روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

روژینا و گردش های تیر ماهی

1393/5/4 11:14
نویسنده : مامان ریحانه
1,912 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

روز پنج شنبه 19 تیر 93 مصادف با 12 رمضان با همکارای مامان خانوادگی رفتیم گردش ماسوله اونم واسه افطار

اون روز مامانی تا ساعت 7 غروب کلاس داشت و به محض اینکه کلاسم تموم شد خودمو مثل فرفره رسوندم خونه تا وسایلو جمع کنم. بالاخره با هر زحمتی بود کارامو تا 8 انجام دادم و با خاله ندا و خاله مریم هماهنگ کردیم تا همو یه جا ببینیم و حرکت کنیم به سمت ماسوله.

چون یه مقدار دیر حرکت کرده بودیم بابا با سرعت 120 به سمت فومن حرکت کرد. باید اعتراف کنم کمی ترسیده بودم. تو و ماهان (پسر خاله ندا) هم از بس شیطونی میکردین دیگه داشتم کلافه میشدم.

خلاصه دقیقا موقع اذون رسیدیم به محل مورد نظر.

یه فضای سرسبز و زیبا باآلاچیق های خوشگل و کوچولو.... وای من که عاشقشون شده بودم. 

سریع بساط سفره افطار و پهن کردیم.واقعا افطاری تو فضای آزاد یه حال دیگه ای داره......

وروجک خانوم هم مدام از این طرف به اون طرف با ماهان و علی می دویید و بازی میکرد.

شب خیلی خوبی بود جای همگیتون واقعا خالی بود دوستای مهربونم

http://zibasaz.niniweblog.com/

روژینا و ماهان که همه جا همراهش بود.به قول خودش مواظبش بودچشمکقه قهه

اینم قسمت خوشمزه ماجرا

با هزار مدل کلک اون شب اپسیلون مقداری غذا از دست باباسی خوردیتعجب

از سمت چپ ماهان پسرخاله ندا-مامان و روژینا-خاله ندا-خاله مریم و پسرش علی کوچولو

که داداش ماهان کمی هیجان زده شده اینجا

اینم من و برو بچسچشمکخندونک

یه چن تا عکس هم از فردای اون روز دارم که حیفم میاد نذارم

رفتیم پارک ساحلی ماسل که مامان جون و باباجونم همراهمون بودن و اون روزم خیلی خوش گذشت

فقط چن تا عکسراضی

قربون بابای مهربونم خودم بشم که ایننقد دوست داره

روژینا و دوست کوچولوش

پسندها (14)

نظرات (27)

مریم مامان دونه برفی
4 مرداد 93 12:36
به به کبابو عشقه بابا دهنمون آب افتاد تو این ماه رمضون ... فکرمارو هم بکن . معلومه حسابی خوش گذشته هااااا... همیشه خوش باشی عشقم.
مامان ریحانه
پاسخ
عزیییییییییییز دلم جات واقعا سبز بود مریم جونیببخش اگه اذیت شدی
مامان مهدی کوچولو
4 مرداد 93 12:58
همیشه به گردش عزیزم خوش به حال روژینا جونم که پسر خاله ماهان مواظبشه به به چه کبابای خوشمزه ای نوش جونتون خدا پدرتونو براتون نگه داره بابای منم عاشق مهدی هستش هروقت بریم خونشون کلی باهاش بازی میکنه و پارک میبره روژینای گلمو ببوسید
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو خاله جونم جاتون خیلی خالی بود خاله جون واقعا پدر و مادر نعمت بزرگیهخدا واسمون حفظشون کنه
الهام مامان امیر علی جون
4 مرداد 93 13:26
چه عالی/. جمعتون و شادیتون همیشه پا برجا و همیشه به گردش ریحانه جونی/ به به چه کبابایی با برو بچس تون باحال بود/ مریم و ندا خواهراتونن؟صد البته اره چون نوشتید خاله/ ندا جون کپی خودتونه
مامان ریحانه
پاسخ
فدات شم عزیز دلمجاتون خیلی خالی بودندا و مریم همکارام و صد البته خواهرام هستن
مامان صفورا
4 مرداد 93 19:53
الاهی عزیزم همیشه ب گردش
ارسطو و مامانش
4 مرداد 93 23:10
قربون پرنسسی برم من..... الهی همیشه در گردش و شادی. الهی همیشه خوشی. روژینای عسلم همیشه خوش باشه الهی
مامان ریحانه
پاسخ
عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزمی
مامانش
5 مرداد 93 9:40
با خـــــــدایت حـرف بزن بخنـد درد و دل کن اشک بریز برایش ناز کن خــــــــدا، خریدار بنده اش هســـــت هر جـور کـــه بیــــایی دوستــــــــــت دارد..
اتی مامان
5 مرداد 93 12:21
آخ دلم کباب خواستنوش جونتون ایشالله همیشه کنار هم خوش باشیددوست دارم روژینای خاله
مامان ریحانه
پاسخ
الهی بمیرم وای حالا چی کار کنم تو هم که بارداری!!!!!!!!!!!!تورو خدا حتما بخوریااااا
مامان آرمیتا
5 مرداد 93 13:47
همیشه به شادی وگردش عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
جیگرمی
مامان محمدپارسا
5 مرداد 93 14:07
همیشه به گردش و تفریح. ایشالاه همیشه شاد باشین. وااای تا افطار خیلی مونده کبابم کردی خانوم!!! یک ماهه تفریح نرفتیم دپرس شدم
مامان ریحانه
پاسخ
فدت بشم عزیزمایشالا بعد ماه رمضون با هم میریم
پارسا پارتی
5 مرداد 93 14:09
پارسا پارتی(تم تولد) به روز شد. http://parsaparty.blogfa.com/
مامانی آیلین
5 مرداد 93 15:11
سلام همیشه به گردش خوشی عزیزم چه کیفی داره کباب خوردن در طبیعت نوش جونتونمعلوم به روژینا حسابی خوش گذشته قربونش برم
مامان ریحانه
پاسخ
قربونت بشم دوستمجاتون خالی بود واقعا
سحر مامان یسنا
5 مرداد 93 23:15
همیشه به گزدش عزیزم خوش گذشت حساااااااااااااااابی؟؟؟
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم خاله جونی جات خیلی خالی بود عزیز دلم
مریم(پرنیاوبردیا)
6 مرداد 93 0:04
اینم عیدی من به شما به مناسبت عيد فطر http://parsico.net/pages/fw/ بعد از باز شدن عکس به نوك برج ضربه بزن عیدتون پیشاپیش مبارک!!!
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیز دلم خیلی جالب بودعید شمام مبارک
مامان آنیسا
6 مرداد 93 8:13
به به همیشه به شادی و گردش خاله جون خوش به حالتون من عاشق شمالم - واقعا طبیعت بکری داره - حیف که از ما خیلی دوره
مامان حدیث
6 مرداد 93 10:41
و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم اللهم عجل لولیک الفرج . . . حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد . . .
مامان ریحانه
پاسخ
عید شمام مبارک عزیزم
مامان نگار
6 مرداد 93 11:43
همیشه به گردش خانمی .
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو دوستم
ارسطو و مامانش
6 مرداد 93 18:08
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود / صد حیف ازین بساط که برچیده میشود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت / خوشبخت آنکسی ست که بخشیده میشود پیشاپیش عید بر شما مبارک
مامان ریحانه
پاسخ
عید شمام مبارک عزیز دلم
ارسطو و مامانش
6 مرداد 93 18:10
سلااااااااااااااااااام پرنسس من و سلاااااااااااااااااااااام مامان ریحانه... بوس بوس عیدتون پیشاپیش مبارک آپم آپم
مامان ریحانه
پاسخ
عید تو هم مبارک عزیزم ارسطوی جیگرمو ببوس
مریم(پرنیاوبردیا)
7 مرداد 93 13:48
زلالترين شبنم شادي رابرلبانت آرزودارم نه براي امروزت,براي فرداي هرروزت... عيد بر شما و خانواده محترمتان مبارک.
مامان ریحانه
پاسخ
فدات شم جیگرم
آبجی نرگس
8 مرداد 93 15:17
خوشگلههههههههههههههههه
مامان نيكا جون
9 مرداد 93 11:50
عید فطر مبارک . همیشه به گردش وتفریح عزیزم .خوش باشید
مامان ریحانه
پاسخ
عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزمی
روژینا سلطانی
9 مرداد 93 12:09
سلام خوش بحالتون چه جای خوبی رفتین ما که اینجا از گرما داریم هلاک میشیم
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم بمیرم براتیه سفر پیش ما بیاین
اتی مامان
9 مرداد 93 13:04
خدانکنه گلمآره خوردم
مامان ساينا
10 مرداد 93 13:39
سلام به روژينا ي گلم ما وبلاگ نداريم عزيز خيلي خوشگلي خدا حفظت كنه
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو دوست خوبم
مامان تینا و...
13 مرداد 93 9:35
همیشه به گردش وشادی باشی عزیزم
آویسا
15 مرداد 93 10:48
همیشه به گردش و تفریح و شادی و کباااااااااااااب.
مامان زهره
15 مرداد 93 23:19
خوش به حال روژینا گلی