روژیناروژینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

روژینا نفس مامان و بابا

تولد بابا مهدی و 2.5 سالگی روژینای من

1394/5/22 9:27
نویسنده : مامان ریحانه
5,655 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم نفسم عمرم

بالاخره تونستم بعد 2 ماه وبلاگت رو آپ کنم

نفس مادر همیشه اینو یادت باشه که تنها دلیل زنده بودنمی

تو این چن وقته با وجود کلی مشغله از کنار تو بودن لذت بردم و باهات عشق کردم.

شکر خدا اتفاقات و ماجراهای جالبی تو این یه مدت داشتیم که البته نتونستم به موقع اینجا برات ثبتشون کنم

دلم خیلی خیلی برای دوستای ناز وبلاگیم تنگ شده بود

14 تیر تولد بهترین همسر و بابای دنیا بود

بابا مهدی تولدت هزاران بااااار مبارک

مهدی عزیزم

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

دوستت دارم ، تولدت مبارک

http://zibasaz.niniweblog.com/

از یکی دو روز قبل تصمیم  گرفتم بابایی رو واسه تولدش سورپرایز کنم

تدارک شام دیدم و کیک و سایر ملحقات و دوستای خانوادگیمونم واسه شام دعوت کردم.

شکر خدا همه چیز همونطوری که دلم می خواست پیش رفت و یه جشن کوچولوی به یادموندنی شد

ای جووووون دلم که چقد ذوق کردی

فدااای اون شادیت بشه مادرتبوس

 

25 تیر تولد 2.5 سالگی عشقم

سی امین ماهگرد تولدت رو در کنار خاله بهناز و ماهک کوچولو، خاله سمیه و ثنا کوچولو و خاله راحله مهربون که واسه مهمونی عصرونه خونه ما دعوت بودن جشن گرفتیم.

2.5  سالگیت مبارک جوجه کوچولوی منبوسمحبت

قربون اون ژست گرفتنت بشم عشقممحبتبوس

اینم از تو و ماهک که اگه دیر جنبیده بودیم تمام کیک رو با انگشتتون خورده بودینمحبت

اینم از عصرونه دور همی ما که جای همگی خالی خیلی چسبید

(پیتزا پاستا و کشک بادمجون که خودم عاشقشمخوشمزه)

پسندها (8)

نظرات (13)

مامانش
22 مرداد 94 10:03
سلام چرا 1/5سالگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ریحانه
پاسخ
وای عزیزم مرسی که یاد آوری کردی حواس منو ببین
مامانش
22 مرداد 94 10:05
سلام ریحانه جوووون تولد اقای همسر مبارک باشه و 120ساله بشن 2/5سالگی روژینا گلی هم مبارک...
مامان ریحانه
پاسخ
مرسی گلم از محبتت
بابا و مامان
22 مرداد 94 10:10
تولد بابایت مبارک رژینا جونم همیشه سالم و سلامت باشید در کنار هم
مامان ریحانه
پاسخ
فدای تو دوست خوبم
مریم مامان دونه برفی
22 مرداد 94 12:11
مبارک باشه عشقم
مامان ریحانه
پاسخ
فدات خاله مریم مهربونم
مریم مامان دونه برفی
22 مرداد 94 12:13
همیشه شاد باشید ریحانه جون . انشاء ا...عروسی گل خانم باشه تولد همسر محترم رو هم بهت تبریک میگم ..شاد و سربلند باشید.
مامان ریحانه
پاسخ
عزیزمی
همراه رایانه
22 مرداد 94 15:37
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 17:34
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي
آنیتا
23 مرداد 94 16:38
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان راحله
24 مرداد 94 12:58
تمام عروسک های دنیا تا همیشه یتیم می ماندند اگر خدا دختر را نمی‌ آفرید …روزت مبارک عزیزم
مامان ریحانه
پاسخ
واقعاخدا همه دخملی های ناز رو برامون حفظ کنه
مامان پرنیا
25 مرداد 94 16:43
تولدشون مبارک ایشالا تولد 120 سالگیشون یه بووووووووووووس بزرگ واسه روِزینا جونم
زهرا مامان ایلیا جون
26 مرداد 94 17:55
تولدشون مبارک ایشالا در کنار هم خوش باشین
اتی مامان
30 مرداد 94 15:59
ایشالله همیشه کنارهم خوش باشیدبابایی روژینا تولدت مبارک
مامان کارن( رزیتا )
1 شهریور 94 11:30
تولد بابایی مبارک روژی طلا ایشالا 100 سالگیشو جشن بگیرین سی امین ماهگردتم مبارک گل خوشگلم