روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

با تو جهان زیباتر است

1392/10/25 12:01
نویسنده : مامان ریحانه
5,046 بازدید
اشتراک گذاری

 

فواصل للمواضيع

فواصل للمواضيع

روزها می گذرند، با چشم بر هم زدنی

عزیزدل من؛منوعات بكسوليه كيوت اكسسوارات بكسل منوعه لتزين المواضيع

به یاد 1 سال پیش می نویسم

به یاد تک تک دقایق و ثانیه ها و لحظه هایش

که عزیزترین لحظه هایم بودند،

فواصل للمواضيع

بی شک ناب ترینشان

لحظه های مادر بودن

که جز مادر باشی،نمی توانی درکشان کنی!

فواصل للمواضيع

لحظه ی دنیا آمدنت،اولین شیر خوردنت!Baby Babys

دست بالا آوردنت،چیز در دست نگه داشتنت

اولین خنده های ارادی ات

نشستنت،دندان درآوردنت،راه رفتنت

لحظه های نفس کشیدنت کنار من،درست دهان به دهان من؛

آنجا که نفسم را باتو هماهنگ می کردم که بازدم تو دم من باشد!

فواصل للمواضيع

لحظه های پر شور دیدنت

لحظه هایی که چشمانت مرا می جست

لحظه های پر مهر خوابیدنمان

بوسه های لطیفت،نوازش دست های کوچک و پر عطوفتت

فواصل  و ايقونات

با تو؛لحظاتی را گذراندم که جز زیبایی چیزی ندیدم

هر چه بود عشق بود و شورکودکی و دنیای پاک تومنوعات بكسوليه كيوت اكسسوارات بكسل منوعه لتزين المواضيع

فواصل للمواضيع

با تو بهترین هارا تجربه کردم

روزهایی که گذشت بر نمی گردد

تنها یادشان هست که آرامش می بخشد،لبخند جاری می کند

همیشه به یادشان هستم

فواصل  و ايقونات

چقدر خوشحالم که تو را دارم،بی نظیر بی همتای من.

 یک سالگیت مبارک،خانوم کوچک من؛

Pequeño Angel

تو یک آرزوی مداومی...

دوستت دارم عزیزترین من

فواصل للمواضيع

فواصل للمواضيع

فواصل للمواضيع

فواصل للمواضيع

فواصل للمواضيع

فواصل للمواضيع

فواصل للمواضيع

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

today
24 دی 92 15:48
سلام عزیزم تولد دخترتون مبارک فکر کنم شما دخترتون رو تو متولیدن امروز ثبت نکرده بودین برای فعال کردن این امکان به منوی نی نی من بروید مشخصات نی نی تون رو وارد کنید عکسش هم آپلود کنید و تیک گزینه ی نی نی من فعال باشد رو بزنید و تایید رو بزنید
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مرسی گلم لطف کردی
مامان حدیث
24 دی 92 18:50
سلام تولدت مبارک روژینا خانم 120ساله بشی
مامان آوا
25 دی 92 0:52
تولدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عزیزم انشالله در تمام مراحل زندگیدت موفق باشی دختر گلم بوس بوس بوس
مامان آوا
25 دی 92 0:54
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم i ove you too
خاله سارا
25 دی 92 12:52
سلام خاله جون. تولد روژینا خوشگله مبارک باشه ایشالا زیر سایتون 100 ساله بشه ماشاالله چه نازه خاله جونی ماهان عسلی ما در مسابقه جلد مجله شهرزاد شرکت کرده و ممنون میشه ازتون که کد m124 را به شماره 20009592 پیامک کنید تا عکسش بیاد روی جلد شهرزادیادتون نره خاله جونی .در ضمن خوشحال میشم بیاید و وبلاگم را ببینید
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از بازدیدتونحتما این کارو می کنم گلمفقط نمی تونم وبلاگتون رو ببینم،چرا؟
مامان گیسو جون
25 دی 92 13:36
ای جون دلمممممممممممم فدای اون خنده هات و خوابیدنت بوسسسسسسسسس خصوصی
مامان حلـــــــما
25 دی 92 15:26
سلام.تولدت مبارک روزینا جون. دوستم من شما رو لینک کردم
مامان ریحانه
پاسخ
سلام خاله جونمممنون از شماعزیزم وبلاگتون رو باز می کنم eror میده! نمی تونم ببینمت
مامان امیر علی
25 دی 92 15:39
سلام خانمی تولد یکی یدونتون مبارک امیدوارم صدها سال به این سال ها کنار هم باشید
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیز دلمممنون از اینکه پیش ما اومدی
روژینا سلطانی
25 دی 92 19:54
و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس... و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن! و چه اندازه شيرين است امروز... روز ميلاد... روز تو! روزي که تو آغاز شدي! تولد مبارک
مامان ریحانه
پاسخ
سلام ممنون روژینای گلم از کامنت های پر محبتت
مامان پرنیا
26 دی 92 12:13
سلام عزیز خاله تولدت هزار بار مبارک بوووووس الهی هزار ساله بشی
نیوشا
26 دی 92 12:22
سلام لحظات حضورتان در اینترنت را به پول تبدیل کنید. دوست عزیز شما می توانید با دیدن تبلیغات و خرید سهام در بهترین سایت کسب درآمد ایران و جهان درآمد خوبی داشته باشید.تا به حال 7456 کاربر در این سایت عضو شده و مجموع پرداختی های این سایت به کاربراش 51502000 تومان می باشد.با وارد شدن به این سایت خواهید دید که با مطمئن ترین و بزرگترین سایت کسب درآمد آشنا شده اید. موفق باشید.
مامان یاسمین زهرا
26 دی 92 15:59
شیرین خانوم تولدت مبارک.همیشه بخندی گل نازم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونمیاسی کوچولو رو ببوس
مرضیه مامان آنیتا
26 دی 92 19:19
تولــــدت مبــــارک تولـــــدت مـــبارک بیا شمعا رو فوت کن که صــــــد سال زنده باشی تولد تولد تولدت مبارک ،مبارک مبارک تولدت مبارک بیـــــا شمـــعا رو فوت کـــن که صـــد سال زنــــده باشی تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبـارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن که صــــد سال زنده باشی تولــــد ت مبــارک تولـــدت مبــــــارک تــولد تولــد تولـــد تولدت مبارک الـــهی صد ساله شی نه صد وبیست ساله شی نه ۱٢٠سال کمه ♥♥♥ همیشه زنــــــــــــــــــــده باشی ♥♥♥
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی مرسی مرسی خاله مهربونم
ژاله مامان آیدا
27 دی 92 18:32
سلام عزیزم تولدت مبارک انشااله همیشه شاد و سلامت باشی
مامان آنی
28 دی 92 9:43
ـــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯) روژینا جونییییییی (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ (¯´v´¯)happy..... birthday.چ(¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
مامان آنی
28 دی 92 9:46
وای که چه خنده زیبایی داری عروسک کوچولووووووووووو
ماجون
28 دی 92 19:54
دخترم نیست نوه امه
مامان ریحانه
پاسخ
خدا حفظش کنه برات مامان جونی
مامان آوا
30 دی 92 12:50
عزیزم رای دادم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
ارغوان و امير عباس (دوقلوها)
30 دی 92 13:59
راي داديم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی مرسی مرسی گلم
مامان گیسو جون
30 دی 92 14:31
گلم رای دادم بوسسسسسسسسس
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان گیسو جون
30 دی 92 17:01
دوستم ببخشید با افتخار لینک شدی بوسسسسسسسسسسس
مامان مریم
30 دی 92 19:09
سلام عزیزم ببخش بابت تاخیرم ..دختر منم خوشحال میشه یه فرشته ی خوشگل دوستش باشه...ببوس دختر نازتو لینک شدین با افتخار تمام..
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان نازی
1 بهمن 92 0:17
سلام عزیزم تولد روژینای نازمبارک باشه.الهی 120 سالگیش رو جشن بگیرید.عزیزم رای دادم.
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عزیز دلم
پارسا
1 بهمن 92 10:18
گلم رای دادم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی عسلم
مامان نازی
1 بهمن 92 14:55
عزیزم من هم شمارو لینک کردم.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 بهمن 92 22:58
ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺍﺯ ﺻﺪﺍﯼ ﺧﺮﻭﭘﻒ ﻫﺮ ﺷﺐ ﭘﯿﺮ ﺯﻥ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺩﺍﺷﺖ ، ﭘﯿﺮﺯﻥ ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯽ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ . ﺷﺒﯽ ﭘﯿﺮ ﻣﺮﺩ ﺍﻥ ﺻﺪﺍ ﺭﻭ ﺿﺒﻂ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺻﺒﺢ ﺣﺮﻓﺶ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﺻﺒﺢ ﭘﯿﺮﺯﻥ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻧﺸﺪ ﻭ ﺍﻥ ﺻﺪﺍﯼ ﺿﺒﻂ ﺷﺪﻩ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺮ ﺷﺐ ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺷﺪ ..
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزم خیلی خوب می نویسی خوشحالم که با هم دوستیم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 بهمن 92 22:59
ممنون عزيزم كه پيش ما اومدي و ممنون بابت لينك شما هم به جمع دوستاي ما پيوستين
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 بهمن 92 23:00
تولد گل دخترتون مبارك انشالله ١٢٠ سالگيش...... خصوصي هم دارين
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونمحتما
مامان رادین جونی
2 بهمن 92 0:33
سلام عزیزم تولدت مبارک عسلی ببخشد که دیر تبریک میگم ولی درگیر کارهام هستم شرمنده عزیز خاله عسل خانم به امید موفقیت من هم به شما رای دادم
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم
پرنیان
2 بهمن 92 8:13
سلام روژینای عزیز به جمع دوستان اضافه شد شاد باشید
مامان دنیز
2 بهمن 92 13:48
سلااام وااااااااااای اینجا تولد بود و ما دیر رسیدیم؟؟؟؟؟ عزیزم بهترینها رو برات آرزو دارم..دختری سالم صالح وباهوش و مهربون وووووو من به لیستم ادد کردم عزیزم منتظر دیدار دوبارتون هستم نازنین در ضمن بلاگتون دیر بالا اومد که به خاطر عکس ها هستش اگر تعداد مطالب روزانتون رو کم کنین به نظرم بهتر بالا بیاد مرسی بای
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مرسی خاله جونم حتما میام
مامان بهداد
2 بهمن 92 16:40
سلام ای جانم تولد گل دخترت مبارک باشه. چقدر هم نازه . راستی مامانی من به شما رای دادم. اگه برنده شدید حتما به ما بگید که ما هم خوشحال بشیم. راستی من لینکتون کردم.
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی خاله جونم از لطفی که کردین
خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
2 بهمن 92 17:12
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
مامان ایلیا
3 بهمن 92 8:11
سلام مامان روژینا، هزارماشاله دختر نازی داری خدا حفظش کنه، ایلیای منم تا کمتر از 20 روز بدنیا میاد. وبلاگ دخترتو نگاه کردم خیلی قشنگه امیدوارم سالهای سال با خوشی و سلامتی کنار هم خانواده گرم و صمیمی داشته باشید.
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مامانی مرسیایشالا به سلامتی به دنیا بیاد قند عسلمون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 10:39
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
مامان ریحانه
پاسخ
واقعا که زیبا می نویسیعزیزم نمی دونم چرا وبلاگت باز نمیشه؟
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 11:27
چه گل دختره نازی
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 11:28
عزیزم امیرعلی جون اینجاhttp://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تا یک ساعت دیگه فرصت باقیست.پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
مامان ریحانه
پاسخ
سلام مامانی رای دادم
آدرینا
5 بهمن 92 11:06
عزیزم چه دختر نازی داری ماشالا من لینکتون کردم گلم
مامان ریحانه
پاسخ
منم لینکت کردم عزیزم
مهشید مامان مهتا
5 بهمن 92 13:11
عزیزم ببخشید دیر اومدم تولدت مبارک مبارک مبارک.........اینشاا... زیر سایه پدر و مادرت 120ساله شی مامان روزینا اطلاعات درست کردن کلیپ و عکس در وبلاگ دوم مهتا است آدرسش را گداشته بودما؟؟؟ www.mahta139166.niniweblog.com کلیپ مهتا را دانلود کردی پسند شد؟؟؟نمیخوام بازار گرمی کنم ولی کلیپ فلش را در بازار کمتر از 40الی 50 نمیدن من فقط هزینه اینترنت و کامپیوتر رامیگیرم قصدم در آمد زایی نیست بخوایی یه کلیپ یه قالب خوشکل با متعلقات یه تقویم و کارت تبریکو... داشته باشی به 20تومان هم نمیرسه خواهشا اگه دوست داشتی به بقیه هم اطلاع بده