روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

اولین کلاس آموزشی عشقم

1393/3/13 12:59
نویسنده : مامان ریحانه
2,372 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی مامان کلاس داره!!!!!!!!!ابتسامات للمنزل ابتسامات وشرب ابتسامات اطفال ابتسامات للمدرسه ابتسامات

روز شنبه مورخ 93/3/10  جلسه اول کلاس های مادر و کودک اردیبهشت بالاخره برگزار شد.

ساعت 5 کلاس داشتی. اون روز به مامان جون گفتم که قبل اینکه از سر کارم برگردم تو رو بخوابونه!!!!

بنده خدا مامانم هم با کلی گرفتاری موفق شد. ناهارو پیش مامان جون موندیم تا تو همونطور بخوابی و جا به جا نشی تا وقتی سر کلاست (ای قربون اون کلاست بشم من) حاضر میشی سر حال باشی نفس کوچولوی منابتسامات للمنزل ابتسامات وشرب ابتسامات اطفال ابتسامات للمدرسه ابتسامات

خلاااااااااااصه نزدیک 5 که شد کم کم بیدارت کردم و با کلی ناز پوشکت رو تعویض و آمادت کردم.سر ساعت 5 رسیدیم.ابتسامات للمنزل ابتسامات وشرب ابتسامات اطفال ابتسامات للمدرسه ابتسامات

دیدیم کلاس تازه شروع شده. 

بچه ها و مامانا همه دوره هم حلقه زده بودن و مربیت که اسمش خاله هاجر بود کم کم داشت با شعر و آواز حضور و غیاب میکرد.

اولش با دقت بهش نگاه میکردی و محکم بهم چسبیده بودی و فقط میخندیدی.

بعدش شروع کردی به دس دسی کردن و از اونجایی که عاشق نی نی ها هستی کم کم بلند شدی تا با بچه های دیگه بازی کنی.الهی که فدات شم اینقد ذوق میکردی که نگوووووووووو........بوسبوسبوس

چند تا وسیله بازی تو محوطه کلاس بود اول شروع کردی به بازی کردن با اونا بعدشم خاله هاجر چن تا آهنگ و شعر کودکانه واستون گذاشت و شروع کرد به خوندن و بالا و پایین پریدن که تو هم قربون دخملی باهوشم بشم شروع کردی به ورجه وورجه کردن شبیه خاله هاجر و زمزمه کردن شعر با خاله.

میخوندی ممممممم.........

بعد اونم  کار با فلش کارت ها شروع شد و خاله ازتون میپرسید که گوشتون کجاس، دستون کجاس ، چشمتون...... الهی که من فدای دخملی نازو با هوشم بشم که همرو بلد بودی(تو خونه باهات فلش کارت هارو تمرین کرده بودم) و خاله هاجر کلی تشویقت کرد. تو هم براش بوس میفرستادی.

وقتی ساعت 6 شد تند تند رفتی پیش خاله هاجر و باهاش بای بای کردی و کفشتو برداشتی و بهم دادی و گفتی پام کن تا بریم خونه.

راستی اونجا کلی دوست هم پیدا کردی: رایان، هانا ، آنیتا .....که هانا کوچولو رو خیلی دوست داشتی.

از بس شیطونی کردی نتونستم عکسای زیادی ازت بگیرم عمرم ولی خیلی کیف کردم لحظه رفتنت به اولین کلاس آموزشیتو دیدم. 

احساس کردم دیگه دخملم بزرگ شده.

 

همه زندگیمی

 

دخملی مامان تو کوچه منتظره تا مامان بیاد با هم بریم کلاس

ابتسامات للمنزل ابتسامات وشرب ابتسامات اطفال ابتسامات للمدرسه ابتسامات

روژینا و آنیتا کوچولو که اون جلسه مهمون بود.(2 تا 3 ساله بود)ابتسامات للمنزل ابتسامات وشرب ابتسامات اطفال ابتسامات للمدرسه ابتسامات

روژینا و هانا کوچولوی ملوس

نظرات (56)

مامان مهی
13 خرداد 93 13:44
سلام دخمل گلت ببوس با مزه اس
مامان ریحانه
پاسخ
قربونت خاله جونم نظر لطفتونه
مامان مهدی کوچولو
13 خرداد 93 14:10
عزیزم انشااله مدرسه رفتنت دانشگاه رفتنت انشااله همیشه موفق باشی گلم
مامان ریحانه
پاسخ
قربونت بشم خاله جونم
الهام مامان امیر علی جون
13 خرداد 93 19:23
خاله جون قربونه دخمله باهوش و خوشگل بشم اولین کلاس آموزشیتون هم مبارکا باشه ایشالله کلاسای مهد و مدرسه و دانشگاه و لیسانس و فوق و دکترا و پروفسوریتون
آویسا
14 خرداد 93 2:01
آفرین به این دخمل باهوش که باعث افتخار مامانشه
مامان مریم
14 خرداد 93 9:29
سلام مامانی. الهی الهی . مبارک باشه که نی نی کوچولو رو بردی کلاس و کلی بازی کرده . خیلی عالیه. مخصوصا برای خود بچه. مامان ریحانه ی عزیز خیلی دلم میخواست که از نزدیک ببینمت و با هم آشنا بشیم . اما تو هفته ی پیش اصلا دسترسی به نت نداشتم. چون الان یه سه ماهی هست که دارم وسایل خونه رو جمع و جور می کنم که اسباب کشی کنیم. به اضافه ی اینکه یه نی نی تو راهی هم دارم که کارم خیلی بیشتر شده و همه چی با هم داره انجام میشه . به اضافه ی اینکه دارم بر می گردم به تهران و یک جابجایی عظیم دارم. این روزا خیلی پر کار بودم و وقت خالی نداشتم. الان. تهرانم. پنجشنبه ای هم که شما با هم قرار داشتید من دو روز بود که اسباب کشی کردم و دیگه مستقر شدم تهران. خب با این وضع حاملگی و بهداد و تنهایی بازم پیش خانواد هام باشم خیلی بهتره و دیگه دست تنها نیستم .کاش این قرار و زودتر می گذاشتیم اما اشکالی نداره . بازم با هم دوستیم و در ارتباط اما خوب مجازی و از راه دور. دختر گلت رو ببوس و مراقب خودتون توی گرمای تابستون باش که دختر خوشگلت یه وقت گرما زده نشه. روزای خوب و خوشی رو براتون آرزو می کنم. مرسی که به یادم بودی و ازم دعوت کردی و بهم سر میزنی.
مامان ریحانه
پاسخ
عزیز دلمخیلی خوشحالم که میشنوم نی نی تو راهی داریایشالا که برات خوش قدم باشه و به سلامتی به دنیا بیاریشخوش حال میشدم که تو هم باشی اما ایشالا پس یه وقت دیگه
zohre mamane mersana
14 خرداد 93 13:57
Ey janam
مامان ارسطو
14 خرداد 93 16:05
الهی دانشگاه بری و خانم دکتر یا مهندس یا معلم بشی..... اصلا هر چیزی که روژینا جون دوست داره
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزمی گلمنمی دونم چرا نمی تونم برات نظر بذارم گلم
مهدیه
14 خرداد 93 19:05
نازییییییی منم ماه پیش دخترمو میبردم. فضای شاد و خوبی داره. سلام منو دخترمو هم به خاله هاجر برسون! بوس
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیز دلموای چقد خوب یعن الان نمیای خاله جونمبیا تا همو ببینیم دیگه
مامان پرنیا
15 خرداد 93 0:02
الهی قربونت برم زرنگ خاله
مامان علی
15 خرداد 93 17:44
اره راست میگی وقتی بزرگ شدنشونو میبینیم حال میکنیم عشقمونن دیگه از طرف من ببوسش
مامان ریحانه
پاسخ
قربونت بشم خاله جونم
مامان مائده
15 خرداد 93 23:17
به به! خيلي مباركه اولين بار كلاس رفتنت ايشالا دانشگاه رفتنت
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
مامان کیاراد.آرزو
16 خرداد 93 13:14
آفرین به مامانی که همچین کلاسا واسه دخملی ترتیب میدهببوسین دخملی نازرو
مامان ریحانه
پاسخ
شمام ببوس کیاراد خان رو
سحر مامان یسنا
16 خرداد 93 20:15
واااااااااای عزیزم چقدر جالب الاهی همیشه دخملی خاله موفق باشه
مامان ریحانه
پاسخ
همینطور یسنا گلی عزیزم
مامانی
17 خرداد 93 12:10
نه عزیزم ما اهل اراک هستیم
مامان ریحانه
پاسخ
خوشحالم از آشنایی باهات عزیز دلم
مامان محمدپارسا
17 خرداد 93 12:39
به به خانوم با کلاس!!ایشالاه بری دانشگاه روژینا خانوم. خیلی دلم واسه کلاس و خاله هاجر تنگ شده اینو به خاله هاجر بگو.روز ساعت کلاستون کی هست؟
مامان ریحانه
پاسخ
حتما عزیز دلم الان مام میگم بهت
میترا(مامان مهران)
17 خرداد 93 12:48
افرین به این دختر باهوش هوراااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان آوا
17 خرداد 93 12:56
آفرین به این دخملی باهوش مبارکککککککککک باشه ایشاالله دانشگاه رفتنت عزیز دلم
مامان ریحانه
پاسخ
فدات شم خاله جونم
بابا و مامان
17 خرداد 93 13:52
روژینا سلطانی
18 خرداد 93 7:54
سلام چه کلاس پرباری هم بوده ایشالا روژینا جون بره مدرسه
مامان کارن
18 خرداد 93 8:01
ای جون منی روژی خودت و کلاس رفتنت ایشالا مدرسه و دانشگاه رفتنت رو ببینیم
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزمی
مریم مامان دونه برفی
18 خرداد 93 9:01
سلام ریحان جون حالتون خوبه عزیزم . ماشاء... به این دخمل باهوش خودمون. خداروشکرکه میتونی تو کلاسها حاضر بشی . من که فعلا خیلی درگیرم . نمیدونم این گره ها کی باز میشن. چند روزپیش دایی بزرگم فوت کرد. مامانم خیلی ناراحته بخاطر همین بیشتر میریم پیشش که تنها نمونه. ببخشید ناراحتت کردم . شرمنده
مامان ریحانه
پاسخ
قربونت بشم فدات شمتسلیت میگم بهت گلم الان میام پیشت
مریم مامان دونه برفی
18 خرداد 93 9:07
قربون کوله ات عزیییییییزم
مامان کارن
18 خرداد 93 10:20
لباستم خیلی خوشگله عاشقتم
خاله ندا
18 خرداد 93 11:22
الهی من قربون کلاس رفتنت بشم عزیزززززززززززززززززززززززززززم که اینقدر خوشگل شدی با اون کوله پشتیت
مامان ریحانه
پاسخ
میسی خاله جونمماهانمو ببوس
مامان رها
18 خرداد 93 15:48
چه دخمل نازی داری خدا ب رات نگه داره به وب دخملی منم سر بزن ونظرتو http://panizz1392.blogfa.com/بگو
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم چشم الان میام
مامان گیسو جون
18 خرداد 93 16:35
سلام عزیزم ای جونم دخمل باهوشم الهی دانشگاه رفتنش رو ببینی همیشه موفق باشید بوسسسسسسسسس
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
مامان مینا منتظر
19 خرداد 93 11:33
ای جوووووووونم قربونه کلاس رفتنت عزیزززززززززم انشالله دانشگاه رفتنت روژینا جووووووووووونم
مامان ریحانه
پاسخ
سلام خاله جونم بابا کم پیدا شدی دلمون واست توچولو شده بود
روژینا سلطانی
19 خرداد 93 11:56
سلام خاله عزیزم خوبین؟ روژینای خوشکل ما چطوره؟ از طرف من ببوسینش منم شماها رو خیلی دوست دارم ایشالا یه بار که اومدیم شمال حتماً میام می بینمتون
مامان ریحانه
پاسخ
حتما بیا عزیز دلم خیلی خوشحالمون میکنی گلم
روژینا سلطانی
19 خرداد 93 12:23
ولادت باسعادت سرو باغ احمدی، آینه ی محمدی حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان مبارک باد . . .
مامان ریحانه
پاسخ
عید تو هم مبارک عسل خاله
مامان رها
19 خرداد 93 12:27
سلام مامانی با افتخار شما رو دوست خودم میدونم خوشحال میشم منو لینک کنی من که با افتخار لینک کردم شما روو
بابا و مامان
20 خرداد 93 9:50
مامان گیسو جون
20 خرداد 93 15:18
دنیا دنیا بوسسسسسس
مامان ریحانه
پاسخ
همینطور برای تو خاله مهربونم
mamane YaSnA
20 خرداد 93 22:11
سلاااااااااااام آپیم بعد ازچند وقت
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیز دلم الان میام
مامان مهتاب
21 خرداد 93 10:27
ای جونم چه بی صبرانه منتظره این خوشمل ما راستی نی نی داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آنیسا
21 خرداد 93 10:49
چه جالب این کلاس کجاها برگزار میشه و اسمش چیه خاله جون ؟ ممنون میشم جوابمو تو وبلاگم بذاری خاله جون
مامان ریحانه
پاسخ
الان میام خاله جونم
بابا و مامان
21 خرداد 93 14:11
سیما مامان آروشا
21 خرداد 93 15:42
سلام خانومی چه کار خوبی کردی دختر گلم رو بردی کلاس مادر و کودک. من هم منتظرم آروشا 1 سال و نیم بشه و با هم به این کلاس ها بریم. امیدوارم همیشه شاد و لبتون خندون باشه. مامانی از طرف من روژینای باهوشم رو ببوسین.
فاطمه مامان نازنین زهرا
21 خرداد 93 19:36
سلاااااااااام مامانی انشااله دانشگاه رفتن نی نی رو ببینیم عزیزم، من که خیلی ذوق کردم حتما روژینا جونم خیلی ذوق کرده بود
مامان ریحانه
پاسخ
فدات شم خاله جونم
فاطمه مامان باران
21 خرداد 93 21:41
سلام عزیزم ممنون به وب ما سر زدین دخملیتون خیلی نازه خدا حفظش کنه عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده خئشحال میشم هزار تا بوس واسه روزینای خوشگل
مامان ریحانه
پاسخ
الان میام عسیسم
سحر
22 خرداد 93 17:32
سلام عزیزم. ممنون که به ما سر زدید، دختر نازتون رو ببوسید.
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیزم واسه تولد روژینا مزاحمت میشم گلم
مامان مهتاب
22 خرداد 93 23:13
وای ببخش عزیزم "شما به مریم جون گفتی نی نی داری اشتباه متوجه شدم .فکر کردم یکی برا خودت نوشته .
فاطمه مامان باران
23 خرداد 93 18:40
سلام عزیزم منم با افتخار لینکتون کردم روژینا جون عسلو میبوسم
مامان ریحانه
پاسخ
تو هم باران نازم رو حسابی بماچ گلم
مامان محمدپارسا
24 خرداد 93 14:42
سلام عزیزم.چه عااااالی.فعلاً واسه 3شنبه مشکلی ندارم ایشالاه که بتونم بیام.یعنی خیلی دوس دارم بیام.هر جا که واسه بقیه راحته واسه ما هم خوبه.
مامان ریحانه
پاسخ
بهت خبر میدم فدات شم
مهدیه
24 خرداد 93 21:42
سلام ریحانه جون خیلی دوست دارم بیام. ولی باید ببینم چطور میشه. راستش این هفته عروسی داریم و باید بریم سفر. یکم درگیرم. ولی همه ی تلاشم رو می کنم تا باهاتون هماهنگ باشم!
مامان ریحانه
پاسخ
خوشحال میشم کنارمون باشی
مامان گیسو جون
24 خرداد 93 23:14
بوسسسسسسسسس
بابا و مامان
25 خرداد 93 0:34
بابا و مامان
25 خرداد 93 9:08
سلام عزیزم ممنونم که پیشمون میاید شرمنده محبتهاتون هستم عزیز دلم و ببوسید فداش بشم وقتی میام با اونکیف می بینمش می خوام بخورمش دوستتون دارم و ممنونم از مهربونیتون
مامان ریحانه
پاسخ
قربون محبتت دوست خوبم
مامان کارن
25 خرداد 93 11:33
واسه روژینا بلا
مامان آوا
25 خرداد 93 11:43
سلام عزیزم خوبی روژینا جونم خوبه منم دنبال کارگاه مادر و کودک می گردم که اردیبهشت و بادبادکو پیدا کردم تعریف بادبادکو خیلی شنیدم ولی به خونمون دوره برام سخته. اردیبهشت بهم نزدیکتره می خواستم ببینم چجوری بود مربیش خوب بود ارزش داره براش وقت بزارم؟
مامان ریحانه
پاسخ
میام پیشت برات توضیح میدم گلم
مامان رها
25 خرداد 93 13:18
سلام مامانی مامنتظر عکسای جدید خوشگل خانومیمااااااااااااااااااااا
مامان ریحانه
پاسخ
حتما خاله جونم
مامان محمدپارسا
25 خرداد 93 23:01
سلام عزیزم. همسرم 3 شنبه وقت نداره منو بیاره. می خواستم بابامو راضی کنم منو سر قرار بیاره اگه رشت نباشه نمی تونم بیام.از کلاس مهد چن جلسه مونده؟شاید بیام اونجا
مامان ریحانه
پاسخ
بهت خبر میدم زهرا جان
روژینا سلطانی
26 خرداد 93 8:56
سلام روژینا جون ما تابستون چیکار می کنه ؟ اونجام مثل شهر ما گرمه؟ آب تنی میره؟
مامان ریحانه
پاسخ
الان میام پیشت خاله جونم
مامان پرنیا
27 خرداد 93 1:30
سلام مثل اینکه شما هم وقت نداری عکسای جدید روژینا جون رو بذاری مامانی دلم یه ذره شد واسه دختر نازت
مامان ریحانه
پاسخ
آخ گفتی عزیز دلمولی همین روزا میام
مادر هومان و هورمزد
6 تیر 93 15:10
ریحانه جون درباره این کلاس از مامان فاطمه سادات پرسیده بودم و تصمیم گرفتم پسملیهامو ببرم،حالا که روژینای شماروهم دیدم بیشتر مشتاق شدم،شما از کلاسها راضی هستی؟اونجا دوقلو بازم هست؟اگرهست محیط جوری هست که مامان دوقلوها بتونه کنترلشون کنه؟من واسه استخر پرسیدم بهم گفتن هنوز به حدنصاب نرسیده،شما تاحالا روژینارو استخرش بردین؟
مامان ریحانه
پاسخ
الان میام پیشت گلم
مامانی مهربون
8 تیر 93 5:09
سلام خانمی ما رو چه قدر زود فراموش کردی هنوز یک ماهم نشده که وبلاگ زدم ولی دیگه نیمدی و بهم سر نزدی و نظر هم ندادی شاید منو یادت نباشه ولی خواهش می کنم بیا پیشم و نظر بده