روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

خبرای جدید

1393/2/27 11:59
نویسنده : مامان ریحانه
2,721 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه:

روژینای نازم ورودت به ماهگی مبارک

دختر گلم پنج شنبه هفته پیش وارد 17 ماهگی شد و یه ماه بزرگتر !

خیلی خیلی خوشحالم

تو این یه مدت از 16 تا 17 ماهگی اتفاقای زیادی افتادو همونطور که میدونی چن روزی تو حالت خوب نبود و راهی بیمارستان شدی و من و بابایی رو به برزخی فرستادی که قابل توصیف نیست.

الان دیگه شبا خس خس سینه ندار بعد یک ماه تازه حالت خوب شده ولی باز خدا رو شکر!!!!!!!

خیلی خیلی ممنونم از خاله هایی که تو این مدت مدام جویای حال تو بودن. واقعا داشتن دوستای خوب حتی اگه تا حالا ندیده باشیشون هم یه نعمته!!!

عاشقتونم

 

دوم از همه:

تو همون بیمارستان متوجه شدم که مروارید دهمت هم جوونه زده.الهی بمیرم که چقد واسه این دندون عذاب کشیدی!!!!!!

الانم که 27 اردیبهشته مرواریدای 11 و 12 و 13 (دندونای آسیابت) همگی پشت هم پشت هم جوونه زدن!!!!!

میدونم که خیلی داری اذیت میشی فدات شم

این عکس چن روز قبل مریضیته!!!

این هم عکس چند روز پیش روژینا و باباسی تو قایق پدالی پارک فومن

اینم دخملی و باباسی بالای سرسره 

اینم چن تا عکس که دیروز تو انزلی گرفتیم

این عکسم وقتی رفتیم قایق سواری گرفتیم واقعا زیبا نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و در پایان اینم دخمل توچولوی من که هوس کریرش رو کرده

نظرات (71)

مامان یگانه
27 اردیبهشت 93 12:00
سلام خیلی خوشحالم روژینا جونم حالش خوب شده 17 ماهگیت مبارک وای چقدر دلم هوس مسافرت کرده
مامان ریحانه
پاسخ
فدات شم خاله جون محبت داری!!!!!!!!!وای اگه اومدی تو رو خدا خبر بده همو ببینیم
خاله ندا
27 اردیبهشت 93 12:00
الهی قربون اون چشمهای گردت بشه خالهههههههههههههههههه
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 اردیبهشت 93 12:04
عزیز دلم 17 ماهگیت مبارک فدات بشم خدا را شکر که حالت خوبه عزیزم همیشه سالم باشی و سلامت عزیز دلم مامان جون یاسمین یکی از دوستان گلمونه تولد دختر من 12 اسفنده ممنونم از محبتتون که نسبت به ما دارید
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم عزیز دلموای ببخشید شرمنده
مامانش
27 اردیبهشت 93 12:19
الهه مامان ابوالفضل
27 اردیبهشت 93 13:53
سلام ریحانه جون خوبی خدارو شکر که حال روژینا جون هم خوب شد . 17 ماهگیت مبارک عزیز دلم من آپم یه سر بزنید
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی فدات شم الان میام پیشت خاله جونم
مامانش
27 اردیبهشت 93 15:27
مبارکه
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان مهتاب
27 اردیبهشت 93 15:38
سلام بر مامانی و دخملی "ازینکه بهتری خیلی ذوق کردم بخدا . تو رو خدا خیلی مراقبش باش عزیزم مخصوصا دندون "گرمای هوا
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم دوست مهربونمالان میام پیشت
میترا
27 اردیبهشت 93 16:06
گلم 17 ماهگیت مبارک انشاالله همیشه به بیرون و در در
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جون در کنار هم
مامان علی
27 اردیبهشت 93 16:08
سلام واقعا زیبا بود من عاشق دریامدوست داشتم ازهمینجا بپرم توی دریا.چه عکسی بود خاطراتم زنده شد
مامان ریحانه
پاسخ
ایشالا به زودی بیای شمال عزیز دلم
مامان آوا
27 اردیبهشت 93 16:54
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که خوب شدی [قلب 17ماهگِیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت مبارک باشه روژینا جون
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم خاله مهربونمسلامت باشین
سحر مامان یسنا
27 اردیبهشت 93 17:16
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام ریحانه جون چقدر خوشحالم که میبینم اینقدر حالتون خوبه عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی دوست مهربون و با محبت خودممیبوسمت سحر جون
اتی مامان
27 اردیبهشت 93 18:34
روژینای خاله17ماهگیت خوش یمن بادخیلی دلربایی خورشید مامان
مامانی آیلین
27 اردیبهشت 93 22:15
مباررررررررکه عزیزم
بابا و مامان
28 اردیبهشت 93 8:33
روژینا سلطانی
28 اردیبهشت 93 9:59
خداروشکر روژینا جون حالش بهتر شده . ایشالا همیشه همینجور سالم و سرحال باشه. راستی 17 ماهگیش هم مبارک باشه
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی دخمل قشنگمشمام همیشه سلامت و شاد باشی گل قشنگم
مامان آوا
28 اردیبهشت 93 12:02
آخی چه عکسای قشنگیییییی. نگاش کن چجوری خوابیده یه ماچ گنده
مامان ریحانه
پاسخ
لطف داری دوست خوبمببس برام اوایی رو
روژینا سلطانی
28 اردیبهشت 93 12:21
سلام درسامون تموم شده و فقط دوره می کنیم . کلاس هامون هم تا آخر همین هفته هستش
مامان ریحانه
پاسخ
ایشالا موفق باشی گل خاله
مامان دینا
28 اردیبهشت 93 12:28
17 ماهگیت مبارک lممنون که به ما سر زدی خوش حال میشم لینکم کنی منم لینکت می کنم امید وارم زود به زود به همدیگه سر بزنیم
مامان ریحانه
پاسخ
حتما عزیز دلمهزار تا بوس برای دینا گلی
مامان گیسو جون
28 اردیبهشت 93 20:26
سلام عزیزم خوبین؟ خدا رو هزار مرتبه شکر که حال روژینا جونم خوبه الهی دیگه هیچ وقت مسیرتون به دکتر و بیمارستان نیفته ای جونم فدای خوابیدنش بشم که اینهمه معصومانه خوابیده بوسسسسسسس
مامان ریحانه
پاسخ
قربونت بشم عزیز دلم ایشالا گیسوی نازم هم همیشه سلامت و شاد باشه
مامان محمدپارسا
28 اردیبهشت 93 22:41
سلام.خوشحالم که حال روژینا جون خوبه.رویش مرواردهاش هم مبارکه
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیز دلم
نیلوفر/مامانه روژینا
29 اردیبهشت 93 0:57
سلام عزیزم خدارو شکر که حال دخملی خوب شده.خیلی خوشحال شدم.مرواریدهای جدیدت هم مبارک باشه عسل خانمی. فدات بشم که تو کریر خوابیدی .راستی مامانی شما فومن زندگی میکنید؟ خوش بحالتون.من خیلی گیلانو دوست دارم. یکبار هم روژینا رو پارک فومن بریم همونجا که روژینای شما عکس اتداخته ماهم براش عکس گرفتیم.راستی بستگان مامانم هم صومعه سرا هستن.واسه همین من و همسری خیلی گیلانو دوست داریم.هزار تا بووووووووس برای روژینای ناز
مامان ریحانه
پاسخ
فدات شم نیلوفر جونهر موقع اومدی شمال بیا پیشم تا همو ببینیم گلم
مامان زهره
29 اردیبهشت 93 1:02
آویسا
29 اردیبهشت 93 7:53
جانم مبارکه 17 ماهگی دخملی.خداروشکر که حالش بهتره
مامان مریم
29 اردیبهشت 93 9:35
ُسلام مامان ریحانه جان ایشالا که بلا به دور شده و گل دخترت خوب خوبه. بهداد هم یه دو هفته ای از همین سرما خوردگیهای شدید گرفته بود که گوشش عفونت کرده بود. الان هم خودم ازش گرفتم. عیبی نداره بچه ها سالم باشن ما رد می کنیم و خوب می شیم. اما واقعا خسته نباشی میدونم که چقدر سختی کشیدی و ناراحت بودی که جگر گوشه ات حالش خوب نبوده. خدارو شکر که به خیر گذشته و مرواریدهای قشنگش هم در اومده و شده جزو کباب خورا. این روزا هم که اینجا هوا خیلی گرم شده مراقب گرما زدگی باش و فقط توی خنکی ببرش بیرون. 17 ماهگیش هم مبارک باشه. ایشالا 170000000ماهگیش. مراقب خودتون باشید ایام به کامتون باشه .
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزمی
مامان پریسا
29 اردیبهشت 93 9:38
17 ماهگیت مبارک عزیزم. ای وای خدا بد نده .چی شده خاله؟ خدا رو شکر که خوب شدی عزیزم. مروارید های خوشملن هم مبارک باشه
مامان نيكا
29 اردیبهشت 93 11:22
17 ماهگيت مبارك دختر ناز خوشگل
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیز دلم
mamane radin
29 اردیبهشت 93 13:03
سلام دوستم،ممنون که به وب آقا کوچولوی ما سر زدین،باز هم بیاین پیشمون.بابت لایک هم ممنون
مامان ریحانه
پاسخ
حتما عزیز دلم
سیما
29 اردیبهشت 93 16:54
سلام خانمی خیلی متاثر شدم. امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشین. چه عکس های زیبا و قشنگی. مرواریدهای روژینا جون هم مبارک . الهی به خیر و خوشی.
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیز دلم الان میام پیشت
بابا و مامان
29 اردیبهشت 93 17:40
مینا مامان روشا
30 اردیبهشت 93 10:11
خداروشکر که روژینا جون بهتره. مرواریدای جدیدت مبارک باشه عزیززززززززززززززززم. عکسات خیلی قشنگن خوشگل خانوم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی نظر لطفتونه خاله جونم
مامان نگار
30 اردیبهشت 93 12:37
خیلی خوشحالم که دخملی رو سر حال می بینم .خودت خوبی ؟دلم واسه شما تنگ شده بود .
مامان ریحانه
پاسخ
فدات شم عزیزمی دوست خوبم
مامان مرضیه
30 اردیبهشت 93 14:08
به به روژینا خوشگله خاله چه سفر خوبی داشتین ریحانه جوون.
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزمیجاتون حسابی خالی بود خاله جونم
زهرا
31 اردیبهشت 93 10:11
خداروشکر روژینا خوب شده 17 ماهگیت مبارک عروسک قشنگم شما کدوم شهر هستید؟
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونمالان میام پیشت
مامان مهدی کوچولو
31 اردیبهشت 93 14:16
ماشااله به گل دخترتون خیلی نازه خدا حفظش کنه از طرف من ببوسیدش
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مرسی
مهتاب
31 اردیبهشت 93 20:03
سلام مامان ریحانه ممنونم که به وبلاگ مارال سر زدی خوشحالم که حال دختر گلت خوب شده درکت میکنم چون خودم تو همچین وضعیتی بودم و به توصیه یه دوست که لیسانس گیاهان دارویی بود به مارال کمی شاتره(یه نوع داروی گیاهی بسیار تلخ که عفونتو از بدن خارج میکنه)جوشونم و دادم مارال من که بعد از 3روز تب شدید 2تا امپول خوب نشد در عرض نیم ساعت پا شده بود تو خونه ها بازی میکرد من به معجزه شاتره معتقدم
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیز دلممرسی از راهنماییت گلمالان میام پیشت
نهال
31 اردیبهشت 93 20:17
سلام گلم مارا لینک کنید
مامان ریحانه
پاسخ
سلام حتما عزیزم با کمال میل
مامان هلیـــــــــــــــــا
31 اردیبهشت 93 22:43
سلام خوشگل خانوم 17 ماهگیت مبارک عزیز دلم خدا رو شکر که بهتری قربونت برم
مامان ریحانه
پاسخ
سلام خاله جون مرسی عزیزمواقعا ممنون
نهال
1 خرداد 93 8:19
سلام گلم ممنون میشم به وب نامی سربزنی
مامان ریحانه
پاسخ
الان میام عزیز دلم
نهال
1 خرداد 93 8:40
خوبی شما؟ روژینا جون خوبه؟ ببخشید من نتونستم لینکتون کنم این همه دوست دارم تووبم یادم رفته چطوری شمارو لینک کنم به من راهنمایی می کنید روژینا عزیز خوابیده
نهال
1 خرداد 93 8:49
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
مامان ریحانه
پاسخ
حتملا عزیز دلم
مامانش
1 خرداد 93 9:30
دوري دوستيهاي کوچک را از بين ميبرد ولي به دوستيهاي بزرگ عظمت ميبخشد مثل باد که يک کبريت را خاموش ميکند ولي يک شعله را شعله ور تر ميسازد................
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزی و همیشه دوستم میمونی
بابا و مامان
1 خرداد 93 11:10
حامده(مامان امیر محمد)
1 خرداد 93 11:26
سلام خانمی خداروشکر که حال طلاخانم ما بهترشده ازطرف من ببوسش
مامان ریحانه
پاسخ
سلام خاله جون چشم حتما
مامان مهدی کوچولو
1 خرداد 93 11:37
عزیزم شما هم با افتخار لینک شدید
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
1 خرداد 93 14:06
روژینای عزیزم 17 ماهگیت مبارک دیگه خانمی شدی برای خودت عکساتم خیلی خوشتلن مثل خودت
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله عزیزم
نیلوفر
1 خرداد 93 14:42
چه هولوی خوش مزه ای آدم یه همچین دخمل نازی داشته باشه دیگه چی کم داره
مامان آوا
2 خرداد 93 16:26
....................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@........ .........................................................................................@........ .........................................................................................@....... .........................................................................................@........ ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@....................
مامان کارن
3 خرداد 93 8:13
وای که چقد خوشحالم که روژینا جونمو سالم و سرحال می بینم خدا رو هزار مرتبه شکر ایشالا که هرگز مریضی سراغت نیاد ناناس خاله
مریم مامان دونه برفی
3 خرداد 93 8:51
سلام عزیزم ممنون که اومدی پیشمون آره فکر کنم هم استانی هستیم چون از عکسهاتون متوجه شدم که به شهرما هم تشریف آوردین (پارک فومن) .از اون سرسره بادی امیرعلی یه بار تنها اومده پائین .نمیدونی چه ذوقی داشت. خیلی خوشحالم کردی گلم . با اجازه لینکتون می کنم. امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم.
مامان ریحانه
پاسخ
من عاشق فومنم عزیزمایشالا فدات شم
مریم مامان دونه برفی
3 خرداد 93 10:58
سلام خانمی تو وبم برات توضیح دادم من هم دلم میخواد مامانهای بیشتری رو پیدا کنم . راستی شما کجایی هستین؟
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم میام پیشت
♥مهشیدمامان مهتا
3 خرداد 93 12:22
الهی بمیرم خاله که تو مریض شدی ببخشید تواین مدت وب نیومدم اطلاع نداشتم ریحانه جونم خدا را شکر که تموم شد میدونم چه زجری کشیدی مهتای من که 36 ساعت بیمارستان بود من به خدا رسیدم تو توی اون 7 روز چکار میکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عزیزم خداییش دلم برات تنگ شده بود به گفته دکتر مهتا سعی کنید با بخور آب سرد مداوم عفونت های سینه اش را بخیسونید و تا میشه شربت خلط آور بهش بدید تا این عفونت ها بیرون بیاد اگه سر جاش خشک بشه خدایی نکرده پس فردا هرچی یه باد سرد بهش بخوره و مریض بشه عود میکنه همیشه خس خسی میشه و در حد حادش تبدیل به آسم میشه خدا نکنه به اونجا ها برسه ولی ریه بچه ها حساسه ما شربت خلط آور + دم کرده آویشن بهش دادیم خیلی موثر هست هرچی سرفه کنه خلط بالا بیاره بهتره بوووووووووووس
مامان ریحانه
پاسخ
فدات شم دوست خوبمالان میام پیشت
ژاله
3 خرداد 93 13:50
سلام عزیزم هزار ماشااله به روژینای گلم که اینقدر بزرگ شده ببخشید چند تا سفارش عجله ای پیش اومد سفارش شما عقب افتاد اگه عجله ای ندارید درستش کنم
مامان ریحانه
پاسخ
الان میام پیشت گلم
نهال
4 خرداد 93 13:22
سلام روژینا جون خوبی؟ مامان خوبه؟
مامان ریحانه
پاسخ
ما خوبیم خاله جون شما چطوری؟ میام پیشت
نهال
4 خرداد 93 13:47
پسرمو دیدی ما خوبیم
مامان رها
5 خرداد 93 0:44
سلام به کلبه رویایی خوش اومدید اینجا میتونید مطالب جالبی پیدا کنید و از اونا استفاده کنید ! خوش حال میشم ما رو لینک کنید لطفا . خواهشا . حتما نظر بذارید و ما رو خوش حال کنید همیشه به ما سر بزنید و هر روز با مطالبی جالبتر از دیروز مدیریت ( رها مامان آنیسا ) وب 2 ( آنیسا تک ستاره آسمانها ) آدرس وب 2 ( anisa69.Niniweblog.com) باتشکر از شما دوستان گرامی
مامان ریحانه
پاسخ
الان میام عزیز م
مامان آوا
5 خرداد 93 10:50
17 ماهگیت مبارک عزیزممممممممم هزار تا بوس می دونستی با آوای من یک هفته فاصله سنی داری روژینا کوچولو؟؟؟؟؟؟
مامان ریحانه
پاسخ
عزییییییییییییییییز دلمقربون جفتشون
آرزو مامان کیاراد
5 خرداد 93 11:24
همیشه به گردش عزیزم.17ماهگیت هم مبــــــــــارک گلم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان آرمیتا
5 خرداد 93 11:51
سلام خاله چقدر شما نازی عزیزم گوشهاتم حتما سوراخ کن که اصلا درد نداره با افتخارم لینگ شدید
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونمشاید تا آخر تابستون این کارو کردم!!شمام لینک شدی گلم
مریم مامان دونه برفی
5 خرداد 93 14:11
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
مامان ریحانه
پاسخ
سلام بر تو دوست خوبم
مامان مهلا
5 خرداد 93 21:32
مرسی بهم سر زدین چه کوچولو خوشکلی نازززززززززززززززززززززی
بابا و مامان
7 خرداد 93 8:54
مامان جون رژینای خوشگلم چطوره ایشالاه که خوب و سلامته دوستت دارم عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
سلام فدات شم الان میام پیشت
مامان آنیسا
7 خرداد 93 9:03
ایول خاله جون
مامان آنیسا
7 خرداد 93 9:14
دندون درآوردنت مبارک باشه عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
مامانش
7 خرداد 93 20:52
دلم برای کودکیم تنگ شده.... برای روزهایی که باور ساده ای داشتم همه آدم ها را دوست داشتم... مرگ مادر "کوزت" را باور می کردم و از زن "تناردیه" کینه به دل می گرفتم مادرم که بیرون می رفت به این فکر بودم که مثل مادر "هاچ" گم نشود... دلم می خواست ... ممُل" را پیدا کنم ... از نجاری ها که می گذشتم گوشه چشمی به دنبال "وروجک" می گشتم ... تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود دلم برای خدا تنگ شده ... خدایی که شبها بوسه بارانش می کردم... دلم برای کودکیم تنگ شده ...
روژینا سلطانی
8 خرداد 93 11:31
سلام چقدر هوادار دارین خوش بحالتون روژینا جون چطوره ؟
مامان ریحانه
پاسخ
قربونت بشم عزیز خاله من که خودم یه دنیا هوادارتم
مامان ارسطو
8 خرداد 93 22:48
سلام روژینا جون. چه عکسای قشنگییییییییی؟؟؟؟؟به منم یه سری بزن اگه دوس داشتی تبادل لینک؟؟؟؟
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیز با کمال میل
مامان نيكا جون
10 خرداد 93 10:02
روژيناي ناز وخوشگل 17 ماهگيت مبارگ جييييگر
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان آوا
10 خرداد 93 12:06
23 خرداد تولد عشقمون امام زمانه ، آرزوکن و ۵ صلوات بفرست ، هدیه کن به آقامون و این پیام رو به 5 نفر بفرست تا میلیون ها صلوات نثار آقامون بشه ، آخرین حلقه نباش هزینش فقط کپی هست ، عوضش تا روز تولدش بهت کادو میده ، بسم الله نیت کن , التماس دعا
مامان مینا منتظر
11 خرداد 93 11:13
17 ماهگیت مبارک عزیزززززززززززززززززززم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم
روژينا
26 خرداد 93 1:54
سلام چه دختر نازي دارين البته تمام روژينا هاي دنيا اين جوري هستن چون منم اسمم روژيناست ممنون ميشم به وبم بياين