روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

جشن تولد یک سالگی ملوسکم

1392/11/7 9:10
نویسنده : مامان ریحانه
4,413 بازدید
اشتراک گذاری

دخملکممنوعات بكسوليه كيوت اكسسوارات بكسل منوعه لتزين المواضيع

منوعات بكسوليه كيوت اكسسوارات بكسل منوعه لتزين المواضيع نفسم

 عمرممنوعات بكسوليه كيوت اكسسوارات بكسل منوعه لتزين المواضيع

Birthday Cake picture

 

 حالا دیگه یک ساله شدی منم خیلی خیلی خوشحالم که خدا این لطف رو بهم کرده و عروسک قشنگ و شاد و سالمی مثل تورو بهم داده و به من این افتخار رو داده که یک سال عاشقانه تورو بپرستم و تک تک لحظات زندگیم رنگ دیگه ای بگیره !

خدایا هزازان هزار مرتبه شکر

عزیز دلم مامان امسال واست یه جشن کوچیکو خودمونی گرفت چون تازگی چشن دندونیت بود اما بهت قول میدم سال دیگه واسه عروسکم جبرانش کنم.разноцветные шарики

اینم از عکسای تولد که قولشو داده بودم.

بقیه تو ادامه مطلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

حامده(مامان امیرمحمد)
6 بهمن 92 12:50
سلام طلاخانم تولدت مبارک عزیزکم الهی همیشه به شادی وخنده
خاله ندا
6 بهمن 92 13:33
قربون دخمل خوشگلم برم الههههههههههههههی
مامان ریحانه
پاسخ
سلام خاله جونم مرسی
مینا( دلنوشته هایی برای دلبندم )
6 بهمن 92 14:14
عزیزززززززززززم تولدت مبارک انشالله 120 سالگیت گلم
مینا( دلنوشته هایی برای دلبندم )
6 بهمن 92 14:15
راستی با افتخار لینک شدید ریحانه جووون
مامان گیسو جون
6 بهمن 92 15:24
عزیزمممممم خیلی قشنگ بود عکس هاش
مامان گیسو جون
6 بهمن 92 15:25
بازم تولدش مبارکککککککککککککک
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی قربونت بشم
مامان گیسو جون
6 بهمن 92 15:25
چه کیک خوشگلی خوشمزه بود
مامان ریحانه
پاسخ
جای شما و گیسو جونم خالی بود خاله جونم
مامان گیسو جون
6 بهمن 92 15:25
ببوسشششششششش عزیزم رو
مامان ریحانه
پاسخ
حتما عزیز دلم شمام ببوس گیسو طلای خاله رو
سحر مامان یسنا
6 بهمن 92 17:33
تولد تولد تولدت مبارک الاهی صد ساله شی نه صدوبیست ساله شی نه صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشی
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی گلم
آدرینا
7 بهمن 92 0:10
گل ناز و خوشبو اولین سال زمینی شدنت مبارک . دست مامانی هم درد نکنه این همه زحمت کشیده این گلا تقدیم به روژینا جون ومامانی مهربونش
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
سمانه(خاله ی فریما)
7 بهمن 92 11:56
روژینا جون تولدت مبارک عزیزمانشاءالله 120 ساله بشی گلم خوشحال ميشم به وبلاگ فریما بیایداگه دوست داشتید به وبلاگ من هم بیاید Www.parnaz.roomfa.com
سمانه(خاله ی فریما)
7 بهمن 92 13:14
ممنون که منو لینک کردین منم با افتخار لینکتون کردم
مامان مریم
7 بهمن 92 16:48
تولدت مبارک خوشگل خاله انشاله 120امین تولدتو در کنار عزیزانت جشن بگیری... ای جانم قربون اون گریه هاش بشم...تولد یکسالگی بچه ها همیشه با گریه و اخمه کادوهاتم مبارک ...
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم
الهام مامان امیرعلی جون
7 بهمن 92 19:38
سلام ریحانه جان .من واسه سوپرایز وبم میخاستم یه کلیپ از بچه هایی که مامان هاشون بهم رای دادن و دوستایه لینکیم بسازم و اگه مشکلی نیست یکی از عکسایه روژینا جون که تو وبتون هست و به دلم نشست و کپی کنم؟بیا وبم و اجازه شو بهم بده/ یه دنیا ممنون
مامان حدیث
8 بهمن 92 9:45
به سلامتی
مامان ریحانه
پاسخ
ممنون
مامان محمدمهدی
8 بهمن 92 12:36
ای جججججججججججججونم مبارکه جیگر خودتو بخورم یا کیک تو منم لینکتون کردم فدات شم
مامان آتنا
8 بهمن 92 12:39
تولدت مبارک روژینا خانوم خوشگل
مامان پریسا
8 بهمن 92 16:23
به به تولد..
مامان پریسا
8 بهمن 92 16:23
وای چه تولدی مبارک باشه گلمممممممممم
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مرسی خاله مهربونم
مامان گیسو جون
9 بهمن 92 1:02
نیلوفر/مامانه روژینا
9 بهمن 92 3:45
تولد تولد تولدت مبارک روژینا جونم. انشالله تولد 120 سالگیت. ای جانم فدای کیک خوردنت خاله جونی مامانی از اشنایی باهاتون خوشحالم.ممنون که بهمون سر زدید و برامون یادگاری گذاشتی. دخملی شما هم هم اسم دخملی ماست. امیدوارم که بتونن دوستای خوبی باشن. ببوس روژینا جونو
روژینا سلطانی
9 بهمن 92 8:37
تولدت مبارک دوست عزیزم.
مامان ریحانه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
9 بهمن 92 10:21
سلام فایل فلش یه فایلیه که مثل کلیپ ویدئویی میمونه و شامل عکس همراه با موزیک میشه و تا نرم افزارشو نداشته باشید نمیتونید ببینید توی نت سرچ کنید و برنامه ش رو دانلودکنید و توی کامپیوتریون نصبش کنید و در صورتی مخاطبانتون میتونن این فایل رو در وبلاگتون ببینند که اونها هم برنامه فلش رو داشته باشن هرچند که امروزه اکثرا این فایل رو روی کام نصب میکنن جون خیلی فایلها در اینترنت مثل تبلیعات سایتهای مختلف یا همین کد ساعتهایی که در وبلاگ فرار میدیم همه فایل فلش هستن امیدوارم تونسته باشم منظور رو درست و واضح رسونده باشم
مامان ریحانه
پاسخ
ممنونم که راهنماییم کردین
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
9 بهمن 92 10:21
تولد دختر نازتون هم مبارک
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامان هلیا
9 بهمن 92 13:31
سلـــــــــــــــــــــــــــام ملوس خانوم تولدت مبارک الهی صد ساله بشی عزیزم با افتخار لینکتون کردم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیزم که به ما سرزدی من هنوز لینکت نکردم نمی تونم این آدرسو باز کنم آدرستو برام بفرست گلم
مامان محمد و ساقی
9 بهمن 92 22:12
سلام عزیزم خوبین گل دخترتون خوبهگلم ممنونم که به وبمون اومدی.ببخش دیر اومدم.خیلی وقت بود نیومده بودم.خوشحالم که یه همشهری گل دیگه اینجا دارم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جون ما هم همینطور
محبوبه مامان الینا
10 بهمن 92 8:11
سلامتولد یک سالگی روژینا ملوسک مبارک ماشاله خدا حفظش کنه خیلی خوردنی و نازه کیکش چه خوشگله عزیزم ممنون که به ما سرزدین و با افتخار لینک شدین
مامان ریحانه
پاسخ
سلام ممنون خاله مهربونم
مامان محمد طاها
10 بهمن 92 12:12
لطف دارید ماهم عاشق دخمل نازمون رژینا شدیم بوس بوس هزار تابوس
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی مامانی
مامان آرلا
10 بهمن 92 15:32
هزار ساله بشی خاله جون مبارک باشه تولده خانم طلا
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مرسی خاله مهربونم ایشالا تولد آرلا توچولو
مامانی تنها
11 بهمن 92 8:47
مبارک مبارک تولدت مبارک گل دختری اینم کادوی من
زی زی
11 بهمن 92 10:56
تولدت مبارک روژینا خانوم.
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان حنــــــــــــــــا
12 بهمن 92 1:41
تولدت مبارک خوشگل خانوووووووووووووووم . ایشالا هزار ساله بشی با دخمل من دوست میشی ؟ خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم با کمال میل عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 4:18
عزيزم تولدت مبارك .... انشالله 120 سأله بشي خاله جون
مامان ریحانه
پاسخ
فدات بشم گلم مرسی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 6:10
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 6:11
تولدت مبارك عزيزم .... انشالله 120 سأله بشي زير سايه ي پدر و مادر عزيزت
مامان نگار
12 بهمن 92 9:18
تولدت مبارک رژینا خانم صد ساله شی عزیزم .
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مرسی خاله مهربونم
مامان بهداد
12 بهمن 92 17:06
به به بزن دست قشنگه رو به افتخار شاهزاده خانوم روژینا تولدت مبارک خانوم خانوما. ایشالا که همیشه سلامت باشه و عمر طولانی و با عزت داشته باشه.
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 بهمن 92 3:40
دلم براي شما و روژينا جون تنگ شده بود..... نميدونم قالب قبلي چرا مشكل داشت و يه سري با فاير فاكس باز ميكردن يه سري با اكسپلور خواهر
مامان ریحانه
پاسخ
فدای دلت بشمبیا بازم پیشم گلم
مامان انیسا
13 بهمن 92 18:45
عزیزم ببین باید تو قسمت تنظیمات کپی کنی نه ناقص نیست چه طور مگه؟
مرضیه مامان آنیتا
14 بهمن 92 1:05
بازهم تولدت مبارک خوشگل خاله همیشه گل لبخند به روی لبهات عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
جیگر منی
مامان هلیا
15 بهمن 92 12:00
تولد تولد تولدت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــ الهــــــــــــــی صد ساله شی گل خوشگل شما لینک شدید اگه دوست داشتید لینک کنید ممنون
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیز دلم با کمال میل اما من ازت آدرس ندارم گلم
مامان تنها
16 بهمن 92 13:43
مامانی ببخشید ولی من اون رو با این وضعی که دارم درست کرده بودم اگه شما اونو یدیقه بزارینعکسشو بردارم کوچیکش کنم
مامان ریحانه
پاسخ
قربونت عزیز دلممرسی خاله جونم
مامان پرنيان
24 بهمن 92 9:38
الهي قربونش بشم خيلي خيلي نازگله ماچش ميکنم هوارتاتولد روژيناي عزيزم مبارک باشه ريحانه جون ، زنده و سلامت باشه انشاالله
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
مامان کیاراد.آرزو
3 اسفند 92 10:58
سلام تولدت مبارک باشه عزیزم ایشاا...120ساله بشیازدوستی باهاتون خوشحالیممن لینکتون میکنم.