روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

روژینا و تولد علی کوچولو

1393/6/5 11:06
نویسنده : مامان ریحانه
1,937 بازدید
اشتراک گذاری

 روز پنج شنبه 30 مرداد  تولد علی کوچولو پسملی همکار مامان بود.

علی جون تولدت مبارک عزیزم

Birthday Candle picture

بعد ناهار زودتر خوابوندمت تا واسه عصری تو تولد لجبازی نکنی و خودتو خودم اذیت نشیم.

ساعت حدود 5 عصر با کلی نازو لوس کردن از خواب بیدارت کردم و بعدش قلقلک بازی.وقتی که کمی شارژ شدی یه میان وعده جزئی خوردی(شیر و بیسکویت) و لباساتو تنت کردم.  قبل بیدار شدنتم خودمو آماده کرده بودم. با خاله ندا هماهنگ کردیمو با هم رفتیم تولد.

در ابتدا بسیار دخملی ساکت و سنگین و خانمی بودی و کنار مامان نشسته بودی. اما فقط و فقط بعد از چند دقیقه ای شروع کردی به شیطونی و این ور اون ور دوییدن. منو زیر چشمی نگاه میکردی ببینی دعوات میکنم یا نهدلخور و بعدشم ادامه میدادی به رقصیدن و بلند بلند میگفتی لی لی لی لی..... یعنی جشن و رقص و شادی.

خیلی خوشحال بودی و بهت خوش گذشت. تعداد بچه ها تو جشن زیاد بود و تو هم که فدات بشم عاشق

نی نی ها هستی.

همش این یکی اون یکی رو ماچ میکردی الهی قربون دل مهربونت بشم. 

الانم تا بهت میگم روژینا بریم تولد کلی ذوق میکنی و تند تند مچ دستتو میچرخونی و میگی لی لی لی لی...

الهی مامانت فدات بشه

http://zibasaz.niniweblog.com/

روژینا در حال بوسیدن رها کوچولو

روژینا و ماهان و علی در حال مذاکراتزیباخندونکبوس

پسندها (13)

نظرات (16)

خاله ندا
5 شهریور 93 12:07
عاشق اون کلتم ،خاله واسه گردنت بمیره که کلتو اونطوری کج کردی
مامان ریحانه
پاسخ
خدا نکنه خاله جونیمذاکرات 2+1 این سه نفر معمولا میدونی که به کجا ختم میشهخدا بخیر بگذرونه
روژينا
5 شهریور 93 12:18
خيلي ممنون مامان روژينا واقعا دخترتون نازه
اتی مامان
5 شهریور 93 12:58
فدای اون قیافه کوچولوت بشم که تو بچه هاتو ریزه میزه ایایشالله که همیشه در حال لی لی لی...باشی عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی آخه من از همه توچولوترم
مریم مامان دونه برفی
5 شهریور 93 13:07
هميشه به تولد و شادي عزيزم. گل مهربون خاله ... چقدر تو نازو خوبي كه اينقدر بچه ها رو دوست داري ..عزيززمم.. لباست چقدر ناز ه خوشگل من ...
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم خاله مهربونم
مامان دینا
5 شهریور 93 13:24
ایشالله همیشه به شادی باشی عزیزم خنده از لبات هیچ وقت هیچ وقت نره بووووووووووووووووووس واسه روژینا گلی
مامان ریحانه
پاسخ
عاشقتم خاله جونی
مامان آنیسا
5 شهریور 93 14:59
قربون این دختر شیطون و خوشمزه بشم من همیشه شاد باشی عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو عزیزم
مامان زهرا
5 شهریور 93 17:42
ایشااله همیشه لبتون به خنده باز بشه تولد علی کوچولو هم مبارک انشااله 120ساله بشه روژینای گلم هم عین مهدی عاشق تولده قربون لی لی لی لی کردنش
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونی خیلی گلی
روژینا سلطانی
5 شهریور 93 18:23
سلام تولد علی جان مبارک روژینا جون ما خوبه؟
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی دختر نازماونم خوبه عزیز دلم
مامان تینا و...
5 شهریور 93 22:38
عزیزم همیشه به شادی و خوشگذرونی باشید
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم خانوم گلی
مامان زهره
6 شهریور 93 0:08
مامان حدیث
6 شهریور 93 0:14
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . روز دختر مبارک
مامان ریحانه
پاسخ
روز عسل طلا حدیث بانو هم مبارک
مامان آرمیتا
6 شهریور 93 11:40
معلومه به دخترمون خوش گذشته
مامان ریحانه
پاسخ
جای شما خالی عزیزم
آویسا
6 شهریور 93 12:01
ای جونم عزیزم.لی لی لی لی
مامان پرنیا
7 شهریور 93 13:04
همیشه به جشن و شادی خاله جون قربون قلب مهربونت برم من
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم خاله جونیجاتون خیلی خالی بود
مامان رادینی
16 شهریور 93 0:54
ان شا الله تولد خودت خاله جونم