روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

سال نو مبارک

1393/1/24 9:16
نویسنده : مامان ریحانه
1,266 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com/ 

دختر قشنگم دومین نوروز عمرت مبارک نفسم

http://zibasaz.niniweblog.com

http://zibasaz.niniweblog.com/

سال پیش تو یه همچین روزایی تو خیلی خیلی توچولو بودی و حدود 3 ماه بود که پیش من و باباسی بودی!

نمی دونی چقد عاشقتم!!!!!!!!!!!

خوشحالم که تو و باباسی رو دارم. خوشحالم که توی لحظه تحویل سال دوتاییتون کنارم هستین!

 

روژینا و هفت سین 92

 

 

 

روژینا و هفت سین 93

 

روژینا و بوسیدن تخم مرغ حاجی فیروز

 

و حاجی فیروز بیچاره دقایقی بعد!!!!!!!

 

 

 

تمام زندگیمی 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یگانه
23 فروردین 93 10:31
سلام روژینا جون امروز تولد دخترمه خوشحال میشم به ما سر بزنید
مامان ریحانه
پاسخ
الان میام عسل خانومم
مامان محمد مهدی
23 فروردین 93 10:43
افرین خانومی ای جانم پسر کوچولوی من همیشه وقتی میخوان موهاشوکوتاه کنن گریه میکنه
مرضیه مامان آنیتا
23 فروردین 93 11:50
سال نو مبارک خاله ریحانه و روژینای عزیز بالخره تشریف آوردین خانمهای گل ما که بهتون حسابی عادت کردیم دلم واستون تنگیده بود گلم مدل موهای جدیدش چرا عکس نداشت؟ما منتظریم هااااااااا
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم عزیزمی خاله جونم
مامان پرنیا
23 فروردین 93 12:01
نازیییییییییییی تو چه ناناز بودی خاله جون
حامده(مامان امیرمحمد)
23 فروردین 93 13:58
سلام خاله جون نازبوسه هات بشم امیدوارم تعطیلات بهت خوش گذشته باشه خانمی
مامان ریحانه
پاسخ
جاتون خالی بود خاله مهربونم
مهتاب مامان آذین
23 فروردین 93 16:50
چه هفت سین قشنگی ریحان جونم "واز اون قشنگتر... این هدیه ی الهی.... امیدوارم سالیان سال این سفره رو بچینید و با خانواده ی عزیزت دور هم جمع شید.دوستون دارم .از من بوس برای شما
مامان ریحانه
پاسخ
در کنار هم عزیز دلم
نیلوفر/ مامانه روژینا
24 فروردین 93 1:32
سال خوب وخوشی رو براتون ارزومندم عزیزم
مامان حدیث جون
24 فروردین 93 10:17
ماشاا.....چه خانمی شده
مامان حدیث
24 فروردین 93 10:45
سحر مامان یسنا
26 فروردین 93 10:38
خدایی با سلیقه ای ریحانه جون من که به خاطر اینکه با مادر شوهرم توی یه خونه زندگی میکنم دستم واسه این کارا بستس خدا کنه سال دیگه عید خونه خودم باشم و یه سفره قشنگ پهن کنم
مامان ریحانه
پاسخ
قربون چشات بشمایشالا عزیز دلم