روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

1393/5/29 12:38
نویسنده : مامان ریحانه

سلام نفس مامان

امروز اومدم خاطرات سفر به  سرعین رو برات ثبت کنم گل کوچولوی من.

روز سه شنبه 21 مرداد موقع ناهار (چون من و بابا همدیگرو در روز کم می بینیم ،جلسات خونه ما معمولا سر میز ناهاره )به صورت اتفاقی تصمیم گرفتیم با همکارای من یه مسافرت کوتاه بریم اونم مثل سرعین. تلفنی با خاله ندا و خاله مریم هماهنگ کردیم و برناممون شد حرکت به سمت سرعین بامداد روز پنج شنبه 23 مرداد.

خلاصه روز موعود فرا رسید سر ساعت 6 صبح حرکت کردیم. تصمیم گرفتیم رفتنی از مسیر خلخال بریم.

وای که هرچی از این خطه بگم کم گفتم حتی عکسا هم نمی تونن زیباییهاشو توصیف کنن.

این درختا بالای کوه کنار جاده بود

اینم چن تا عکس از همون جاده(بین راه پیاده شدیم تا صبحونه بخوریم)

حدود ساعت  11 صبح رسیدیم

اینم یه عکس از وروجکا در بدو ورود

تصمیم بر این شد ناهار رو بخوریم و کمی استراحت کنیم و واسه عصر بریم ویلا دره

ساعت 3.5 حرکت کردیم به سمت ویلادره.

ویلا دره اسم محلی تو سرعینه که خیلی دیدنیه.یه دره بین دوتا کوه که هم آبشار داره هم غار و داخلش ویلا هم زیاد وجود داره و به خاطر وجود مسافر و توریست ها بساط و بازاری هم برپاست.

خیلی جای باحالی بود.جایی شبیه ماسوله خودمون

رفتن به قسمت آبشار و غارش با وجود بچه کوچیک سخت بود به همین خاطر آبشار و غار رو از دور تماشا کردیم. وبعدش رفتیم تو یه آلاچیق و جای همگی خالی یه آش دوغ سر حال زدیم.

ویلادره

آش دوغ خورون

روژینا و ماهان هر جا یه حوض آبی میدیدن شروع میکردن به آب بازی

کنار آلاچیقمون یه مرغ مینای خوشگل بود

کمی از این پرنده ترسیده بودی عشقم

الحق عسل اردبیل حرف نداره.بچه ها پیشنهاد دادن همونجا سوغاتی هامون رو بخریم .

واسه وروجکا هم ذرت خریدیم مشغول شن تا ما بتونیم سر فرصت خرید کنیم.

برگشتنی به سمت سرعین هم تو راه چادر و شتر دیدیم،فکر کن شتر تو فاصله یک متری آدمخطا

شبم جای همگی خالی رفتیم رستوران دیزی بخوریم. از اونجایی که پایه نداشتیم رای گیری به عمل اومد و مقرر گردید کباب ترک بخوریم.خندونکمنم که اصلا دوست ندارم این غذا روچشمکخندونکزیبا

روژینا بازم تو رستوران در حال آب بازی و آتیش سوزوندن

از بس شیطونی میکردی عکس واضح نیست قربون دخملی طلای خودم بشم من

جیگرتو که داری کیف میکنیزیبابوس

اون شب اونجوری گذشت.

صبح فردا ما مامانا تصمیم گرفتیم 6 صبح بریم آب گرم. خیلی دلم می خواست تو رو هم با خودم میبردم ولی باباسی اجازه نداد و میگفت هم خطرناکه و هم محیط بیرون سرده وقتی از آب برگردی سرما میخوری.

منم اصرار و ریسک نکردم و گذاشتم تو پیش بابا بمونی.جای همگی خالی بود خیلی خوش گذشت.

بعد ما هم بابا ها با پسملیا رفتن و وقتی برگشتن پروژه صبحونه رو داشتیم.

وااااااااااااای از صبحانه سرعین، که هر چی بگم کم گفتم خندونکخوشمزه

عسل و سرشیر تازه و نون فطیر سنتیخوشمزه

بعد صبحانه هم کم کم شروع کردیم به جمع کردن وسایل و شما هم بازی کردن. حدود 12 حرکت کردیم و این دفعه از مسیر آستارا به رشت برگشتیم.

ناهار رو تو آستارا خوردیم و آقایون به ما یه اندک فرصتی برای خرید تو بازار ساحلی آستارا رو دادن.

شاید نزدیک به 2 ساعت ولی واقعیتش رو بگم واسه من مثل 10 دقیقه گذشت.با اینکه تو پیش بابایی مونده بودی. الهی بگردم وقتی برگشتم دیدم تو ماشین تو بغل باباسی از بس شیطونی کرده بودی خوابت برده بود. ما هم یه سری وسایل خرده ریز خریدیم و راهی خونه شدیم.

روژینا موقع برگشتنی تو ماشین

فدای دخمل خوش تیپم بشم که عینک مامانشو زده نفس شده

خاله ندا
عاشقتم عینک قشگ
هنر عکاسی خودته دیگه خاله جون
samira
سلام عزیزم همیشه به مسافرت مامان روژینا جون نمیدونم خرید چه حکمتی داره از بس که خوش میگذره متوجه گذر زمان نمیشیم
کاملا باهات موافقم عزیزم
مامان زهره
همیشه به سفر باشی ریحانه جون به دخملی که خیلی خوش گذشته معلومه
آره خاله جونیفدات شم زهره جون
مامان و بابا
سلام دوست خوبم من حديث دختر شيطون بلا هستم به من سر بزنيد خوشحال ميشمااااااااااااااااااااااااااا منتظرتونم.
چشم حتما گلم
زهرا
همیشه به گردش وشادی دوست خوبم دوستون دارم مامان ودختر مهربون وناز
فدات شم عزیز دلممن عاشقتم زهرا جون ببوس روژان ملوسمو
مامان مهدی کوچولو
همیشه به سفر عزیزم وای من عاشق اش دوغم یعنی میمیرم براش عکسای دخملیم عالی شده مخصوصا عکس با عینک قربونش برم که انقدر ناز شده
مامان پرنیا
همیشه به سفر عزیزم قربونت برم با اون عکسای قشنگت
میسی خاله جونی
مامانش
الهام مامان امیر علی جون
سلام ریحانه جونم. میبینم که کلی خوش گذروندید. خداروشکر/ ایشالله همیشه به همین خوش گذرونیا...چه جاهای زیبایی رفتید
جاتون واقعا خالی بود خاله جونی
الهام مامان امیر علی جون
گلم من و همسرم هم اکثره روزا همدیگه رو پای سفره میبینیمو حرفامون جمع میشه واسه اون موقع .........
اتی مامان
آی عزیزم دارم دیونه میشم برا همچین جاهاییشماهم ماشالله کم نمیاریدبا این عکسها هر روز دل من آب میوفته بخاطر بارداریم نمیتونم جایی برم.پس دیگه جایی نرید(شوخی کردم گلم)ازخدا میخوام همیشه خوش باشیدو در حال خوش گذرونی ایشاللهواقعا جای بکر و دیدنیلذت بردمروژِنای خاله هم طبق معمول خوشتیپ و شیطون بلا عکس انداخته
مامان ریحانه
الهی بمیرم ببخش بادیدن عکسام اگه اذیت میشی عزیز دلمایشالا نی نیت به سلامتی به دنیا میاد کلی با هم میرین بیرون گلم
سحر مامان یسنا
ای جان جیگر بخورمت عزیزم همیشه به خوشی جییییییییگر
فدای تو سحر عزیزم
آویسا
قربون اون ژستای خوشگلش،بلال خوردنش و آب بازی کردنش.همیشه به گردش و شادی
مرسی خاله جونم آویسای نازم رو حسابی ببوس
مریم مامان دونه برفی
واااااای چه جالب من سرعین زیاد رفتم ولی تا حالا ویلا دره نرفتم ...باید جای خوش آب و هوایی باشه. همیشه به سفر خانم گل ماشاءا...چه دوستای پایه ای داری .. برات آرزوی سلامتی و شادی می کنم عزیزم.
مامان ریحانه
فدات شم مریم جونیجات واقعا خالی بود.این سری رفتی حتما برو ویلا دره واقعا جای جالبیه
بابا و مامان
الهی مامان جون چه عکسهای قشنگی گرفتید ماشالاه به رژینای نازم عزیزم همیشه خوش باشید و سلامت
فدات بشم دوست خوبم]
مامان تینا و...
قربونت برم خاله چقدر خوشگل ذرت میخوری عینک هم خیییلی بهت میاد جیگررررر
مامان ایلیا
به به چه خانمی شده .هزار ماشاله
مامان آوا
همیشه به گردش دوستم. معلومه که روژینا جون حسابی بهش خوش گذشته ها... وای دلم آش دوغ خواست راستی دوستم عکسمو گذاشتم تو پست برج میلاد. اگه دوست داشتی ببین.
جاتون خالی خاله جونمچشم الان میام عزیزم
مهدیه
سلام عزیز ترین قرار شد برای صومعه سرا؟ خب من قطعا نمی تونم بیام... راستش اصلا بلد نیستم اون طرفا رو .با بچه کوچیکم ک تنهایی نمی تونم بیام. فقط خانوما هستن یا شوهرا هم میان؟ ولی ایشالا حتما ی قرار داخل شهری هم بعدا تنظیم کنین. بزودی
maman elaheh
همیشه به گردش حیف شد میبردیش استخر ابوالفضل با باباش رفت خیلی هم بهش خوش گذشته بود اومدنی با گریه از آب در اومد
خاله قربونش بشهباباش نذاشت خودم دوست داشتم ببرمش بچموایشالا سال دیگه
مهدیه
سلام دوباره یکشنبه ؟ رشت باشه ، پارک بانوان؟ پس اگر خدا بخواد میام ایشالا. با یکی از دوستای وبلاگی رشتی ب اسم زینب ، مامان نازنین زهرا http://www.rozaneomid.niniweblog.com/ میام ایشالا. باز اگر زینب نشد بیاد یا خودم برام کاری پیش اومد خبر میدم
مریم مامان دونه برفی
سلام خانمی ساعت 11.25 شد کجایی ؟
اومدم گلم
ارسطو و مامانش
سلام پرنسس خوش تیپ من... خوش گذشت به شما پرنسس ملوسم. سلام ریحانه جون. اردبیل خوش گذشت. ما هم تصمیم داریم تو شهریور بریم ولی روزش رو دیگه خدا میدونه
مامان ریحانه
سلام خاله جونی جاتون خیلی خالی بود.حتما این کارو بکنید اینجور مسافرتهای کوتاه حسابی آدمو شارژ میکنه
ارسطو و مامانش
کاش لاهیجان قرار میذاشتییییییییییییید دوست دارم بیام ولی برام سخته. دفه بعد بیاید لاهیجااااان
ایشالا
ارسطو و مامانش
`•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) «`'•.¸.¤ ســـــــلام ، من آپ کردما منتظر حضورت هستم ¤.¸.•'´» .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) `'•.¸`'•.¸) ¸.•´ ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´
مامان کارن
مامان آوا
سلام عزیزم همیشه به گردش الهی قربونت بشم عروسک خاله
❤مامان محمد و ساقی❤
سلااااااااااااااااااااااام ریحانه جون خوبی همیشه به گررررردش خانومی از اینکه دیدمتون خیلی خیلی خوشحالمبابت سالادالویه خوشمزت رژینای خوشگلمو ببوس
مامان ریحانه
سلام مینا جونمفدات بشم عزیز دلممنم از دیدنت خیلی خوشحال شدم و واقعا بهم خوش گذشتنوش جونت عزیز دلم تو که چیزی نخوردی گلمتو هم ساقی نازمو حسابی ببوس
مامان گیسو جون
ای جونم قربون عکس های خوشگلت خوش تیپ دوستم همیشه به گردش و شادی خوشحالم خوش گذشته