روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

سلام به دخملی نازم و دوستای مهربونممحبت

گفته بودم برمیگردم ،با کلی عکس و خاطره از سفر ،فقط بازم با تاخیرخندونک

شکلک ادامه مطلب

روز سه شنبه 29 اردیبهشت 94 راس ساعت 5 عصر پرواز داشتیم به سمت مشهد مقدس.glitters of airplanes- cabin attendant

خیلی خیلی خیلی خوشحال بودم و برای رفتن به این سفر لحظه شماری میکردم.

رفتن به شهر مشهد جدا از سیاحتش یه حس و حال دیگه ی داره که آدم رو سمت خودش میکشونه . به محض رسیدن به مشهد و دیدن شهر ناخودآگاه اشک تو چشام جمع شد و به امام رضای خودم سلام عرض کردم و بهش گفتم سلام آقا من اومدم ،خیلی دوستت دارم، ممنونم ازت که منو طلبیدی.

بعد یک ساعت و 20 دقیقه رسیدیم و از اونجا راهی هتل شدیم.

سریع بعد از یه استراحت مختصر راهی حرم شدیم واااای الان وقتی یادم میاد دلم می خواد باز اونجا باشم.

شب اول ماه شعبان ما تو حرم رضوی بودیم و اون چن شب پر از جشن و تولد بود.

تولد آقا امام حسین و ....

همه دوستان رو اونجا به یاد آوردم...

چون نمی تونستم دوربین داخل حرم ببرم با گوشیم عکس گرفتم و باز مشکل همیشگی و عکسا روتیت نمیشهغمگین

مشهدی خانم روژینای من

چون ما فقط دو روز تمام مشهد بودیم و روز جمعه باید برمیگشتیم سعی کردیم استفاده کامل از وقتمون ببریم.

روزا جاهای دیدنی رو میدیدیم و شبا حرم و زیارتمحبت

روز چهارشنبه از صبح رفتیم توس و مقبره فردوسی رو دیدیم.خیلی برام جالب بود.

از همه جالب تر این بود که ما چه بر سر زبان فارسی خودمون آوردیم....غمگینترسو

یه اتفاق جالب هم اونجا افتاد که تعریف کردنش خالی از لطف نیست:

بعد خارج شدن از موزه تازه تصمیم داشتیم توی حیاط کنار تندیس فردوسی چن تایی دور همی عکس بندازیم.

خانوم خانومای ما تندی رفت کنار گلها وایسه تا عکس بندازه یهو افتاد تو چاله پر از گل.

واقعا دیدن این صحنه دل میخواستشاکی

یک عدد روژینا از سر تا پا گلی و از همه مهمتر مامان یه دونه لباس اضافه هم همراش نبودکچل

اعصابمون به کلی خرد شده بوود  مونده بودیم چی کار کنیم .

فاصله توس تا مشهد زیاد بود و حتی نمی تونستیم برگردیم هتل تا لباساش رو عوض کنم چون تو ماشینم نمی تونست بشینه!!!!!!!!

بابایی پیشنهاد داد سریع یه فروشگاه لباس پیدا کنیم و برات لباس بخریم و تنت کنیمراضی

شکر خدا تونستیم پیدا کنیم برای اولین بار مامان در عرض 5 دقیقه برات لباس خریدزیباخندونک

خداییش بدم نبود لباسات

خلاصه بعد این پروژه و آروم شدن اوضاع رفتیم سمت باغ وحش

فدات بشم که کلی اونجا بهت خوش گذشت و با تعجب حیوونا رو نگاه میکردی و برات جالب بود

روژینا کنار قفس شیرای خسته و داغون که همش می خوابیدن طفلکی ها

دخملی سوار کره اسب کوچولو

بعد اونجا هم طرفای ظهر رفتیم سمت شاندیز و شیشلیکای معروفش جای همه دوستان سبز

باغ پرندگان اونجا

از اونجا برگشتیم هتل و یه چن ساعتی استراحت کردیم و بعد شما پیش بابایی و عمو مهدی موندی تا برین موزه و من و خاله راحله (دوستای خانوادگیمون) رفتیم سرزمین موجهای آبی که حسابی بهمون خوش گذشت.

Piscina Piscina

شبم بعد برگشتن از اونجا باز دسته جمعی رفتیم حرم.

یه موضوع جالب دیگه ای هم که اتفاق افتاد این بود که مامان جون و بابا جون هم همون 29 اردیبهشت راهی مشهد شدن اما چون می خواستن با ماشین بیان و تو راه از مازندران هم لذت ببرن غروب روز چهارشنبه رسیدن مشهد و شبش دسته جمعی و با هم رفتیم حرم

تمام عکسای دسته جمعیمون با گوشی بود و اینجا نمی تونم بذارمغمگین

فردای اون شب یه سر رفتیم بازار رضا و مجتمع پروما و بازار الماس و شبم برای آخرین بار رفتیم حرم

خیلی دلم می خواست اون شب آخری تا صبح اونجا بمونم ولی به خاطر تو نتونستم چون خیلی خسته بودی و خوابت میومد دلم می سوخت.

بازار الماس و خرید سوغاتی برای دوستان

اینم عکس سلفی که دخملی از خودش گرفته اونم با دوربین

در کل سفر خیلی خوبی بود، ایشالا نصیب همه آرزومندا بشه، آمییییییییین

مامان کارن( رزیتا )
به به به به زیارت قبول خوشحالم که خوش گذشته بهتون ..... عکسها هم زیبا بون تصورشو بکن یه دخمل سرتا پا گلی هم خنده داره هم ناراحت کننده ولی لباسای خوشگلی گرفتین براش مبارک باشه مشهدی خانوم روژینا قربون اون عکس سلفی گرفتن
مامان ریحانه
جات خالی بود رزیتا جونم واقعا خوش گذشتاز روژینا نگو که واقعا دیدن داشت تو اون لحظهخدا نکنه خاله جونیببوس کارن خوشگلمو
مامانی آیلین
سلام عزیزم زیارت قبول همیشه به گردش و خوشیروژینای خوش تیپ ببوس از طرف من
فدای تو چشم خاله جونی
زهرا
زیارت قبول دوست خوبم انشالله همیشه به شادی وگردش ببخشید کم کامنت میزارم نمیدونم چرا نمیتونم با گوشی کامنت بزارم بوسسسس برای روژینای ناز ومامان مهربونش دوست خوبم
سلام زهرا جونم رمز پستات تغییر کرده نمی تونم بخونمشون
مریم مامان دونه برفی
سلام عزیزم منتظر پست مشهدت بودم زیارت قبول و ممنون از اینکه مارو هم یاد کردی.
سلام مریم جونمعزیز دلمی
مریم مامان دونه برفی
عکسهاتون خیلی جالب بود ما هم از همه اونجاها عکس داریم البته بدون امیرعلی ...آخه هنوز مشهدی نشده.. یادمه وقتی می خواستیم بریم شاندیز راننده آژانسمون میگفت شما که از گیلان اومدین حتما قلعه رودخان رو دیدین گفتیم بله چطور مگه ..گفت پس بهتره اونجا نرید چون شاندیز برگرفته ازهمونجاست ولی بصورت مصنوعی ولی قلعه رودخان هرچی داره طبیعیه ..و این برامون جالب بود ..ولی دیدنش خالی از لطف نبود
واقعا حق باتویه هیچ جا مثل طبیعت بکر ما تو گیلان نمیشه
مریم مامان دونه برفی
ماشاءا... روژینای من خانمی شده واسه خودش زیارت قبول عسلم چقدر چادر سرکردی خاانم شدی گلم.
مرسی خاله مریم جونی
مریم مامان دونه برفی
وای وای وای می فهمم چی میگی ..دقیقا زمانی که آدم یه دست لباس بیشتربا خودش نداره این اتفاقا می افته.. ای روژینای کلکو می خواستی مامانی لباس نو واست بگیره ... مبارکت باشه خاله جون
میدونم که درکم میکنی خواهر
آویسا
زیارت قبول ریحانه جون.قربون مشهدی روژیناحسابی از از اون دوروز استفاده کردینانشاا... بازم قسمتتون بشه
فدای تو دوست خوبمجاتون خالی خیلی سفر خوبی بودایشالا قسمت شما بشه
مامانش
سلام زیارت قبول .... وای چه ناز و خانوم شده مشهدی روژینا جوووووووووووووون
عزیزمی
مامان پریا
سلام ریحانه جون زیارتتون قبول باشه الهی عکس ها فوق العادن ایشالا به مکه و کربلا برید گلم خانومی خوشحال میشم پیش منم بیای عزیزم من لینکت کردم دوس داشتی لینک کن گلم
مامان ریحانه
سلام عزیزم فدای تو دوست خوبم ،حتما با کمال میل ولی به این آدرسی که داری میام صفحت باز نمیشه گلمآدرست اشتباه نیست؟
مامان زهرا
سلام عزیزم زیارت قبول انشااله مجدد قسمتتون بشه روژینای گلم با چادر چقدر زیباتر شده عکس سلفی هم عالی شده
سلام گلم فدات بشمچشاتون زیبا میبینه خاله جونیایشالا نصیب شما شه
مامان ماریا
زیارت قبول ... معلومه خیلی خوش گذشته هاااااااااااا با قطار رفته بودید؟ ما عید خواستیم بریم اما شوهرم اصرار اصرار که با ماشین خودمون از جاده سمنان و اونورا ولی من ترسیدم دخترم تو ماشین وتو راه هم اذیت بشه هم مارو اذیت کنه خلاصه قسمت نبودد دیگهه.... من همیشه با قطار رفتم ... راحت تره و خستگیه راه نداره دیگه ..
مامان ریحانه
فدای تو عزیزمنه ما هوایی رفتیم خیلی عالی بودبا بچه ها سخته ماشین و ....
ریحانه خانوم زیارتت قبول روژینای عزیزم زیارت شما هم قبول خانوم کوچولوی ناز خوش به سعادتتون که آقا شما رو طلبید برای ما هم دعا کنید که بازم قسمتمون بشه عکسای روژینا چقدر قشنگ شده و واقعا جاهای سیاحتی قشنگی رفتید امیدوارم که خوش گذشته باشه
مامان ریحانه
سلام عزیز دلمفدات بشم گلمایشالا به همین زودیا نصیبت بشه پابوسی امام رضا عزیز دلملطف داری خاله مهربونمببوس نازنینمو
چه ماجراهای جالبی واستون اتفاق افتاده اتفاقا برا منم شبیهه همچین ماجرایی اتفاق افتاد چند سال پبش اومده بودیم شمال یه جا نگه داشتیم پوریا 4 5 ساله بود در ماشینو باز کرد تا پیاده بشه یهو افتاد تو یه جدولی که توش پر از لجن بود قشنگ تا زیر گلوش پر از لجن شد خلاصه خواهر بردم شستمشو لباساشو عوض کردم کلی هم حرص خوردم از این ماجرا انشالله که عزیزم بازم از این سفرای زیارتی قسمتتون بشه و ما رو هم دعا کنید ببووووووووووووس روژینای نازمو
مامان ریحانه
واااای خیلی آدم اذیت میشه اونم از بد شانسی این جور مواقع اصلا لباس اضافه همرات نیستعزیز دلمی بخدا
مامان لیدا
زیارتت قبول باشه مشهدی خانوم, ای جااانم با چادر چه خوردنی شده این دخمل طلا ای روژینای شیطون گلی شدی ولی چه لباس خوشگلی گیرت اومد همیشه به گردش باشین عکسها هم خیلی قشنگ بودن
فدات بشم لیدا جونمآره چادر خیلی بهش میادچشات قشنگ میبینه دوست خوبم
سلام گلم زیارت قبول عکساتونم خیلی قشنگ بود
سلام عزیزم چشات قشنگ میبینه خانومی
مامان آوا
سلام ریحانه جون خوبی عزیزم دختر گلمون خوبه زیارت قبول باشه عزیزم بووووووووووووووووووووووس برای روژینا جون و مامان گلش
مامان ریحانه
سلام سمیه جون بابا کم پیدایی دختردلمون برات تنگیده بود حسابیفدات بشم ایشالا قسمت شما شهآوایی رو ببوس حسابی
مامان مرجان
زیارتتون قبول باشه انشاا... همیشه لبتون خندون و دلتون شاد باشه
فدایی داری گلم
مامان نيكا جون
زيارت قبول ريحانه جووون ايشالا هميشه به گشت وگذار وتا باشه از سفرهاي زيارتي عزيزم. اي جوونم روژينا گلي مشهدي شد
فدات شم عزیز دلم
مامان تیناو معینا
زیارت قبول عزیزم مثل همیشه عکسا عااااالی بود
فدای تو عزیز دلملطف داری
مامانش
سلام زیارت قبول .....
عزیزمی
مامان محمد طاها
زیارتتون قبول ریحانه جون ... قربون روژینا گلی با اون چادر نازسش اتفلقا ریحانه جون گاهی عجله ای آدم بهتر خرید میکنه ... لباس روژینا جون مبارکت باشه ... لباست خیلی خوشکله
فدای تو خاله مهربونم
اتی مامان
چه عکسای قشنگی...ایشالله همیشه به سفر و خوشیزیارتتون قبول حقعزززززیزمی روژینای معصوم من
چشات قشنگ میبینه خاله مهربونمفدات بشم ایشالا قسمت شما بشه عزیز دلم
خاله ندا
زیارتتون قبول باشه خوشگل های من ، ان شاله هرساله قسمتتون بشه که برین مشهد .عکس های روژینا هم خیلی ناز شده .من قربوناون لپاش بشم که آب رفته
مامان ریحانه
فدای تو خاله مهربونمجات واقعا خالی بودبه حق امام رضا همین امسال قسمتت بشه بری پابوس آقا
سلام ریحانه جون من چند روز پیش برات کامنت گذاشتم ولی نمیدونم چرا نیومده زیارتتون قبول عزیزم خوشا به سعادتتون فدای روژینا جون بشم من که حسابی بهش خوش گذشته چه جالب موردی که برا روژینا پیش اومده برای پوریا هم وقتی 4ساله بود پیش اومد ما هم شمال بودیم یه جا توقف کردیم پوریا میخواست بره اونطرف جدول تنهایی یهو افتاد تو جدولی که پر از لجن بود تا گردن رفت تو لجن یه وضعی من بردم سریع شستم و لباساشو عوض کردم امیدوارم که همیشه در کنار عزیزانت خوش باشی ریحانه ی عزیزم بوووووووس واسه روژینا گلی
مامان ریحانه
عزیزم چون می خواستم بیام پیشت تاییدش نکردم ببخشوای فدات بشم کلی اعصابتم داغون شد میدونمفدای تو بشم مهربونم
رویــــا
ریحانه جونم زیارتت قبول باشه عزیزم امیدوارم که خوش گذشته باشه روژینا جونم ،عروسکم پ کو سوغاتی من؟ قربونت بشم گلم عجب لباسای خوشملی خریده مامان ریحانه دست گلش درد نکنه ایشالله به شادی بپوشی عسلم ریحانه جونم اپممممممممممممم
فدات عزیز دلمچشم خاله جونی شما تشریف بیار شمال مادر خدمتتون هستیمعزیزمی
مامان مريم
به به قبول باشه عزیزم ایشالا که خوش گذشته باشه
فدای تو گلم
لیلا مامان پرنیان
سلام خانومی ، زیارتتون قبول تو وبلگم از روند دوزبانگی پرسیده بودید، اومدم تو پست قبل براتون کامنت گذاشتم ، بهتون نرسیده یا تایید نکردید؟ اگه نرسیده دوباره توضیح مختصرم رو بنویسم ؟
مامان ریحانه
الهی فدات شم آره خوندم ولی چون می خواستم دوباره بهت سر بزنم تاییدش نکرده بودم. خیلی خیلی در گیر کارم! ممنونم ازت که یه یادمی عشقم
مامان آنیسا
سلام عزیزم زیارتتون قبول خوش به سعادتتون اگه ما رو هم بطلبه قصد داریم تو تابستون بریم وای میتونم بفهمم تو اون لحظه که رژینا رو سر تا پا گلی دیدی چه حالی داشتی حالا اگه هر روزم لباس اضافه همرامون باشه هیچ اتفاقی نمی افته ولی امان از روزی که یادت بره از زمین وآسمون میباره
سلام گلم فدای تو ایشالا هر چه زودتر قسمتت بشه عزیز دلمدقیقا
مامان مهدیه
به به زیارت قبول خوشحالم که خوش گذشته بهتون ..... عکسها هم زیبا بون .خدا حفظش کنه روزیناجووون رو
سلام عزیز خیلی لطف داری مهربونمعزیزمیببوس ایلیار کوچولو رو
مامان گیسو جون
زیارتتون قبول باشه عزیزم لذت بردم از این پست قشنگت واییییییییییییی تصورشم هم سخته که با بچه گلی بری فروشگاه اما تا ابد یه خاطره بامزه می شه برای همتون الهی همیشه خوش باشید و سلامت بوسسسسسسسسسسسس
تو که فقط یه دونه ای مونا جونم
مامان پرنیا
سلام زیارت قبول عزیزم همیشه به سفر و شادی روژینای نازو ببوس
فدای تو گلم ایشالا قسمت شما بشه
همراه رایانه
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir