روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

قرار وبلاگی و دوستای نازم

1394/5/24 13:34
نویسنده : مامان ریحانه
1,991 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان چون خیلی وقته وبلاگت رو آپ نکردم مجبورم تند و تند پست بزارم  و از هر فرصتی واسه یادداشت خاطرات با تو بودن استفاده کنم تا مطلبی از ذهنم پاک نشدهچشمکمحبتبوس

روز شنبه 4 مرداد 94

با هماهنگی با دوستای خوب و مهربون وبلاگیم قرار شد همدیگرو تو پارک مفاخر رشت ببینیم

وایکه چقد دلم واسه همگیشون تنگ شده بود.

البته یه چن نفری تازه به جمعمون اضافه شده بودن بغل

چن نفری هم از قبل بودن که نتونسته بودن بیانغمگین

راس ساعت 6 با هم قرار داشتیم

از همه جالب تر دوست کوچولوی دخملی من ، روژینا توچولو بود که به تازگی از تهران به اینجا مهاجرت کرده بودن

و برای من خیلی جالب بود که خودشو مامان گلش رو از نزدیک میدیدم

از سمت چپ ابوالفضل نازم، روژینای مامان، محمد طاهای خوشگلم

نیلوفر ملوسم و روژینای عروسک

اون جوجو کوچولو هم که سرپاست و رئیسشونه آدرینای خوردنیه

بقیه بچه ها تو این عکس نیستن ، اول قرار بود و یکم غریبی میکردن

http://zibasaz.niniweblog.com/

خیلی خوشحال بودم که هم دوستام رو و هم نی نی های نازشونو دوباره میدیدم دلم براشون تنگ شده بود

دسته جمعی تصمیم گرفتیم یه گوشه دنج پارک زیر سایه درختا زیلو پهن کنیمو بشینیم

واقعا روز خیلی خوبی بود

زری نازم  جشن ماهگرد ایلیا کوچولو رو همونجا برگزار کرد

کلی هم زحمت کیک و شیرینی و فشفشه و کلاه واسه همه کشید ، ایشالا دومادش کنی زری جونم

دست همه دوستای مهربونم بابت بقیه خوراکیها درد نکنه

یه چن ساعتی دور هم بودیم که واسه من مثل برق و باد گذشت

دو تا روژینای گلمحبتبوس

روژینا و محمد پارسای عزیزمحبتبوس

اینم از جمع دوستانه مابوس

پسندها (10)

نظرات (14)

همراه رایانه
24 مرداد 94 13:46
با سلام،همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات کامپیوتروموبایل بصورت شبانه روزی ،حتی روزهای تعطیل تلفن تماس9099070345 www.poshtyban.ir
مامانش
24 مرداد 94 20:08
سلام قلب] انشاا...که خوش گذشته ای کاش ماهم اونجا بودیم
مریم مامان دونه برفی
25 مرداد 94 9:43
سلام چه خوب که پست این قرارو گذاشتی واقعا خوش گذشت.
مریم مامان دونه برفی
25 مرداد 94 9:45
راستی ریحانه جان یه عکسی هم بود که من بعد از خداحافظی دویاره برگشتم و با شما انداختم با دوربین کی بود؟ هرچی نگاه کردم اون عکسو پیدا نکردم. مثل عکس چهارم از پائین بود.
مامان پرنیا
25 مرداد 94 16:38
همیشه به خوشی دوست عزیز
رویــــا
26 مرداد 94 3:02
ای جانم ایشالله ۶میشه لبتون خندون باشه عزیزم خوش گذشت گلم؟روژینا جونم خوب با دوستات اشنا شدی خاله؟ چقدر دوستای نازی داری خدا همشون رو حفظ کنه عروسکم
مامان ریحانه
پاسخ
جاتون خالی خاله مهربون
خاله ندا
26 مرداد 94 12:55
الهی من قربون دختر گلم بشم .ان شااله که همیشه خوش باشید
زهرا مامان ایلیا جون
26 مرداد 94 17:54
چه پست خوبی گذاشتی ریحانه جون . مرسی عزیزم ایشالا شما هم دخمل تو عروس کنی من کاری نکردم شرمنده نکن در کنار شما دوستان حسابی به من و ایلیا خوش گذشت
مامان محمد طاها
27 مرداد 94 8:49
سلام به روژینا خانم ناز و مامان ریحانه گلش ... عزیزم اون روز واقعا روز خوب و به یاد ماندنی بود ... خیلی خوش گذشت برای منو محمدطاها افتخاری که دوست خوبی مث شماها داریم
مامان ریحانه
پاسخ
عاشقتم خاله مهربونم
اتی مامان
29 مرداد 94 22:06
آفرین چه کار قشنگیدوستت دارم روژینای شیرینم
مامان ریحانه
پاسخ
خیلی دلم برات تنگ شده عزیزم بزودی میام
بابا و مامان
31 مرداد 94 14:06
سلام جمع دوستانتون همیشه برقرار در کنار هم شاد و سلامت باشید
مامان کارن( رزیتا )
1 شهریور 94 11:26
به به به به تا باشه از این قرارا
مامان لیدا
8 شهریور 94 12:17
واقعا خیلی روز خوبی بود و در کنار شما دوستای با محبت و خونگرم عااالی گذشت انشالا که جور بشه باز هم بریم ریحانه جونم ببوس روژیناز عسلو
مامان ریحانه
پاسخ
دوست دارم عزیز دلمببوس آدرینای نازمو
مامان نیره
10 آبان 94 12:31
سلام عزیزم ممنون از اینکه مهمون ما بودین و به یادمون روژینا گلمو ببوس