روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

مروارید نهم روژینای من

1392/10/22 11:11
نویسنده : مامان ریحانه
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی من.

 دیشب داشتی با مامانی بازی میکردی و من داشتم قلقلکت می دادم و عسل خانومم تو هم داشتی کلی ذوق می کردی بلند بلند می خندیدی که یهو من یه چیزی کشف کردم!

اگه گفتی چی بود؟

یه مروارید کوچولوی سفیدماچ فداش بشم که لثش قرمز و متورم بود حتما درد هم کشیده بودی عمرم

مروارید نهمت مبارک گلم

همه زندگیمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
22 دی 92 12:46
سلام منم لینکتون کردم اگه یه خورده به قسمت "لیست شکلکها" دقت میکردین میتونستین شکلکهای تولد رو پیدا کنید به این لینک برید http://zibasaz.niniweblog.com/cat40.php
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی از راهنماییتون
مهشید مامن مهتا
22 دی 92 13:20
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.niniweblog.com www.mahta91.niniweblog.com
مامان ریحانه
پاسخ
سلام خاله جون کاراتونو دیدم با عکسای جدید از روژینا واسه سفارش کار میام
مرضیه مامان آنیتا
23 دی 92 12:35
دندون جدید مبارک خاله,خندهات پایدار عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم[
مامان حدیث
24 دی 92 18:51
سلام به سلامتی حدیث بانو تازه 3رو نیش زده