روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

جشن تولد سه سالگی با تم کیتی

1395/4/28 11:49
نویسنده : مامان ریحانه
4,840 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی مامان

خلاصه بعد از 6 ماه و اندی تونستم بیام اینجا و وبت رو آپ کنمخجالت

چقد دلم واسه اینجا و دوستای ناز وبلاگیم تنگ شده بود

قبل هر چیز

3.5 سالگیت مبارک عسلکم

مامان قربون اون قدو بالات بشه محبت

برای دیدن عکسای جشن تولد سه سالگی به ادامه مطلب برید لطفامحبتبوس

http://zibasaz.niniweblog.com/

جشن تولد 3 سالگیت بعد کلی برنامه ریزی و ....و حالا بماند که همون تاریخ یه سرمای جزئی خوردی و کلی برنامه هامون به هم ریخت با تاخیر حدودا یک ماهه برگزار شد تو بهمن ماهخندونک

اینم از عکسای تولد دخملی ما با تم کیتی Mensagens de Hello Kitty

کیک با تم کیتیMensagens de Hello Kitty

اینم عروسک من کنار دوستاشMensagens de Hello Kitty

 

میز پذیراییMensagens de Hello Kitty

 

تقویم برای یادگاری به دوستای عسل خانومMensagens de Hello Kitty

برگه یادگاری که مهمونای خوبمون پر کردنش

 

میز شام

کیک مرغ، مرغ بریان ، لازانیا ، فلافل ، سالاد الویه ، دور پیچ الویه با کالباس

ژله رنگین کمان، زیتون پرورده ، موس شکلاتی ، سالاد و ...

کادوهای تولد دخملیMensagens de Hello Kitty

اکثر کادوها نقدی بود که دست همه دوستان درد نکنه واقعا

کادوی من و بابایی هم یه زنجیر و النگو بود که به همراه کادوهای نقدی فراموش کردم ازشون عکس بگیرم ایشالا بزودیچشمکخندونکMensagens de Hello Kitty

بریم سراغ عکسای تولد کوچولویی که دقیقا همون روز 25 دی روز تولدت، واست تو خونه خودمون سه تایی گرفتیم

اینجا تازه از خواب پاشده بودی وقتی دیدی این همه مهمون عروسکی و تولد داریم کلی ذوق کردی

فرشته زیبای من سومین سال زمینی شدنت مبارک

من و بابایی میمیریم برات

 

Mensagens de Hello Kitty

 

پسندها (16)

نظرات (16)

معصومه باروئی
28 تیر 95 19:27
سلام. عالی بود این پستتون. عین پست های قبلی وبلاگتون. تولد روژینا رو دوباره بهش تبریک می گم. از طرف من ببوسیدش.آفرین به شما خاله ریحانه. کارهای تولد و تم تولدش عالی بود. خیلی باسلیقه اید خاله جون
مامان آنیسا
29 تیر 95 9:00
سلام و صدسلام به روژینا جون عزیزمو و مامان گلش سه سال و نیمیگیت مبارک گلم دست مامانی درد نکنه چه تولد قشنگی واسه دخملی گرفته خاله جون دیگه زود به زود آپ کن آخه دلمون واسه روژینا جونم تنگ میشه
مامانش
29 تیر 95 9:27
سلام سلام ریحانه جونم روژینای عزیزم تولدت مبارک چه جالب تولد حدیث هم تم کیتی داشت
بابا حمید
29 تیر 95 13:13
سلام آبجی ریحانه گل ومهربونم ظهرشما بخیر وخوشی باشه ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم تولد 3 سالگی روژیناجوووون مبارک باشه ان شالله 120 سالگیش رو هم جشن بگیره این گل دختر زیبا ماشالله روژینا جوووون هم خیلی ماه و خوشکله خدا برای شما و بابای گلش حفظ کنه با افتخار لینکتون میبکنم شماهم دوست داشتین لینکمون کنید بازهم بهمون سر بزنید خوشحال میبشم برای شما و خانواده گلتون از خداوند متعال آرزوی بهترینها را دارم پاینده و برقرار باشی آبجی گلم .................................. ﻭﺳﻌﺖ ﺭﻭﺷﻨﺎﯾﯽ ﻭﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻫﺮﮐﺴﯽ ﺑﺎﻧﺪﺍﺯﻩ ﺑﺎﻭﺭﻫﺎ، ﺗﻔﮑﺮﺍﺕ ﻭﺭﻓﺘﺎرﺍﻭﺳﺖ . ﻫﺮ ﭼﻪ ﻟﺒﺮﯾﺰﺍﺯﻋﺸﻖ ،ﻣﺤﺒﺖ،ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ،ﺧﺮﺩ ﻭ ﻧﯿﮑﯽ ﺑﺎﺷﯽ ﺭﻭﺷﻦ ﺗﺮﯼ ﻭﻫﺮﭼﻪ ﻣﻤﻠﻮﺍﺯﺣﺴﺎﺩﺕ، ﮐﯿﻨﻪ، ﻧﻔﺮﺕ، ﺧﺸﻢ ﻭ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﺗﺮﯼ. ﻫﯿﭻ ﻧﻘﺎﺏ ﻭﭘﻮﺷﺸﯽ ﺗﺎ ﺍﺑﺪﯾﺎﺭﺍﯼ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﻧﯿﺎﯾﻤﺎﻥ راندارد! دلتان روشن...................... ....................................... گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟ گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟ گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟ گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟ گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟ گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟ گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام ، تو من . .
فاطمه مامي نيكا
29 تیر 95 16:32
همه چیز عالی وخوشگل. خسته نباشی ریحانه جون. حسابی دلم تنگ شده بود. روزینا گلی ماشالاه حسابی خانم شده
❤ معصومه ❤
30 تیر 95 15:06
ســـــــــــــــــلام وبلاگتون حرف نداره به قول خودمونیا دمتون گرم با وبلاگتون خیلی حال کردم خوشحال میشم به منم سربزنین
مامانی
31 تیر 95 11:32
روژیناجووونم تولدن مبارررک خاله جوون چه عکسهای خوشگلی دست مامان خوش سلیقه هم دردنکنه
معصومه باروئی
31 تیر 95 12:20
سلام خاله ریحانه. من امروز واکسن زدم. به دست چپمم واکسن زدم. الان دستم داره تیرمی کشه.
عمه فروغ
2 مرداد 95 13:50
تولدت مبارک فرشته کوچولو 120 ساله بشی عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
13 مرداد 95 3:56
عزیزم تولدت مبارک باشه گل من دست مامان و بابا درد نکنه که گل کاشتن برات
مامان پرنیا
16 مرداد 95 17:12
تولدت مبارک خوشگل خانم دست مامانی خوش سلیقه هم درد نکنه
بهار مامانی شایلین عسلی
25 مرداد 95 17:35
3.5 سالگی پرنسس کوچوولوووووی من مبارککککککککککککک
samira
3 شهریور 95 3:02
عزیز دلم تولدت مبارک...ماشالله چه بزرگ و خانمون شده روژینا جون.....آفرین به مامان با سلیقه ..همه چیز خوب و عالی
اتی مامان
17 شهریور 95 3:16
واای روژینا شیرین دخترمن چه جشنیزیر سایه مامان و باباجون باشی دخترخوشگل و بانمک...تولدت هزاران بار مبارک عسل خانمالبته ببخشید با تاخیرخییلی دوستت دارم دخترمامان
بهار مامانی شایلین عسلی
25 شهریور 95 10:48
سلام خووبی ریحـــانه جوون؟؟ کجایی خانووم نیستی؟؟
معصومه باروئی
22 بهمن 95 1:25
سلام ببخشید فرصت نمی کردم نظربگذارم توی وبلاگتون. عین همیشه پست هاتون زیباست ازطرف من روژینا جان رو ببوسیدش