روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

آذر ماه و شب یلدای ما

1394/10/9 12:24
نویسنده : مامان ریحانه
2,393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان

امروزم تند و تند اومدم یه سری عکس بذارم و برمخجالت

باید منو ببخشی فصل امتحانات هست و منم خیلی درگیرکچل

فقط اینو بگم که نفسم به نفست بنده بخدابوس

عاشقتم جوجه کوچولوی مامانمحبتبوس

اول از همه عکسای شب یلدا خونه مامان جونبوس

دوستای مهربونم بفرمایید ادامه مطلبمحبتبوس

 خیلی برنامه ها واسه شب یلدای امسال داشتم اما واقعا فرصت نکردم کاری خاصی انجام بدمشاکی

ولی مهمتر از همه اینه که تو که همه زندگیمی امسال برای سومین سال شب یلدا کنارمونی و این از همه چیز برام با ارزش ترهبغلمحبتبوس

دقیقا یادم نمیاد روزش یکشنبه بود ولی فکر میکنم 15 آذر بود که اینجا هوا فوق العاده سرد بود.

ظهر که من و بابا مهدی از سر کار اومدیم خونه و تو رو هم آوردیم پیش خودمون بعد خوردن ناهار بابا پیشنهاد داد که آماده شین همین الان بریم ماسولههیپنوتیزم

من که هم تعجب کرده بودم و هم از این پیشنهاد فوق العاده خوشم اومده بود سریعا استقبال کردم و لباسای گرمتو پوشوندم و راهی شدیم.

وااااای که چقد ماسوله تو برف دیدنیه!

وقتی رسیدیم وسطای جاده تازه برف شروع کرده بود به باریدن

از وسط جاده آسمون به دو قسمت تقسیم شده بود اینور خشک و اونور برفی متنظر

خیلی دیدنی بود دلم می خواست میتونستم تو عکس نشونش بدم.

یه چن لحظه ای از ماشین پیاده شدیم تا بتونیم عکس بگیریم خیلی خیلی سرد بود و ترس از سرما خوردن تو باعث شد تا زودی برگردیم تو ماشین. ولی با این حال خیلی بهمون خوش گذشت.

اینم گوسفندای خوشگل کنار جاده که بابا با ماشین کنارشون وایساد تا تو از تو ماشین بتونی ببینیشون

وای که چقد ذوق میکردی و واسشون دست تکون میدادی و بوس میفرستادیبوس

اینم چن تا عکس باقیمونده از چن روز اخیر و پارک رفتنای من و تو و خاله بهناز و ماهک توچولومحبتبوس

اینم عکس سلفی چهار نفرمون که با دوربین گرفتیم و کلی به خاطرش خندیدیمقه قهه

قربون جفتتون بشم که کلی باز کرده بودین و گشنتون شده بود داشتین تند و تند شیر و بیسکوییت میخوردینمحبتبوسبغل

پسندها (9)

نظرات (5)

مامانش
10 دی 94 12:27
وای عزیزم موهات چه بلند شده همیشه شاد و خوشحال باشی
مامان ریحانه
پاسخ
میسی خاله جونی
مامان ریحانه
10 دی 94 18:47
چه جشن شب یلدای قشنگی داشتید ریحانه جون خیلی تزیینات قشنگ شده و قشنگتر از همه عروسک قشنگمون که تو عکسا می درخشه چه ماسوله ای رفتید شما تو یه روز برفی سرد و قشنگ من از اینجا دارم می لرزم از بس سرماییم عکسای شهر بازی هم خیلی قشنگه خصوصا اینکه در کنار دوستان هم بودید خوش باشی ریحانه جونم و همچنین موفق در امتحاناتت
مامان ریحانه
پاسخ
فدایی داری خاله ریحانه جونم واقعا نظر لطفتهجای شما واقعا خالی بود تو برفا
مامان لیدا
11 دی 94 13:56
ای جووون به روژینای عزززیزم چه عکسای برفی خوشگلی عکسای یلدا هم عااالی انشالا که همیشه دور هم شاد باشید دوستت دارم روژینازِ خاله بوس به روی ماهت
مامان ریحانه
پاسخ
فدات خاله لیدای نازمببوس آدرینا جیگرو
اتی مامان
12 دی 94 0:22
روژیناجونم عمر صدشب یلدا عزززززیزمماشالله هر روز بزرگتر و چهرت شیرین تر میشه جیگر مادرخوش بحالتون این همه برف....آخه پس ما چی
مامان ریحانه
پاسخ
عاشقتم خاله اتی جونمواقعا جاتون خالیه
ژینا
18 دی 94 16:34
سلام مامان رو ژینا به وبلاگ آجی منم یه سری بزنید اسم اونم روژیناست راستی ماشالا به خانوم کو چو لو تون