونم سخته عزيزم ولي نميشه با تقدير جنگيد تسليت عزيزم
مامان ریحانه
پاسخ
ممنونم از دلداریت دوست خوبممنم این حقیقت تلخ رو میدونم و سالهاس که فقط تحملش میکنم ولی هنوز باورش نکردم.
مامان ریحانه
25 آبان 93 11:31
عزیزم متنتو همراه با اشک خوندم خیلی ناراحت شدم خیلی فقط میتونم بگم روحش شاد
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو مهربونم
سحر مامان یسنا
25 آبان 93 11:35
دوست خوبم با خوندن این پست حال غریبی درونم بوجود اومد خدا روحش رو شاد کنه و یه صبر عزیم به توو خانواده بده
مامان ریحانه
پاسخ
قربونت بشم سحر جونمیدونم که درکم میکنیخوشحالم از داشتن دوست خوبی مثل تو
مامان طاها و رها
25 آبان 93 11:36
روحش شاد در این ایام انشاالله با آقامون امام حسین علیه السلام همنشین باشند
مامان ریحانه
پاسخ
امیدوارم عزیزمممنونم از همدردیت
مامان دینا
25 آبان 93 11:50
خدا رحمت کنه و روحش شاد باشه خدا هم بهتون صبر بده واقعا سخته خیلی ناراحت شدم
مامان ریحانه
پاسخ
ممنون عزیز دلم
شیرین مامان شادلین
25 آبان 93 11:56
سلام من الان با وبتون اشنا شدم و خیلی نلراحت شدم خدا رحمتش کنه خیلی کوچک بوده که مریض شده یا تصادف کرده خیلی ناراحت شدم خدا صبر بده
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو عزیز دلماومدم به وبت ولی نتونستم نظر بذارم همه پستات رمز داره اگه دوست داشتی به منم رمز بدهببوس دخملی شیرین و خوشگلت رو
مامان مهدی کوچولو
25 آبان 93 12:39
سلام ریحانه جون خدا رحمتش کنه روحش شاد انشااله خدا به خودتون و خانوادتون سلامتی بده
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزمی زهرا جونم
مریم مامان دونه برفی
25 آبان 93 12:54
عزیییییزم غصه نخور گلم میدونم چقدر این غم اذیتت میکنه بخدا با خوندن این متن اشک درو چشمام حلقه زد خدا رحمتش کنه و بهترین جای بهشت رو جایگاهش قرار بده ..آمین
مامان ریحانه
پاسخ
مریم جون جان کاه ترین غم ،غم از دست دادن عزیزانه که هیچ وقت نه از بین میره و نه کمرنگ میشه. تنها باید تحمل کرد. تحمل کرد و حسرت خورد به خاطر تمام کارهایی که میتونستی براش انجام بدی و ندادی.حسرت خورد به خاطر اینکه چرا از تک تک لحظات بودن باهاش لذت نبردی و قدرشو ندونستی و......دلم خیلی پره...
مریم مامان دونه برفی
25 آبان 93 12:56
تنها چیزی که نمیشه ازش گذشت اشکهای مامانته میدونم چقدر اذیت میشه و بابات که هیچی نمیگه ولی داره از درون خودشو میخوره خدا به همتون صبر بده عزیزم عا میکنم خداوند عمر با عزت به خودت و خانواده ات بده ..
مامان ریحانه
پاسخ
ازت خیلی ممنونم دوست خوبموجود یه دوست خوب در چنین شرایطی تنها مرحمیه که زخم آدم و التیام میدهدوستت دارم
maman elaheh
25 آبان 93 13:30
روحش شاد خیلی ناراحت شدم ریحانه جون
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم الهه جونمببخش نمی خواستم ناراحتت کنم
اتی مامان
25 آبان 93 13:34
سلام ریحانه جون،عزیزدلم با تمام احساس قلبیم اشک ریختمواقعا"متاسفم خیلی دلم گرفت...ایشالله جایگاهش بهشت ابدی باشه...
مامان ریحانه
پاسخ
عزیز دلمخیلی ممنونم ازت گلم نمی خواستم ناراحتت کنم ببخش منوببوس بچه هارو
مامان محمدپارسا
25 آبان 93 16:32
عزیزم واقعا ناراحت شدم و اشک تو چشمام اومد.خدا رحمتش کنه و روحش شاد باشه.خدا بهتون صبر بده دوست خوبم.
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم دوست خوبمخدا عزیزای شما رو براتون حفظ کنه
مامانی آیلین
25 آبان 93 18:43
روحش شاد جاش تو بهشت باشه غم خیلی بزرگی برای یه خواهر خدا صبر بده
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو دوست خوبم
مامان پرنیا
25 آبان 93 19:10
خدا رحمتش کنه پست غم انگیزی بود
مهتاب مامان آذین
25 آبان 93 19:47
آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست هر کجا هست خدایا به سلامت دارش الهی هرچی خاک گور ایشونه عمر عزیزانت باشه ریحان جونم
آویسا
25 آبان 93 23:45
آخی روحش شاد و یادش گرامی
مامان نيكا جون
26 آبان 93 9:09
ز هجران تو پرپر می زند دل ز دل تنگی به هر در می زند دل چو بلبل در فراق رویت ای گل به دیوار قفس سرمیزند دل شبی از سوز دل گفتم قلم را بیا بنویس غم های دلم را گفتا برو بیمار عاشق ندارم طاقت این همه غم را یه لحظه دلم خواست صدایت بکنم گردش به حریم با صفایت بکنم آشوب دلم به من چنین فرمان داد در سجده بیفتم و دعایت بکنم عزيزم روحش شاد.
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم ممنون از شعر زیبات اشک تو چشام جمع شد.
روژینا سلطانی
26 آبان 93 13:10
تنها صداست که میماند... مرتضى پاشایی رفت ولى صدا و ترانه هاش همیشه تو زندگى و قلب مردم و طرفداراش جاریه...روحش شاد
مامان نگار
27 آبان 93 8:39
ريحانه عزيزم خيلي با خوندن اين پست ناراحت شدم .خدا رحمت كنه داداش خوبتو .از خدا براي خودت و خانواده محترمت صبر مي خوام .با اينكه مي دونم خيلي سخته .خدا بابا بزرگ و مامان بزرگ خوب دخترت رو نگه داره .
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزمی
مامان حدیث
27 آبان 93 9:49
وای .. خدا رحمتش کنه و روحش قرین رحمت باشه...
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم عزیز دلم
مهدیه
27 آبان 93 11:21
خدا رحمت شون کنه چقدر شبیه پسرعموم هستن ایشالا در بهترین جای بهشت خونه داشته باشن مادرم تو زلزله داداششون رو از دست دادن و هنوزم داغ برادر رو دل شون سنگینه! می دونم چی میکشی! خدا بهت صبر بده هروقت یادش کردی براش توشه ی خیر بفرست!
مامان ریحانه
پاسخ
ممنون از اینکه درکم میکنی مهدیه جونخدا دایی شما رو هم رحمت کنه عزیز دلم
مامان زهره
28 آبان 93 0:18
خدا بهتون صبر بده ریحانه جان میدونم برادر دوست داشتنی ترین موجود زمینه منم عاشق برادرام هستم خدا قرین رحمتش کنه برادر خوب و مهربون تو
مامان ریحانه
پاسخ
فدات شم زهره جونمدوستت دارم
مامانى عسل
28 آبان 93 8:41
روحش شاد عزیزم.جاش تو بهشت باشه
مامان ریحانه
پاسخ
ممنونم مهربونم
خاله ندا
28 آبان 93 10:03
مامان آنیسا
28 آبان 93 14:19
خیلی ناراحت شدم غم از دست دادن برادز خیلی سخته روحش شاد تصادف کردن ؟
مامان ریحانه
پاسخ
سلام بخش عزیزم که ناراحتت کردم.این سرنوشت لعنتیه منه!!!!! آره عزیزم بر اثر تصادف فوت کرد. 2 ماه هم تو کما بود.2 روز مونده بود به تولد من فوت کرد !
اتی مامان
28 آبان 93 14:35
مریم مامان دونه برفی
1 آذر 93 9:55
سلام ریحانه جونم ببخش عزیزم اومدی گپ من نبودم شرمنده الان حالت بهتره روژینای عزیزم رو ببوس ..هوارتا
مامان ریحانه
پاسخ
سلام فدات بشم نه بابا این چه حرفیه گلمخوبیم خداروشکرتو هم ببوس شا پسرو
✿مامان آروشا✿
2 آذر 93 10:53
عزیز دلم, چقدر غم از دست دادن عزیزان سنگین و سخت و فاموش نشدنیه. خدا به شما و خانواده گلت صبر بده. خدا پدر و مادر عزیزت رو برات نگه داره و همواره سایشون بالای سر شما و روژینای گلم باشه.
مامان ریحانه
پاسخ
قربونت بشم دوست مهربونمعزیزمی
زهرا
3 آذر 93 18:22
خدارحمتش کنه مصیبت بزرگیه از دست دادن عزیزان انشالله خداشوهر ودخترتو حفظ کنه وعمر باعزت به خانواده ات بده
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزمیخدا عزیزای تو رو هم برات حفظ کنه زهرا جونم
محدثه، مامان ارسطو
4 آذر 93 16:53
ریحانه جونم خیلی دلم گرفت... روحش شاد.
مامان صفورا
5 آذر 93 1:30
روحش شاد
مامان مريم
11 آذر 93 12:11
اشکام داره میریزه ایشالا خدا رحمتش کنه به قیافش میاد مهربون باشه
مامان ریحانه
پاسخ
دقیقا
مامان عسل 
26 آذر 93 13:44
ریحانه جونم خیلی ناراحت شدم فقط میتونم بگم خدابه مادرت وبه خودت صبربده روحش شادباشه فداتشم غم خیلی بزرگه وتحملش بسیاااارسخت وناممکن
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم واقعا دل مهربونی داریممنون که درکم میکنی
مامان عسل 
26 آذر 93 13:46
ریحانه جون میدونم ناراحتت میکنم ولی چرا؟ البته اگه میشه ....
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم اگه منظورت اینه که چطور این اتفاق افتاده داداشم تصادف کرد.65 روز هم تو کما بود دقیقا 2 روز مونده بود به تولد من فوت کرد. هنوزم من و خانواده این اتفاق وحشتناک رو باور نکردیم....
مامان سوگندوستایش
12 دی 93 10:41
سلام ریحانه خانم خیلی دلم گرفت ازدیدن این عکس برای داداشتون فاتحه میخونم میدونم که برادرچقدرتکیه گاه محکمیه برای خواهرش چون خودم دوتادارم خداداداشتونورحمت کنه روحش شاد
مامان ریحانه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم که درکم کردیخدا برادراتو واست حفظ کنهآدرست رو ندارم که بهت سر بزنم گلم
فریما
29 بهمن 93 8:26
سلام مامان ریحانه عزیزم من حال تو رو کاملا درک میکنم آخه منم داداش 18 سالمو شش سال پیش از دست دادم واقعا خیلی سخته خدا به هر دو تامون صبر بده
مامان ریحانه
پاسخ
ممنونم که درکم میکنی عزیزمخدا برادر عزیزت رو رحمت کنه