روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

روژینا و یه روز برفی

1392/11/20 12:15
نویسنده : مامان ریحانه
2,510 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه اینجا داره کلی برف میباره قشنگم! واقعا این نعمت الهی زیباست.

امسال برف شمال رکورد زده ولی خوش به حال خودمونچشمک بعد از ظهر رفتیم تو حیاط خونه مامانی کلی از عسل طلا عکس گرفتم. ولی دخملی چون بار اول بود برف رو میدید اولش کلی ترسیده بود و از بغل مامان تکون نمیخورد.

 

بقیه تو ادامه مطلب عزیزای دلم

حیاط خونه مامانی و یه دنیا برف

اینم آدم برفی خونمون که یه چند روزی مهمون ما بود

اینم روژینا که با مهمونمون خودمونی شده

جوجوی کوچولوی من

قربون اون نگاش بشم

اینم عکسای جمعه همین هفتس که من و تو باباسی رفتیم برف بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (59)

مامان نگار
20 بهمن 92 13:05
چقدر عکسای نازی گرفتید.همیشه به شادی و گردش.راستی کلاه روژینا دست بافه؟
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونمشاید خاله جونی! آخه آماده خریدمش
آدرینا
20 بهمن 92 13:26
نیلوفر/مامانه روژینا
20 بهمن 92 14:05
وای روژینا جونم خوشبحالت که اینقدر برف بازی کردی.چه ادم برفیه قشنگی امیدوارم همیشه روزهای زمستونیتون گرمه گرم و همراه با خنده های روژینا جون باشه عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
سلام خاله جونم مرسی از لطفتهمینطور برای شما
مامان هلیا
20 بهمن 92 17:44
به به چقدر با صفا بوده چه ادم برفی خوشگلی درست کردید
دخملي تنها دليل زنده بودنم... (لي لي)
20 بهمن 92 21:58
|♥♥♥[☺/___ ""@""""""@" فقط رفقای بامعرفت سوارمیکنیم :بپربالا:
دخملي تنها دليل زنده بودنم... (لي لي)
20 بهمن 92 22:00
اي جونم ادم برفيه چه ناز شده روژينا جونم كه حرف نداره.... خوشحال شدم دوباره ديدمت گلم
مامان ریحانه
پاسخ
فدات شم عزیزی
دخملي تنها دليل زنده بودنم... (لي لي)
20 بهمن 92 22:07
خصوصي داري خواهر جونم دوتا
سمانه (خاله ی فریما)
21 بهمن 92 0:11
به به چه برفی ماشالا به این خانواده 3 نفره انشاالله که همیشه شاد و خرسند باشید
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 1:58
کسانى را مى شناسم که با صداى بلند دعا مى خوانند ولی دستشان به ستاره اى نميرسد، اما کسانى هستند که بى دعا به خدا دست ميدهند... دست دادن باخدا را برایت آرزو میکنم.
مامان ریحانه
پاسخ
دوست دارم گلم
محبوبه مامان الینا
21 بهمن 92 9:40
سلام عزیزم اول از دیدنت روی ماهت خیلی خوشحال شدم چه آدم برفی ِ شیکیای جان روژینا جون دلی از عزا درآورده و حسابی بازی کرده شما ساکن شمالید دوستم؟
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیز دلم آره اهل رشتیم
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 بهمن 92 11:20
الاهی چه ادم برفی جالب و قشنگی اینطوریش و دیگه ندیده بودیم عزیزم عکسها خیلی قشنگ و جالبه همیشه خوش باشید و سلامت
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مرسی فدات شم عزیزمی
مهتاب مامان آذین
21 بهمن 92 11:35
ای جونم وای ! آدم برفیتم عین خودت لپ لپیه .......قربونت برم خوشگل خاله ریحان جون از طرف من اون لپش رو حتما بماچی
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم حتما شمام آذینمو ببوسین هزار بار
میترا
21 بهمن 92 12:47
چه مهمون باحالی داشتید چه موی دارد این مهمون واز طرف من رژینا جون را ببوس
مامان آوا
21 بهمن 92 12:49
عزیزم خوش گذشت برف بازی خیلی عکسات ناز شده خاله جون چه آدم برفی خوشگلی
مامان ریحانه
پاسخ
جای شما و آوایی خالی بود گلم
مامان نازنین زهرا
21 بهمن 92 16:01
الهییییییییییی از برف می ترسید دخملی ناناز آدم برفی با ورژن جدید عجب موهای خوشگلی داره
مامان ریحانه
پاسخ
چشاتون خوشگل میبینه خاله جونم
میترا(مامان ایلیا)
21 بهمن 92 17:02
ماشالله ماشالله چه دختر ناز و خوشگلی.خدا حفظش کنه براتون عزیزم عزیزم با اجازه وبلاگتون رو پیوند وبلاگم میکنم تا بیشتر به هم سر بزنیم ممنون که به ما سر زدید
مامان ریحانه
پاسخ
سلام خاله جون خوشحالم از آشناییتون
سحر مامان یسنا
21 بهمن 92 18:59
قربونت برم که هر وقت روی ماهتو میبینم کلی انرژی مثبت میگیرم اون دخمل نازتم از طرف خاله سحر یه ماچ ابدار بکن ایییییییییییجااااااااااان دلم روژینای نازنین
مامان ریحانه
پاسخ
شما لطف داری خاله جونم شما هم یسنا گلی رو ببوسین هزار تا
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 بهمن 92 4:40
زندگی تنهاعبورنفس هانیست... تداعی لحظه هایی است که به یاد دوست می گذرد
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 بهمن 92 5:07
خواهري ما معمولا تعطيلات تهران هستيم اما اگر امسال راهي شديم حتماً از پيشنهادت استقبال ميكنم خواهر جونم
مامان ریحانه
پاسخ
قدمت روی چشم گلم
مهشید مامان مهتا
22 بهمن 92 17:42
چه عکس های قشنگی چه آدم برفی جالبی و ارهمه بهتر چه دخمل نازی
روژینا سلطانی
23 بهمن 92 7:47
چه عکسای نازی سرمانخوری کوچولو
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی که به فکرمی دوست عزیزم
مامان بهنود و بهناز
23 بهمن 92 11:35
خیلی خواستنیه دختر گلت بوووووووووووووووووووس
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آوا
23 بهمن 92 12:12
سلام ریحانه جون خوبی ممنون که به ما سر میزنی عزیزم دختر گلمون خوبه؟ هزارتا بووووووووووووووووووووووووووووووس برای روژینا و مامان گلش
مامان ریحانه
پاسخ
1000 تا هم برای شما و آوا جونم
مامان محمد طاها
23 بهمن 92 14:00
سلام فدای رژینا جونم بشم چه لباس های خوشگلی برا گذاشتن ویدیو اول باید تو سایت آپارات عضو شین بعد فیلم رو لونجا اپلود کرد ادرس هاتمیل رو تو سایت بنویسبن ویدیو تو سایت گذاشته میشه
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی فدات شم
میترا
23 بهمن 92 19:15
خدا زیباست این را در دانه دانه های برف می بینم
مامان آرلا
23 بهمن 92 20:09
قربونش بشم من جیگرم
مامان موژان جون
24 بهمن 92 11:14
اخی الهی ببین از صورتش معلومه که ترسیده فداش چه ادم برفی درست کردین قشنگ شده انشالله همیشه تو زمستان یه روز برفی داشته باشین که خوش باشین
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامان محمدپارسا
24 بهمن 92 12:47
چه آدم برفیه خوشگلی درست کردید.چه دخمل نازی
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
24 بهمن 92 16:39
قربونه این دخمله نازززززززززززززززززززززززز بشم من
محمدرضا احدی
24 بهمن 92 18:23
سلام. فرزندتون سلامت باشن
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 بهمن 92 23:27
كوچه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 بهمن 92 23:29
عزيزم رمز همونه الان باز ميكنهخوبي دختر گلت خوبه؟؟؟ منم دلتنگتتتتتتتتتتتتتتتتم عزيزم
مامان گیسو جون
24 بهمن 92 23:49
سلام عزیز دلم خوبی؟ واییییییییییی چه آدم برفی شیکی مو هم داره خیلی بامزه و قشنگ بود ای جونم خاله فدات بشه عسل خانم جیگر خانم هر روز خوشگلتر می شی بوسسسسسسسس
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم نظر لطفتونهگیسوی قشنگمو ببوسین
مامان محمدمهدی
26 بهمن 92 16:05
سرما نخوری عروسک خوشمل
مامان ریحانه
پاسخ
نه خاله جونم شانس آوردم نخوردم
مامان حنــــــــــــــــا
27 بهمن 92 1:23
چه قلمبه شدی تو فسقلی عاشقتم من
مامان ریحانه
پاسخ
میسیعزیزی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 13:55
در آسمان خیالم؛
می درخشی؛
می تابی؛
اما دوری...
ماه بودن همین است دیگر!
مامان کوثری
27 بهمن 92 14:00
سلام تقویم سال نو تون که به سلامتی تهیه کردید اگر تگ هفت سین و یا کارت پستال با عکس کوچولوتون میخواین به سر به ما بزنید http://tempari.blogfa.com
مامان ریحانه
پاسخ
با کمال میل عزیزم وای آدرست باز نمیشه که
مامان پریسا
28 بهمن 92 0:11
وای چه برفی این جوجو رو ببین عزیز دلم
مامان نگار
28 بهمن 92 10:56
خانم کجایید .نکنه برف شمال شما رو خونه نشین کرده .به این خونتون هم یه سری بزن و خبر بذار.
مامان ریحانه
پاسخ
نه فدات شم میام پیشت حتما
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 14:41
سلام خواهر جونم.... دلم براتــــــون تنـــگ شده..... بدو خصوصي داري
مامان مریم
28 بهمن 92 14:55
وای حیاطو ببین چقدر برف !! چه آدم برفیه خوشگلی ...روژینا کوچولو رو ببین چه ناز شده ..ای جووونم دستکشاشو عکسای 3نفریتونم خوشگله
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم مهتاب توچولو رو ببوسین برام
مامان آوا
28 بهمن 92 14:58
ای جان روژینای قشنگم چه عسکهای خوشگلی سلام مامان ریحانه جون - مرسی به وب آوای من سر زدی - لیک شدی عزیزم
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
28 بهمن 92 19:49
سلام به شما دوست خوبم دوست داری قالب وبلاگ با عکس نی نی نازت داشته باشی ؟ دوست داری بالابر وبلاگ با عکس نی نی تون داشته باشی ؟ دوست داری لوگو و صفحه ورودی داشته باشی با عکس نی نی تون؟؟؟ سال نو هم که نزدیکه کلی لیست توی نوبت دارین باید براشون تقویم طراحی کنم اگه شما هم دوست داری برای سال نو تقویم با عکس کوچولوی دلبندتون داشته باشی حتما بیا پیشم توجه داشته باش کار هایی که دیگر طراحان درست میکن مقابل خدات و کار های ما غیر مقایسه شدنیه منتظر حضور گرمت هستم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 بهمن 92 22:56
زيباترين سلام دنيا طلوع خورشيد است ان را بدون غروبش تقديمت ميكنم
مامان ریحانه
پاسخ
و تقدیم به تو گلم
مامان آرمیتاجون
30 بهمن 92 8:29
ای جووووووووووووونم...چه نازی تو خاله
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونی
مامان آوا
30 بهمن 92 18:15
پروردگارا آرامش را همچون دانه های برف آرام و بیصدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
1 اسفند 92 11:59
خصوصی دوست جووووووووونم
مامان شاران
1 اسفند 92 14:59
عزیزم سلام مرسی که به ماسرزدید با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم بیشتر در ارتباط باشیم
مامان ریحانه
پاسخ
منم لینکت کردم گلمبا کمال میل عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 اسفند 92 18:17
مدتهاست چتر منطق را بر سر گرفته ام! تا باران عشق را تجربه نکنم! دیگر توان مقابله با تب و لرز برایم باقی نمانده است!!!
زی زی
2 اسفند 92 1:59
ای جااااااااااااااااااااااااااااانم تپلی من
مامان ارمیا و ایلمان
10 اسفند 92 8:54
وای خوش به حالتون. چه برفی. ادم برفیه خیلی قشنگ شده. مراقب گل دخملی باش سرما نخوره.
مامان ریحانه
پاسخ
حتما خاله جونم
مامان پرنيان
11 اسفند 92 6:44
سلام خاله مهتاب جون خوش به حالتون که اينننننننهمه برف رو امسال ديديد.روژينا جون رو ببوس انشالا بهترين سال عمرت رو پيش رو داشته باشي در کنار روژينا جون پيشاپيش هم بهتون تبريک ميگم..
مامان ریحانه
پاسخ
سال نو شمام پیشاپیش مبارک عزیز دلم
مامان رادین جونی
12 اسفند 92 1:02
وای خاله جونم چه قدر خوشمزه شدی؟ آخ که دهنم آب افتاد خاله ؟ تقویم درست کردن سخته؟ من هم میخوام برای پسری درست کنم
مامان حنانه زهرا
13 اسفند 92 14:38
هزارماشالله.روژیناجون خیلی نازه با اون کلاه خوشگلش
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان بهداد
14 اسفند 92 8:20
به به .همیشه به برف بازی . سلام خانومی خوبید خوشید. برفها که دیگه آب شد و فقط هوای ابریش برای ما مونده. امیدوارم که همیشه دلتون خوش باشه و کانون خانواده تون پر از گرمای عشق و آرامش باشه. ببوس روجینا جون .
مامان ریحانه
پاسخ
زنده باشی گلم
روژینا سلطانی
18 اسفند 92 9:50
اوه اوه چه بادی هم به قپ قپ انداخته (عکس آخری)